Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, 35-vuotias, ei ole koskaan seurustellut

Vierailija
10.02.2016 |

Mikä ihme voi olla vikana 35-vuotiaassa, ihan ok-näköisessä naisessa, joka sanoo, ettei ole oikein koskaan seurustellut? Oman arvioni perusteella ei pitäisi jäädä ulkonäöstä kiinni. Ei ole missi, mutta perusnätti ja normaalivartaloinen. Tämä kuvien perusteella. On kouluttautunut ja työelämässä. Nirsouskaan ei tule kysymykseen, koska on kuulemma käynyt viime aikoinakin treffeillä, mutta on tullut pakkeja. Ja jos treffeille uskaltautuu, niin ei voi olla aivan kamalan ujo. En ole naista livenä tavannut, joten en pysty arvioimaan olemusta, puhetyyliä ja muita vastaavia seikkoja.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa hänet ja ota selvää?

Vierailija
2/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkkiä seksisuhteita takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä tapaamisellahan se selviää, mutta ihan vilpittömästi kysyn nyt arvauksia siitä, mitä siellä treffeillä voi paljastua.

Vierailija
4/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska naista ei olla nähty livenä täälläkään, joten ei pystytä arvioimaan olemusta, puhetyyliä ja muita vastaavia seikkoja. Vai aletaanko vain heittämään arvauksia?

Vierailija
5/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut olla aivan toisenlainen kymmenen vuotta sitten, jolloin monet alkavat vakiintua sen oikean kanssa. Jos siinä vaiheessa jää yksin, seuraavaa kierrosta saakin odottaa monta pitkältä tuntuvaa vuotta...

Vierailija
6/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko liikaa? Siis rasittavuuteen asti höpöttää itsestään koko ajan ja lisänä muuta jotain turhanpäiväistä? Ei anna heti, mutta on niin hermoillekäyvä ettei kukaan mies jaksa yhtä iltaa kauempaa?

Vierailija
7/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se, ettei ole löytynyt kelvollista miestä? Olin itse tuossa tilanteessa vielä pari vuotta sitten (35-vuotiaana) ja nimenomaan vain siksi, etten keksinyt yhtään syytä seurustella kenenkään tapaamani miehen kanssa. Vientiä olisi kyllä ollut, sitä on ollut ihan varhaisteini-iästä asti, mutta kukaan ei vain kolahtanut. Kunnes sitten kolahti :)

Miksi ihmeessä ajattelit, että NAISESSA olisi joku vika?

Vierailija
8/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ajattelit, että vika olisi aina ollut MIEHISSÄ, jos nainen ei ole 35 ikävuoteen mennessä seurustellut?

Vierailija
9/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on ollut miehissä vika, jos ei kelpaa ja nykyään vain korostuu tuo miesten huonommuus.

m41

Vierailija
10/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytänyt sopivaa? Tämä oli syynä minulla. Sanoin myös asiaa kyselleille miehille saaneeni usein pakkeja, kun en halunnut vaikuttaa kovin ylimieliseltä ja sanoa että vientiä olisi ollut paljonkin.

Vierailija
11/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samasta syystä kuin tällainen suunnilleen samanikäinen mies. Ei ole tullut tavattua vielä sitä itselle "oikeaa." - Toisaalta pieni, hyvin pieni ero on se, että olen ollut aistivinani, että edelleen on olemassa naisia, jotka yksinkertaisesti odottavat, että jostain tupsahtaisi "se" oikea mies, joka tekisi aloitteen. Sen sijaan, että itse "alentuisi" lähestymään itse mielenkiintoiselta vaikuttavaa miestä. - Itselläni sinkkuuteen varmaan liittyy sekin. että viihdyn verraten hyvinvain omissa puuhissani. Esimerkiksi baareissa käyn hyvin nihkeästi kun (lievä)  hämäräsokeus asettaa sille rajoituksia. Omalla paikkakunnallani suurin osa ikäisistäni naisista on "jo" vakiintunut; tai ainakin he joista itse saattaisin olla kiinnostunut. Toisinaan mietin, että kuinka kaukana asuvaa naista uskaltautuisin lähestyä, vaikka sitten nettitreffien muodossa, ilman että hän ajattelee, että haen vain etäistä "hetken huumaa" tai olen toivoton tapaus.

Netin kautta tutustumista tai seurustelukumppanin hakemista suosittelisin tälle 35 -vuotiaalle "seurustelemattomalle naisellekin." - Niin ja sanottakoon vielä ei seurustelu tai seurustelemattomuus minusta mikään mitta ole.  Aina on myös niitä, jotka tietävät itseä paremmin mikä on oikea määrä parisuhteita tai kuinka usein pitäsi harrastaa seksiä mutta tällaiset kommentit ainakin itse jätän omaan arvoonsa.  Ei se, että en ole seurustellut tarkoita, ettteikö elämääni olisi mahtunut tai mahtuisi edelleen muita rikastuttavia ja tyydytystä antavia ihmisuhteita, Vaikka en ns. yhdenillan juttuja tunnusta harrastavani. 

Vierailija
12/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se, ettei ole löytynyt kelvollista miestä? Olin itse tuossa tilanteessa vielä pari vuotta sitten (35-vuotiaana) ja nimenomaan vain siksi, etten keksinyt yhtään syytä seurustella kenenkään tapaamani miehen kanssa. Vientiä olisi kyllä ollut, sitä on ollut ihan varhaisteini-iästä asti, mutta kukaan ei vain kolahtanut. Kunnes sitten kolahti :)

Naisilla näin.

Miehillä sitten juuri toisinpäin.

Vierailija
13/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itselläni oli 34-vuotiaana ensimmäinen varsinainen seurustelusuhde. Olen nätti ja ulkonäöstäni huolta pitävä, paljon urheileva, perussymppis nainen. Miksikö sitten en ole seurustellut aiemmin? Ei ole ollut samanlaista palavaa tarvetta seurusteluun kuin perhettä haluavilla - olen aina tiennyt, etten halua lapsia. En siten ole pitänyt järkevänä seurustella lapsia haluavien miesten kanssa ja jostain syystä olen päätynyt tapailemaan juuri tämmöisiä perhettä haluavia miehiä (ikävä kyllä). En muutenkaan ole mitenkään "vajaa" ilman parisuhdetta vaan hyvin itsenäinen, paljon omaa tilaa tarvitseva nainen. 

Syitä voi siis olla hyvin monia - rohkeasti vain tutustumaan!

Vierailija
14/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ajattelit, että vika olisi aina ollut MIEHISSÄ, jos nainen ei ole 35 ikävuoteen mennessä seurustellut?

Näinhän minä en olekaan ajatellut, ymmärtäisit sen jos viitsisit yhtään keskittyä keskusteluun. Vikahan voi olla missä tahansa; olosuhteissa, tuurissa, sattumassa, ajassa, paikassa, kemioissa tai vaikka tähtien asennoissa. Senpä takia juuri ihmettelin, miksi vika olisi NAISESSA, kuten aloituksessa (jos maltoit lukea) aivan suoraan epäillään:

"Mikä ihme voi olla vikana 35-vuotiaassa, ihan ok-näköisessä naisessa, joka sanoo, ettei ole oikein koskaan seurustellut?"

Älkää olkiukkoilko.

Vierailija
15/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän minä en olekaan ajatellut, ymmärtäisit sen jos viitsisit yhtään keskittyä keskusteluun. Vikahan voi olla missä tahansa; olosuhteissa, tuurissa, sattumassa, ajassa, paikassa, kemioissa tai vaikka tähtien asennoissa. Senpä takia juuri ihmettelin, miksi vika olisi NAISESSA, kuten aloituksessa (jos maltoit lukea) aivan suoraan epäillään:

"Mikä ihme voi olla vikana 35-vuotiaassa, ihan ok-näköisessä naisessa, joka sanoo, ettei ole oikein koskaan seurustellut?"

Älkää olkiukkoilko.

Kenessäkään ei ole vikaa, mutta naisilla tilanne on yleensä valinta, miehillä taas ei ole.

Vierailija
16/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä samanlainen, ikää 10 vuotta vähemmän. Olen silti saanut pääosin aina miehiltä pakkeja, vähän vaikea seurustella jos ei treffit muutu edes tapailuksi!

Ne miehet, jotka olisivat jaksaneet tapailla enemmän olivat niin erilaisia (mm. alkoholiin liikaa meneviä), että jouduin antamaan itse pakit, koska ei suhteesta olisi tullut mitään.

Ihmiset ihmettelevät aina sinkkuuttani. Miehet eivät ole kertoneet miksen kelpaa.

Vierailija
17/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä samanlainen, ikää 10 vuotta vähemmän. Olen silti saanut pääosin aina miehiltä pakkeja, vähän vaikea seurustella jos ei treffit muutu edes tapailuksi!

Ne miehet, jotka olisivat jaksaneet tapailla enemmän olivat niin erilaisia (mm. alkoholiin liikaa meneviä), että jouduin antamaan itse pakit, koska ei suhteesta olisi tullut mitään.

Ihmiset ihmettelevät aina sinkkuuttani. Miehet eivät ole kertoneet miksen kelpaa.

Oletko kysynyt?

Sinulla sentään ihmetellään. Mulla kaikki hyväksyvät tilanteen, koska en ilmeisesti ansaitse parempaa.

Vierailija
18/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt?

Sinulla sentään ihmetellään. Mulla kaikki hyväksyvät tilanteen, koska en ilmeisesti ansaitse parempaa.

Olen, mutta ei noihin saa (kohteliaisuuden vuoksi) koskaan realistisia vastauksia. Ahdistaa, koska joku vika se on kun miesten mukaan näytän siltä, että olisin varattu ja aina joutuvat katsomaan ennen lähestymistä, että ei kai ole tässä iässä jo sormusta.

Olen aina miesten mukaan kaunis, älykäs ja todella mukava nainen, mutta "en ole ihastunut", "susta puuttuu jotain", "tää ei tunnu oikealta", "tää ei vaan toimi".

Vierailija
19/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt?

Olen, mutta ei noihin saa (kohteliaisuuden vuoksi) koskaan realistisia vastauksia. Ahdistaa, koska joku vika se on kun miesten mukaan näytän siltä, että olisin varattu ja aina joutuvat katsomaan ennen lähestymistä, että ei kai ole tässä iässä jo sormusta.

Olen aina miesten mukaan kaunis, älykäs ja todella mukava nainen, mutta "en ole ihastunut", "susta puuttuu jotain", "tää ei tunnu oikealta", "tää ei vaan toimi".

Eli olet itsevarman ja tavoiteltavan oloinen? Näin olen ainakin kuullut varattuja miehiä lähestyvien naisten puhuvan.

Muuten en osaa sanoa, sillä en ole tuolle tasolle päässyt.

Vierailija
20/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt?

Eli olet itsevarman ja tavoiteltavan oloinen? Näin olen ainakin kuullut varattuja miehiä lähestyvien naisten puhuvan.

Muuten en osaa sanoa, sillä en ole tuolle tasolle päässyt.

Olen hiljainen ja ujo. Ihan nätit kasvot on.

Ehkäpä miehille huono itsetunto on se suurin turn off, koska siitä on mainittu (ei toki pakkien antamissyynä), mutta ei sitä niin vaan hetkessä vahvisteta etenkin kun hyviä kokemuksia miehien tapailusta ei vaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme