Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, 35-vuotias, ei ole koskaan seurustellut

Vierailija
10.02.2016 |

Mikä ihme voi olla vikana 35-vuotiaassa, ihan ok-näköisessä naisessa, joka sanoo, ettei ole oikein koskaan seurustellut? Oman arvioni perusteella ei pitäisi jäädä ulkonäöstä kiinni. Ei ole missi, mutta perusnätti ja normaalivartaloinen. Tämä kuvien perusteella. On kouluttautunut ja työelämässä. Nirsouskaan ei tule kysymykseen, koska on kuulemma käynyt viime aikoinakin treffeillä, mutta on tullut pakkeja. Ja jos treffeille uskaltautuu, niin ei voi olla aivan kamalan ujo. En ole naista livenä tavannut, joten en pysty arvioimaan olemusta, puhetyyliä ja muita vastaavia seikkoja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ajattelit, että NAISESSA olisi joku vika?

Miksi ihmeessä ajattelit, että vika olisi aina ollut MIEHISSÄ, jos nainen ei ole 35 ikävuoteen mennessä seurustellut?

Näinhän minä en olekaan ajatellut, ymmärtäisit sen jos viitsisit yhtään keskittyä keskusteluun. Vikahan voi olla missä tahansa; olosuhteissa, tuurissa, sattumassa, ajassa, paikassa, kemioissa tai vaikka tähtien asennoissa. Senpä takia juuri ihmettelin, miksi vika olisi NAISESSA, kuten aloituksessa (jos maltoit lukea) aivan suoraan epäillään:

"Mikä ihme voi olla vikana 35-vuotiaassa, ihan ok-näköisessä naisessa, joka sanoo, ettei ole oikein koskaan seurustellut?"

Älkää olkiukkoilko.

Kenessäkään ei ole vikaa, mutta naisilla tilanne on yleensä valinta, miehillä taas ei ole.

Miksei ole miehillä valinta yhtä lailla? Tiedän monta miestä, jotka eivät ole löytäneet mieleistään naista vaikka ihailijoita on ollutkin. Tiedän myös monta naista, jotka ovat saaneet pakit mieheltä ja jääneet pitkiksi ajoiksi roikkumaan ihastukseen, joka torjuu kerta toisensa jälkeen. Molemmissa tapauksissa valinta on miehellä.

Vierailija
22/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ajattelit, että NAISESSA olisi joku vika?

Miksi ihmeessä ajattelit, että vika olisi aina ollut MIEHISSÄ, jos nainen ei ole 35 ikävuoteen mennessä seurustellut?

Näinhän minä en olekaan ajatellut, ymmärtäisit sen jos viitsisit yhtään keskittyä keskusteluun. Vikahan voi olla missä tahansa; olosuhteissa, tuurissa, sattumassa, ajassa, paikassa, kemioissa tai vaikka tähtien asennoissa. Senpä takia juuri ihmettelin, miksi vika olisi NAISESSA, kuten aloituksessa (jos maltoit lukea) aivan suoraan epäillään:

"Mikä ihme voi olla vikana 35-vuotiaassa, ihan ok-näköisessä naisessa, joka sanoo, ettei ole oikein koskaan seurustellut?"

Älkää olkiukkoilko.

Kenessäkään ei ole vikaa, mutta naisilla tilanne on yleensä valinta, miehillä taas ei ole.

Miksei ole miehillä valinta yhtä lailla? Tiedän monta miestä, jotka eivät ole löytäneet mieleistään naista vaikka ihailijoita on ollutkin. Tiedän myös monta naista, jotka ovat saaneet pakit mieheltä ja jääneet pitkiksi ajoiksi roikkumaan ihastukseen, joka torjuu kerta toisensa jälkeen. Molemmissa tapauksissa valinta on miehellä.

Tätä eivät palstan miehet käsitä, koska kokemus sosiaalisista suhteista on 0.

Omassa tuttavapiirissä (koostuu valtaosin nuorista, parikymppisistä naisista) pallo sen suhteen syntyykö suhde on aina ollut miehillä. Mies päättää kenen naisen valitsee vai haluaako edes suhteen vai lopettaa tapailun. Ihan ok, ei ketään voi pakottaa. Mutta tosiasia on, että naisella sinkkuus ei ole miltei koskaan ollut valinta, sillä useimmilla naissinkuilla taustalla on se, että mies ei olekaan halunnut suhdetta. Ei tätä nyt vaan yleensä tiedetä ellei tunneta hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni myös, että mies on aina valinnut. Mies valitsee kenen naisen haluaa ja sitten sen, että haluaako suhteen vai ei. Itse en ainakaan koskaan ole päässyt valitsemaan, aina mies on ollut valitsijan roolissa ja itse aina underdog. Ja tämä nimenomaan tilanteessa, kun mietitään halutaanko parisuhdetta vai ei. Miehellä on aina yliote siinä, että haluaako parisuhteeseen vai ei. Naisilla saattaa olla yliote seksin suhteen, mutta parisuhteen alkamisesta päättää mies. Ei ihme, että miehet ja naiset eivät kohtaa, motivaatiot ovat täysin erilaisia.

Vierailija
24/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni myös, että mies on aina valinnut. Mies valitsee kenen naisen haluaa ja sitten sen, että haluaako suhteen vai ei. Itse en ainakaan koskaan ole päässyt valitsemaan, aina mies on ollut valitsijan roolissa ja itse aina underdog. Ja tämä nimenomaan tilanteessa, kun mietitään halutaanko parisuhdetta vai ei. Miehellä on aina yliote siinä, että haluaako parisuhteeseen vai ei. Naisilla saattaa olla yliote seksin suhteen, mutta parisuhteen alkamisesta päättää mies. Ei ihme, että miehet ja naiset eivät kohtaa, motivaatiot ovat täysin erilaisia.

Niinpä ja miehillä juuri on se suurempi valta.

Ei minua naisena kiinnosta, että saan halutessani seksiä joltain mieheltä kerran. Sen sijaan miehellä on halutessaan valta määritellä, että kenen naisen kanssa haluaa aloittaa parisuhteen. Naiset kun useimmiten haluavat mieluummin kumppanin kuin pelkkää seksiä.

Vierailija
25/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yli  viisikymppinen ihan mukavan näköinen nainen. En ole koskaan seurustellut. Tarjouksia on kyllä tullut vaikka kuinka paljon, niistä ei ole ollut pulaa. Tajusin jo 14-vuotiaana, että haluan elää elämäni aivan yksin, ilman seksuaali- tai seurustelusuhteita. En halua elämääni ketään johon olisin sidoksissa. Haluan elää omaa elämääni ja päättää kaikesta itse ja vastata kaikesta itse.

Nyt olen yli viisikymppinen, en tunne jääneeni mistään paitsi. Olen ollut onnellinen elämässäni yksin ja nauttinut jokaisesta päivästä. En kadu päätöstäni yhtään.

Vierailija
26/26 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kun useimmiten haluavat mieluummin kumppanin kuin pelkkää seksiä.

Tämä nyt on ihan täyttä bullshittiä.

Kyllä naisissakin on paljon niitä, jotka haluavat munaa, mutta eivät halua sitoutua ennen kuin löytävät "täydellisen" miehen. Ja naisille seksin saaminen ei ole ongelma.

Sitten kun biologinen kello tikittää, alkaa naisillekin tulla järkeä päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi