Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka päättää radio Novan musiikin?

Vierailija
10.02.2016 |

Juontajat lähtivät Voicelta Novalle, joten oli pakko alkaa kuuntelemaan sitä kanavaa, mutta se musiikki... Kuka kuuntelee niin vanhaa musiikkia päivästä toiseen? Välillä tulee jotain uutta, lähinnä suomalaisia ja sitten taas jotain taivaan vanhoja, HUONOJA kappaleita. Sellaisia mitkä olisivat kyllästyttäneet jo 5-10 vuotta sitten ja vielä vanhempiakin.
Retroperjantai on ihan omaa luokkaansa, sitä ei voi verrata Novan muihin musiikkeihin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valittanut sinne monta kertaa, että siellä on parhaat juontajat, mutta paskin musiikki. Sillon kun se edellisern kerran uudistui,niin se jopa hetkeksi parani se musa,kunnes palasi taas takaisin samaan. Ihan kuin ne ei keksis muuta musiikkia. Tosin en tajua miksi joltain uudelta levyltä (esim. Apulanta, Adele) soitetetaan se sama kappale,kun olis muitakin!

Vierailija
2/2 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä tykkään Adelesta, mutta en jaksaisi montaa kertaa päivässä kuunnella sitä yhtä ja samaa kappaletta.

Mä olen tyhmyyksissäni kuvitellut, että juontajat valikoivat jonkun verran niitä kappaleita, mutta nyt mulle viimeistään varmistui ettei se todellakaan ole niin.

Harmittaa todella paljon, kun on hyvät jutut ja todella huonot musiikit. Ennen pystyi töissä, autossa, treenatessa, saunassa kuuntelemaan Voicea hymy huulilla, mutta nyt alkaa vituttamaan melkein aina, kun Novalla alkaa musiikki soimaan.

Olen siis radion suurkuluttaja ja tälläinen muutos ärsyttää äärettömän paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi