Onpa taas otsikoitu uutinen: "Sara Forsberg levitteli pitkiä sääriään Häkkisen ja Selänteen välissä".
Joopa joo. :`D
Kommentit (44)
Toi otsikointi on ihan naurettavaa.. Hävettäis olla tuolla toimittajana.
Oisivat nyt ees laittanu kuvan niistä sääristä, ainut syy miksi vaivauduin klikkaamaan koko uutista! Ei voisi vähempää tuo Forsperkele kiinnostaa.
-säärimies
Vierailija kirjoitti:
Oisivat nyt ees laittanu kuvan niistä sääristä, ainut syy miksi vaivauduin klikkaamaan koko uutista! Ei voisi vähempää tuo Forsperkele kiinnostaa.
-säärimies
Ei ku näkyihän ne, olivat tehokkaasti mustiin housuihin käärityt. Jälleen kerran melua tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
-säärimies
Siinähän se kuva oli. Jalka molempien sylissä. Ja välissä joku ihme hymiö.
Se nainen tuli markkinoille semiujona uskovaisena perhetyttönä ja nyt jenkeissä siitä on tullut jotain ihan muuta, jonka jätän kohteliaasti kuvailematta verbaalisesti.
#kaveriporukkatavoittet on kyl tosi idiomaattinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-säärimies
Siinähän se kuva oli. Jalka molempien sylissä. Ja välissä joku ihme hymiö.
Ihme hymiö = pussy (cat)
Kielinaisella näes sanaleikit hallussa
(MAUton = ei kissatarraa)
No tuosta olisi voinut vähän pahemminkin kirjoittaa... aika paha kuva. Tyylistä, onkohan Forsbergistä kehittymässä tämän vuosituhannen Matti Nykänen/Linda Lampenius?
Vierailija kirjoitti:
No tuosta olisi voinut vähän pahemminkin kirjoittaa... aika paha kuva. Tyylistä, onkohan Forsbergistä kehittymässä tämän vuosituhannen Matti Nykänen/Linda Lampenius?
Teemu selänne/ilkka knerva
Tässä on mainio kuva miten nainen itse esineellistää itsensä, huomatkaa tämä kissanaama jalkojenvälissä.
Go girls!
Vierailija kirjoitti:
Tässä on mainio kuva miten nainen itse esineellistää itsensä, huomatkaa tämä kissanaama jalkojenvälissä.
Go girls!
Esineellistää itsensä? Nyt valot päälle. Sarahan on täysissä pukeissa, ei pätkääkään herutuskuva vaan kaverikuva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu selänne/ilkka knerva
No ehkä ei ihan kuitenkaan. Selänne on jääkiekkoilija, joka on käyttäytynyt harvinaisen hyvin, kun vertaa oman ikäluokkansa muihin kännissä kompuroijiin. Kanervaa vaikea verrata samalla tavalla edeltäneisiin ulkoministereihin, jos ei jotain hevospatsaan päälle kiipeämistä lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Se nainen tuli markkinoille semiujona uskovaisena perhetyttönä ja nyt jenkeissä siitä on tullut jotain ihan muuta, jonka jätän kohteliaasti kuvailematta verbaalisesti.
Babylon ja sen tv star kulttuuri lutkauttaa kovimmatkin feikki uskovaiset ja tekee heistä seksismin työkaluja kyseenalaisilla laulu tai muiden taitojen osaajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go girls!
Esineellistää itsensä? Nyt valot päälle. Sarahan on täysissä pukeissa, ei pätkääkään herutuskuva vaan kaverikuva
Tällä kuvalla katsojan huomiota viedään naisen alapäähän tällä kissanaamalla, joka on sijoitettu minnekkäs muualle kuin sinne vaginan seudulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go girls!
Tällä kuvalla katsojan huomiota viedään naisen alapäähän tällä kissanaamalla, joka on sijoitettu minnekkäs muualle kuin sinne vaginan seudulle.
Myös jalat on levitetty kahden miehen syliin haralleen. Nohh naiset on mitä on tänä päivänä. Bongatkaa myös hashtagg kaveriporukkatavoitteet eli kytköksien ja piirien valjastaminen, että saadaan se oma narsistinen lärväke joka puolelle esille.
Ei siinä kuvassa lue kaveriporukkatavoiteet, vaan squad goals, mikä on jenkeissä yleinen häsä kaverikuvissa. Sen on vaan Ilona Vehmaspehva ite suomentanu noin.
Kuva kertoo paljon miehistä ja naisista.
Selänteen kohdalla voisi olla puhekupla: "Olen tässä kuvassa, koska olen yksi maailman parhaista jääkiekkoilijoista"
Häkkinen: "Olen yksi maailman parhaista formulakuskeista"
Forsberg: "Olen nätti ja nuori perusnainen, joka hölisee hassuja juttuja söpösti"
Onkohan Teemu jo yrittänyt panna Saraa?