Asuntolainaa jäljellä alle 50 tonnia! :)
Olipa kiva huomata, että olin päässyt alemmalle kymmenluvulle.
Kommentit (13)
Onnea! Mulla menee loppuvuodesta alle 100000. Se jos mikä tuntui helpotukselta :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Mulla menee loppuvuodesta alle 100000. Se jos mikä tuntui helpotukselta :)
*tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu hyvältä! Mulla lähestyy 30 000 euroa ja jotenkin tuntuu, ettei se ole enää juuri mitään.
Just 30000 alapuolella, se ei todellakaan ole mitään. Korkoakin menee huimat 15€ /kk.
Jonkinlainen saavutus oli kun pääsi puoliväliin, sen jälkeen saldo on huvennut vauhdilla.
Onhan 50 000 euroa paljon yksinasuvalle, mutta silti tuntuu siltä, että onhan tämä joskus maksettavissakin! Tsemppiä muillekin :) Ap
Onnea! Mulla himpun alle 40 000 ja vielä muutama vuosi pitäisi jaksaa.
Mitä suunnitelmia teillä on kun laina maksettu? Me aiotaan säästää vuosi sen jälkeen ja tehdä 2-3kk matka etelä-Amerikassa. Meillä enää 2,5v jäljellä jos kaikki menee aikataulun mukaan.
Kiva juttu! 😊 Meidän asuntolaina oli maksettu, kun mä olin 28 v. Oli kyllä mahtava tunne!
Kauaa ei oltu velattomia, ostettiin kesämökki.
Me saadaan tänä vuonna asuntolaina maksettua pois. Kyllä tuntuu ihanalta!
Ja mä saan oman lainani maksettua tänä vuonna :)
Heh, vuoden lopussa pääsee alle 200k.
On tässä vielä jonkin verran maksamista...
Hjuva hjuva!!! Itselläni on n 75 000e omasta okt puolikkaasta lainaa. Eli siinä tarpeeks motivaatiota työssä käymiseen.
Ajat sitten maksettu, mutta koko ajan jotain lainaa otettava kun remontoitava... putket, katto ym.
Se tuntuu hyvältä! Mulla lähestyy 30 000 euroa ja jotenkin tuntuu, ettei se ole enää juuri mitään.