Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsemppareita/kavereita painonpudotusprokkikseen?

Vierailija
10.02.2016 |

Tulipa mieleeni huudella, jos täällä olisi moiseen kiinnostuneita sitoutujia? Olen aina ollut liikunnallisesti aktiivinen, mutta mun ongelma onkin tuolla syömispuolella. Oon ihan ok kunnossa, mutta kyllä tässä kiloja voisi tiputtaa. Olen 172/77kg. Voitaisiin tsempata toisiamme spostilla tai jos asut pk-seudulla, voisimme ehkä ajatella myös tapaamista :) Ketään? p.s olen vähän päälle 30v lapseton.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi 25v 4 lapsen äiti. Painoa kertynyt varmaan 30kg ylimääräistä. Tsemppiä tarvitsisin sekä liikunnan aloitukseen että ruokavalioon.

Vierailija
2/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sähköpostia kuin omalla nimelle, mutta voisin kaivata vertaistukea.

Olen ollut ikuisuuden dieetillä. Viimeisenä vuotena kokeillut kaikkea eikä paino liikkunut minnekään. Nyt FitFarmin dieetillä ja paino tippunut 6 viikossa 3 kiloa. 🙁 Aineenvaihdunta varmaan aika jumissa, toivon että se tulee tämän dieetin jälkeen kuntoon ja että paino alkaa oikeasti putoamaan.

Mä käyn kuntosalin jumpissa 5-7 krt viikossa, syöminen on myös mun ongelma. Vuosia mulla oli kaksi vaihdetta, paasto tai ahmiminen, kunnes lihoin 75 kiloiseksi enkä ole painoa saanut alle 70 kilon.

Pituutta mulla on 158 cm ja maha kamala pallo, joten en pelkästään näytä lihavalta vaan myös olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiva että on innokkaita! Jos nyt teen anonyymin spostin, niin voisimme olla yhteydessä sillä tavoin?

-ap

Vierailija
4/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sposti perustettu. Jos joku haluaa lähetellä spostia, osoitteeni on kesatikkiin2016@gmail.com

Vierailija
5/5 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan :) -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi