Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilisitkö itse, että miehesi pettää? (Hiuksia boksereissa)

Vierailija
10.02.2016 |

Tuntuu, että olen vain vainoharhainen, hullu akka. Mutta pyykkiä pestessäni huomasin, että miehen boksereissa oli muutama pitkä, täysin erivärinen hius mitä omat hiukseni ovat. Yritin järkeillä ja miettiä jotain loogista selitystä sille, että mieheni alushousuista löytyy toisen naisen hiuksia, mutta valitettavasti järkeviä, loogisia selityksiä ei juuri ole. Tiedän, että hiuksia voi kulkeutua mistä tahansa mihin tahansa, mutta hänellä ei ole naispuolisia työkavereita ja jos hiuksia löytyy alusvaatteista, kyllä mua epäilyttää ja paljon... :( Sanoin asiasta miehelle ja kysyin tietysti suoraan, oli vaan vähän ihmeissään ja kysyi, että mistä helv... hänelle olisi jonkun toisen naisen hiuksia kulkeutunut.

Niinpä, sen minäkin haluaisin tietää...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä. Mun miehellä oli valkeita kissankarvoja sukan pohjissa, eikä keltään tutuilta löydy kissoja.

Vierailija
2/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herättäisi epäilyä pettämisestä ilman että olisi myös muita epäilyksen aiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kyllä kuulostaa :(

Vierailija
4/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herättäisi epäilyä pettämisestä ilman että olisi myös muita epäilyksen aiheita.

Ei ole muita aiheita, kuten epäilyttävää tai muuttunutta käytöstä, lisääntyneitä menoja, puhelimen vartioimista tai muita "klassisia" seikkoja. Mutta naisten hiuksia ALUSvaatteissa... :x

T:AP

Vierailija
5/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihan boksereista löytyi useampia samanlaisia hiuksia niin kyllä joo epäilisin.. Missä mies sitten olisi vounut pettää onko mitään aavistustakaan?

Vierailija
6/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Kyllä täällä on päinvastaiset kokemukset.

Pitäisin tuota varmana merkkinä.

Siitä kuitenkin totuus tulee ilmi ja kerä lähtee aukeamaan, joten ei pidä silti vaipua epötoivoon.

Vierailija
7/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies väittää vähintään kerran viikkoon menevänsä duunista suoraan salille tai uimaan, kas kummaa kun aina niiden reissujen jälkeen on uikkari kuivana/salikamat ei haise hielle ja vaatteista löytyy koiran karvoja.

Vierailija
8/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin jäädä seurailemaan tuleeko lisää merkkejä.

Vierailija
9/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ihan boksereista löytyi useampia samanlaisia hiuksia niin kyllä joo epäilisin.. Missä mies sitten olisi vounut pettää onko mitään aavistustakaan?

Ainoa vaihtoehto on työpäivän aikana, sillä illat ja vapaa-aika vietetään pääsääntöisesti yhdessä. Tai aina ollaan molemminpuolin kyllä puhelimitse tavoitettavissa ja tiedetään, missä kumpikin menee, mikäli "erillään" ollaan. Tuntuisi vain kummalta, että töistä käsin kävisi vieraissa, mutta mistäpä minä lopulta tiedän, miten työpäivänsä viettää, kun en häntä siellä tarkkaile... Tosin jos työpäivän aikana tulee asiaa, soitellaan silloinkin eikä ole ollut mitään epäilyttävää koskaan. Olenko sitten vain liian sinisilmäinen (tai vaihtoehtoisesti tosiaankin nyt liian vainoharhainen)...?

Mistäpä tähän saisi vastauksen, kun mieskään ei mitään ole myöntänyt. Ärsyttävää.

Vierailija
10/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kyllä täällä on päinvastaiset kokemukset.

Pitäisin tuota varmana merkkinä.

Siitä kuitenkin totuus tulee ilmi ja kerä lähtee aukeamaan, joten ei pidä silti vaipua epötoivoon.

Ei, ei sinun tai naapurin Liisan kokemukset vaikuttaisi niihin epäilyihin tuossa tilanteessa mitenkään.

Vierailija
11/11 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies väittää vähintään kerran viikkoon menevänsä duunista suoraan salille tai uimaan, kas kummaa kun aina niiden reissujen jälkeen on uikkari kuivana/salikamat ei haise hielle ja vaatteista löytyy koiran karvoja.

Sillä on salakoira.

Jätä se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi