Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aargh, työkaveri pätee jollain "raakakakuilla" :(

Vierailija
10.02.2016 |

Eli tuo töihin kakkuja ja kirjoitaa niihin, olkaa hyvä maistakaa vaikka "puolukkasuklaaraakakakkua". Hyviä kakkuja hän tekee, mutta miksi ihmeessä sen pitää kirjoittaa aina raaka?!?!? Ei minulle tulisi mieleenkää viedä töihin vaikka tiikerikakkua ja kirjoittaa siihen että raakatiikerikakku. Ei muuta, oli vaan pakko avautua.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin vaarallista, antaa päteä. :) Hän on nyt sellaisesta leivonnasta innostunut. Ja voihan olla, ettei joku halua just sen takia maistaa, kun ei ole paistettua leivonnaista, niin tietää olla ottamatta. Jotkut eivät halua syödä noita raakakakkuja.

Vierailija
2/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kakun nimi on se-ja-se-raakakakku. First world problems mitä joku kirjoittaa KAKUN nimeksi. Relaa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske sen eteen raaka jauhenlihaköntsä, jonka päälle olet kirjoittanut "raakajauhenliha". Oppiipahan olemaan.

Vierailija
4/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kiva tietää. Mä esim en söisi kun olen raskaana. Ja tottapuhuen monet raskakakuista on pahoja.

Vierailija
5/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

raakakakut on yleensä gluteenittomia ja maidottomia, joten ne sopii aika monelle. Siksi se on ok mainita. Osa taas ei niistä tykkää. Ne eivät kuitenkaan ole niin makeita, kuin peruskakut. Hyvä se on siksi mainita. 

Vierailija
6/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tykkää raakakakuista ja joku tykkää erityisesti niistä, joten ihan hyvä kertoa.

Vierailija
7/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain mukavaa kun tarjoillaan kakkuja.

Vierailija
8/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu että voi ihminen tollasesta mielensä pahottaa..

Vierailija
9/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää koostumus ja allergikkona raakakakut on vaarallistakin. Haluaisin tietää raaka-aineet tarkalleen.

Vierailija
10/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on sen nimi se raakakakku. Eivätkä kaikki tunnista raakakakkua pelkästä ulkonäöstä, moni on ihan hyydykekakkujen näköisiä.  Aika reilu työkaveri teillä. Nuo kakkujen raaka-aineet eivät ole halvimmasta päästä, maksavat moninkertaisesti siihen sinun alipaistuneeseen, taikinaiseen tiikerikakkuusi verrattuna. 

Vierailija
11/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku toisi töihin vaikka hylajuustokakun, vegaanisia kuppikakkuja tai gluteenittoman omenapiirakan, niin olisiko sekin pätemistä? Kyllä minä ainakin haluan tietää mitä syön. Monilla on allergioita, muita rajoitteita tai eivät tykkää tietyistä mauista, joten onhan se kiva tietää mitä tarjotaan. Minä en esim. tykkäisi, jos ottaisin nimettömän kakunpalan ja se olisikin durian-moussekakkua. Durian-yllätyksistä on pahoja kokemuksia :D

Vierailija
12/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiikerikakku ei ole raakakakku. Se on paistettu kakku.

Vierailija
13/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana työkaveri.. mä olisin ikionnellinen jos joku toisi kakkua ja vieläpä raaka sellaista maistiaiseksi, en ole ikinä maistanut sellaista ja tekisi mieli. Nehän on terveellisiä :)

Vierailija
14/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kait nyt mikään kakku ole raaka!! Miksi sen nimessä täytyy sanoa sellaista mikä ei voi pitää paikkansa.Raaka, niiku jauheliha, mutta ei kakku. Ap

Vierailija
15/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kait nyt mikään kakku ole raaka!! Miksi sen nimessä täytyy sanoa sellaista mikä ei voi pitää paikkansa.Raaka, niiku jauheliha, mutta ei kakku. Ap

Trolli vai idiootti?

Vierailija
16/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiedä miksi raakakakkuja kutsutaan raakakakuiksi niin kantsii googlettaa ennen kuin tulee av:lle motkottamaan.

Vierailija
17/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuo töihin kakkuja ja kirjoitaa niihin, olkaa hyvä maistakaa vaikka "puolukkasuklaaraakakakkua". Hyviä kakkuja hän tekee, mutta miksi ihmeessä sen pitää kirjoittaa aina raaka?!?!? Ei minulle tulisi mieleenkää viedä töihin vaikka tiikerikakkua ja kirjoittaa siihen että raakatiikerikakku. Ei muuta, oli vaan pakko avautua.

Mietin ihan samaa. Raakakakkujen aineet on niin kalliita, että niitä kannattaa tarjota vain sellaisille, jotka niitä arvostaa. Nyt on tosiaan tainnut mennä helmiä sioille :)

Vierailija
18/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakku ON raaka. Se ei kuitenkaan sisällä raakaa taikinaa (tai jauhelihaa), jos sitä pelkäät. Siinä on pähkinöitä, hedelmiä, marjoja, tms. Kaikki kypsentämättömiä ja terveellisiä. Ei ole paistettu uunissa.

Vierailija
19/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi trolli.

Vierailija
20/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kamala, onkohan sulla itselläsi joku ongelma harmaahiirulainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi