Sykähteleekö teillä alapää joskus?
Siis naisilta kyselen. Sillä tavalla, että jos tosi nopeasti ajattelee huomaamatta jotain hottia juttua niin sykähtää yhtäkkiä. Joskus ihan ilman mitään kun istuu.
Joskus saattaa sykähtää kun tulee joku kamala ajatus?
Onko yleistä tämä? Tovereita?
Kommentit (34)
Ei kyllä enään ihan pienestä sykähtele suuntaan eikä toiseen.
Ne on ne lantionpohjan lihakset jotka siellä sykähtelee. Itse voin saada orgasmin pelkillä lantiopohjan lihaksilla ilman käsin kosketusta tai muutakaan fyysistä kosketusta. Ei ihan nopeasti saa, mutta mielikuvitus mukana niin onnistuu.
Kiva kuulla että naisilla on sama mistä miehet puhuu viisarin värähtämisenä.
Eli mikskäs sitä sitten kutsuttas? Sykkivä majava :D??
Tapahtuuko teille tätä ihan vaikka mitään ajattelematta kun istutte tuolilla?
Mulla näin joskus ton kaiken muun lisäksi, ihmeellistä :)
Ap
Kun oikein panettaa niin tuntuu kuin alapää sykkii.. tai melkeinpä kouristaa.Se on aika voimakas tunne mutta sinänsä aika harvinainen. Ei voi ihan verrata miesten panetuksen tunteeseen jotka ovat ymmärtääkseni tosi yleisiä.
Mä luulen, että toi inhottavista asioista johtuva sykähtely ei ole mitään seksuaalista. Elimistö vaan reagoi niin, vähän ristiin. Näet asian, joka jollakin tavalla koskettaa -> hermosto reagoi (kiihdyt, "pakoreaktio" tms) -> sykähdys myös epämiellyttävässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun oikein panettaa niin tuntuu kuin alapää sykkii.. tai melkeinpä kouristaa.Se on aika voimakas tunne mutta sinänsä aika harvinainen. Ei voi ihan verrata miesten panetuksen tunteeseen jotka ovat ymmärtääkseni tosi yleisiä.
'
Ei miehillä värähdys ole pakottava panetuksen tunne. Se on vain värähdys, kuin elohiiri "siellä".
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee vain kiihottuneena tämmösiä sykähtelyjä. Esim. kun mies menee suihkuun ja mietin kuinka se siellä alasti putsaa itseään tms. Ihan normaalia siis. Jos oikein panettaa niin tuntuu jo aika häiritsevältä, kun pienistäkin asioista alkaa "sykähtelemään" tosi voimakkaasti.
Sykähtelee aina kun nään ihastukseni työpaikalla välillä on todella hankala keskittyä töihin..
Vierailija kirjoitti:
Mulla saattaa just joskus tapahtua jossain kauheessa tilanteessa kun näen runnotun ihmisen kuvan. Ei siis aina tule seksuaalisesta kiihotuksesta. Mistähän se johtuu?
Ap
Eikös tätä ole tutkittu, että se on naisilla suojareaktio. Genitaalialueet reagoivat järkyttäviin asioihin, esimerkiksi raiskaukseen, kostumalla, koska se suojelee herkkiä limakalvoja yms.
Puristuu yllättäen yhteen ne huulet
Ap
Ei tarvitse mahtaakaan, mutta hassu tyyppi tuo "siveystrolli".