Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira-alalla työskentelevä vastaa jos koira-asiat askarruttaa

Vierailija
10.02.2016 |

Kysäise illan virkistykseksi jos koirat tai koira-ala herättää kysymyksiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hitto saa leikattua koiramme kynsiä. Nyt kun on ollut lunta, ne ovat kasvaneet aivan liikaa. Onko jotain tahoa joka leikkaa kynnet maksusta? Eläinlääkäri? Trimmaajat? Olenko tosi luuseri jos turvaudun asian ulkoistamiseen? Ulkomailla asuessamme oli aivan luonnollista, että koiran trimmasi ja puunasi hoitola, täällä tuntuu, että kaikki tekevät kaiken itse...

Vierailija
2/3 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Musteissa ja Mirreissä leikataan kynsiä (ainakin osassa) ja lääkäriasemallekin voi mennä hoitajalle leikkauttamaan tai sitten varata lääkäriajan ja rauhoituksessa kynsien ja hammasten hoito. 

Vinkki: Pakkasella ydin vetäytyy ja on helpointa leikata kynnet heti sisään tultua. Vaikka pieni lastu kerrallaan joka päivä, jos pelkää osuvansa hermoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hitto saa leikattua koiramme kynsiä. Nyt kun on ollut lunta, ne ovat kasvaneet aivan liikaa. Onko jotain tahoa joka leikkaa kynnet maksusta? Eläinlääkäri? Trimmaajat? Olenko tosi luuseri jos turvaudun asian ulkoistamiseen? Ulkomailla asuessamme oli aivan luonnollista, että koiran trimmasi ja puunasi hoitola, täällä tuntuu, että kaikki tekevät kaiken itse...

Suurin osa leikkaa itse koiransa kynnet, mutta eivät kaikki. On monia eri tapoja yrittää totuttaa koira kynsien leikkaamiseen, mutta jos aika/halu/kärsivällisyys ei riitä niin eläinlääkärit, trimmaajat ja jotkin lemmikkiliikkeet leikkaavat koiran kynsiä. Toki tulee kynnenpalasille hintaa, jos aina käy ammattilaisen luona :) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi