Miksi osa naisista lahnailee sängyssä?
Ennen kun harrastin vielä yhdenillan juttuja niin tuli vastaan muutama tällainen tapaus jotka vain heittäytyivät sängylle selälleen makaamaan kuin kala maalle. Miksi, mistä tämä johtuu ja mikä tähän ajaa naisen? En yleistä, että kaikki naiset toimisivat näin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut nuoret miehet on niin sairaan huonoja sängyssä?
Kokemuksen puute ja ei kemiaa voi vaikuttaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin naisten mielestä miehen kuuluu tyydyttää heidät. Moni suomalainen nainen on vain hiljaa eikä tee mitään oman tai toisen nautinnon eteen. He laskeutuvat prinsessamaailmoistaan ja kun ovat alasti sängyllä ja he kerran nyt suostuvat antamaan miehelle, niin sen pitäisi riittää.
Vähän on oma moka jos katselet tuollaista käytöstä.
Avatkaa ne suunne ja sanokaa naiselle että tule sinä kulta ohjiin välillä, en saa tästä mitään irti tälleen eikä ole järkeä panna näin. Mäkin olen dumpannut joskus miehen joka oli laiska sängyssä. Parempi sekstailla vaan niiden kanssa joiden toiveet synkkaa yhteen omienne kanssa.
Koska keskityn hoitamaan itselleni orgasmia. On mulle ensisijaisesti päänsisäinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis, nainen joka ei anna suuseksiä= on lahna? Vai nainen, joka ei ylipäätään eväänsä liikauta (onko tälläisiä ihan oikeasti olemassa)?= on lahna? Nauttiiko ne lahnat siitä seksistä sitten ollenkaan, jos ne ei kerran mitään tee?
Olen siis itsekin nainen, mutta syystä, että en ole naisen kanssa koskaan seksiä harrastanut, niin minulle on jäänyt vähän epäselväksi tämä lahna käsite. :D
Tuo ja kyllä niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla on ihan turha keskustella mistään ilman, että syytetään provoksi, trolliksi tai lassukaksi.
ap
Olisit itse fiksu ja kohtelias.
Sitä saa mitä tilaa, aloit itse ensin haukkumaan toisia kommentoijia täysin aiheetta kun vastaus ei herraa miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Itselle ainakin tulee mieleen semmonen pointti että naista jännittää, ei uskalla heittäytyä. Tai katuu jo etukäteen kun ei itse harrasta yhdenillanjuttuja. Itse en harrasta enkä usko että tekisin edes mitään alotetta siihen suuntaan tuntemattoman kanssa, ei mun itsetunto riittäisi enkä sitä haluaisikaan vieraan kanssa. Elämäni ainoa yhdenyönjuttuni meni kutenkuinkin noin, mies siinä teki kaiken kun itsellä oli se moraali-pulma pähkäiltävänä koko ajan ja mietin vaan kuinka väärin se on (tosin luulin oikeasti että me vaan nukutaan).
Ehkä vähän OT, mutta oliko jompikumpi varattu vai mistä syntyi "moraalipulma"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ikinä halausi harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa, joka arvostelee naisia näin, nimittelee lahnoiksi tms. Ehkä naiset olivat tylsistyneitä kanssasi tai niin humalassa tai sitten kokemattomia tai yksinkertaisesti halusivat vain huilia ja nauttia, kuten minä yleensä teen. Harrastan seksiä vain sellaisten miesten kanssa, jotka arvostavat ja kunnioittavat naisia sellaisina, kuin naiset ovat, eivätkä esineellistä näitä. Siis sellaisia terveitä miehiä, jotka ymmärtävät seksi päälle jotain, kykenevät tasavertaiseen suhteeseen, arvostavat naista jne.
Mutta eikö nainen ole itse esineellistänyt itsensä jos baarissa tunkee kielensä korvaani ja kuiskaa pane mua?
Miksi nautintoa haluava nainen olisi esineellistetty?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla on ihan turha keskustella mistään ilman, että syytetään provoksi, trolliksi tai lassukaksi.
ap
Olisit itse fiksu ja kohtelias.
Sitä saa mitä tilaa, aloit itse ensin haukkumaan toisia kommentoijia täysin aiheetta kun vastaus ei herraa miellytä.
Jos katsot toista kommenttia voit nähdä kuka tämän aloitti.
Baaripanot ovat kännissä ja vaakatasossa ramasee.
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihmettelin vain, mistä näitä nyt yhtäkkiä tulee. Onko sattumalta useampi mies nyt huomannut tämän vai onko nämä saman henkilön aloituksia?
Itse olen lahnaillut vaan kerran, silloin olin vaan niin kännissä ettei kiinnostanut enkä jaksanut tehdä mitään :D enkä siis seksiä mennyt harrastamaan mutta päädyin sitten kuitenkin kun en jaksanut kieltäytyä..
Ja tuohon suihinottoon vielö sen verran että itse en ole koskaan antanut sitä miehelle, eikä kukaan ole pyytänytkään. Aina kun mut on saatu tarpeeksi märäksi niin miehet aina haluu sisälle vaikka olidinkin ihan suostuvainen imemään jos toinen vaan kysyisi. Tätä en itse kuitenkaan laske lahnailuksi, sillä muuten kyllä teen jotain muuta kuin makaan vaan paikoillani.
Tietty usein seksiä harrastan niin että mies tekee suuriman työn, enkä siis ratsasta. Tässäkin taas se etteivät miehet koskaan pyydä sitä tekemään, ja ilmaisevat muuten että niin on ihan hyvä että mä olen alla, tai sitten pannaan takaapäin. Ja silloinkin käytän lantiopohjan lihaksia, liikutan lantiota, jajos mahdollista niin koskettelen käsilläni, kiedon jalat ympärille yms.
Kertokaa suoraan miehet jos tämä on lahnailua, sillö en todellakaan halua olla sellainen. Yleisesti kuitenkin pidän enemmän kun mies on dominoivampi ja ns johtaja, joten varmasti tekisin enemmän kaikkea jos mies vain pyytäisi. Hyvin kuitenkin olen näinkin kelvannut ja saanut kaikki miehetkin tulemaan :D
T. N20
Vierailija kirjoitti:
Koska mercy fuck.
Itse olen lahnaillut vain tällaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mercy fuck.
Itse olen lahnaillut vain tällaisessa tilanteessa.
Eli lähestytte baarissa jotain miestä ja annatte tälle säälipillua? Jokin tässä ei täsmää..
Eli siis, nainen joka ei anna suuseksiä= on lahna? Vai nainen, joka ei ylipäätään eväänsä liikauta (onko tälläisiä ihan oikeasti olemassa)?= on lahna? Nauttiiko ne lahnat siitä seksistä sitten ollenkaan, jos ne ei kerran mitään tee?
Olen siis itsekin nainen, mutta syystä, että en ole naisen kanssa koskaan seksiä harrastanut, niin minulle on jäänyt vähän epäselväksi tämä lahna käsite. :D