Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen joka oikeasti haluaa panostaa hyvään seksiin parisuhteessa

N36
10.02.2016 |

Hankkii hormonittoman ehkäisyn, joka ei millään tavalla tunnu yhdynnässä. Eli joko sterilisaation tai kuparikierukan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N36 kirjoitti:

Hankkii hormonittoman ehkäisyn, joka ei millään tavalla tunnu yhdynnässä. Eli joko sterilisaation tai kuparikierukan.

Tulisi kyllä ekana mieleen VASEKTOMIA. Mies joka haluaa panostaa... jne.

Vierailija
2/15 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, olen aivan liian nuori panostamaan vielä seksielämäämme niin paljon kun ei kierukat sovi. Onneksi mieheni panosti puolestani ja teetti vasektomian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N36 kirjoitti:

Kyllä, mutta nyt on puhe naisesta joka haluaa

Panostaa. Ap

Vierailija
4/15 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tuon otsikon perusteella, että tähän tulisi alustus ja keskustelua siitä, miten pidetään yllä hyvää parisuhdetta, kunnioitetaan kumppania ja otetaan molemminpuolisesti huomioon toisen tunteet ja toiveet jne. Eli mihin kaikkeen kannattaa kokonaisvaltaisesti panostaa, jotta molemmilla on hyvä olla yhdessä ja hyvä seksi ylipäätään on mahdollista. Mutta ei, kyse olikin vain ehkäisyvälineen valinnasta :/

Vierailija
5/15 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitteeni on täysin validi: luonnollisilla hormoneilla oleva nainen on halukkaampi seksiin kuin hormonaalisesti ehkäisevä ja sehän on selvä, että jos ehkäisyväline tuntuu yhdynnässä, se häiritsee ja laskee fiilistä. Ap

Vierailija
6/15 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36 kirjoitti:

Kyllä, mutta nyt on puhe naisesta joka haluaa

Panostaa. Ap

Voinhan minä naisenakin panostaa vasektomiaan. Paljon mieluummin panostaisin siihen kuin itseni sterilisoimiseen. Kuparikierukka ei ole minulle enää ehkäisyvaihtoehto.

Vierailija
7/15 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhaa, vai niin. Olen liian nuori sterilisaatioon eikä kierukka käy, mitäs nyt sitten? 

Oikeastaan turha sitä on kysyä, ollaan miehen kanssa varsin tyytyväisiä nykyiseen meininkiin.

Vierailija
8/15 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitteeni on täysin validi: luonnollisilla hormoneilla oleva nainen on halukkaampi seksiin kuin hormonaalisesti ehkäisevä ja sehän on selvä, että jos ehkäisyväline tuntuu yhdynnässä, se häiritsee ja laskee fiilistä. Ap

Jännä juttu, mutta mieheni ja minä olemme käyttäneet kondomia koko kahdeksan vuoden ajan, eikä se ole kumpaakaan häirinnyt. Ja ihan hyvää ja laadukasta seksiä on molempien mielestä ollut, kiitos kysymästä.

Vierailija
9/15 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, mutta mieheni ja minä olemme käyttäneet kondomia koko kahdeksan vuoden ajan, eikä se ole kumpaakaan häirinnyt. Ja ihan hyvää ja laadukasta seksiä on molempien mielestä ollut, kiitos kysymästä.

Ai ei ole häirinnyt? Kysypä, panisiko miehesi ennemmin paljaalla spontaanisti koska tahansa kuin nykyiseen tapaan? Ap

Vierailija
10/15 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole häirinnyt? Kysypä, panisiko miehesi ennemmin paljaalla spontaanisti koska tahansa kuin nykyiseen tapaan? Ap

Kysyin. Hänen mielestään kondomin käyttö on ihan helppoa, eikä se kyllä meidän kummankaan mielestä vähennä seksin spontaaniutta.

Tuntuu, että sinulla on jotain ongelmia tämän asian suhteen. Haluaisitko kertoa meille, miksi sinua vaivaa niin paljon sellaiset muiden ihmisten ratkaisut, jotka eroavat omistasi? 

Vierailija
11/15 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kuparikierukan ansiosta vuotaa kaksi viikkoa kuukaudesta ja tiputtelee kolmannen, niin ehkäisykysymys on ratkennut joka tapauksessa...

Vierailija
12/15 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meilläkin mies mieluusti kumilla laittelee. Oli alkuunkin hyvin tarkka jopa suihinotossa jne ettei tehdä ennen testejä. Hän myös sanonut että kumilla ei ole ongelmaa että hän ei ole mikään pikkupoika jolla ei seiso kumin kanssa tai laittaminen olisi säälittävää säheltämistä (ja totta molemmat väitteet) Itse kuitenkin tykkään mieluummin ilman kumia koska kumin reuna hinkkaa ja ei tarvitse kantaa mukana jos tulee joku extempore. Nyt itsellä onkin kokeessa minipillerit ja alkuongelmien jälkeen näyttää sopivan ilman ongelmia :)

Eikös muuten kuparikierukka voi joillain tuntua? Meilläkin vedetään syvälle melko pitkällä varustuksella niin olen ymmärtänyt että jää (tai joillain jää) lankaa kohdusta ulos jonka jotkut tuntee ja ei esim niin kovaa voi syvälle runttasta?

Vierailija
13/15 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella hyvä seksi tulee ehkäisystä? Itse naisena kuvittelen että miehen mielestä hyvä seksi on enemmänkin että mieltymyksistä riippuen esim otetaan häneltä suihin tai stripataan hänelle tai tehdään jotain muuta kun laamaillaan...

Vierailija
14/15 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella hyvä seksi tulee ehkäisystä? Itse naisena kuvittelen että miehen mielestä hyvä seksi on enemmänkin että mieltymyksistä riippuen esim otetaan häneltä suihin tai stripataan hänelle tai tehdään jotain muuta kun laamaillaan...

Omilla luonnollisilla hormoneillaan oleva nainen on halukkaampi seksiin kuin hormoniehkäisyä käyttävä ja eron huomaa, teki sitten itse seksihetkellä mitä tahansa. Eikö naisen aito halukkuus ole todella iso asia miehelle? Se on totta että jos kuparikierukan kanssa vuoto on liiallista tai kovia kipuja, se ei varmasti naisen seksihaluja lisää, silloin vaihtoehdot ovat steri tai ehkäisytietokone mutta se on tosi epävarma. Minunkin mielestäni miehen pitäisi teettää vasektomia, mutta jos mies ei halua panostaa seksiin siinä määrin, tuossa ovat naisen vaihtoehdot. Ap

Vierailija
15/15 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vaan on itsellä e-pillerien ja nyt minipillerien aikaan halut säilynyt ennallaan... Edellinen suhde kaatui kun mies ei halunnut niin usein kuin minä. Nykyisen kanssa se on sen 5-rajaton määrä viikossa minimiltään tunnin sessioita ja jos hullu kiire niin ei valitettavasti kerkiä joka päivä panemaan. Jos pillerit veisi halut niin lopetettaisin koska itselle on normaalia haluta päivittäin ja mies samaa mieltä että mieluummin kumilla usein kun haluttomana ilman.

Eihän ne pillerit kaikille sovi ja jotkut luonnostaankin haluaa vähemmän kuin toiset ja siihen ei edes ehkäisyt vaikuta. Ja olen törmännyt moneen mieheen jotka ei halua yhtä paljon kuin minä. Käytin sitten pillereitä tai en. Ja ei vika ei todellakaan ole minussa kun kokeilen ja teen mitä vaan etten tylsä tai rumakaan ole :)