Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Onko teillä ollut sinnikästä häiriköijää?

Vierailija
10.02.2016 |

Tapasin siis joku aikaa sitten tutun juhlissa yhden miehen joka vaikutti ihan ok:lta. Mutta osottautui melko heti viestipommittajaksi, laitteli että on ajatellut mua koko ajan jne... No suostuin kuitenkin yksille treffeille, koska ajattelin että katsotaan nyt. Treffien aikana kävi kuitenkin selväksi että ei nappaa ja ilmaisin että en ole hänestä siinä mielessä kiinnostunut. No siitä kuitenkin alkoi sellainen pommitus, etten olisi koskaan uskonut... Jouduin estämään hänet fb:ssä kun viestejä tuli niin paljon vaikka sanoin monta kertaa että ei kiinnosta. Sitten hän alkoi pommittaa sähköpostilla. Ja pari kertaa tuli käymään työpaikallanikin ihan sekopäisen oloisena, ahdisti tosi paljon! No se jatkoi sitä sähköpostilla pommittamista ja laitoin sitten että ilmotan hänestä poliisille jos ei lopeta ja hankin lähestymiskiellon. Ja estin hänen sähköpostinsa. No teki sitten uuden osoitteen ja jatkoi viestien laittoa!! Oletteko te ilmoittaneet tällaisista poliisille vai onko loppunut itsestään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo alkaisi olla poliisiasia minusta. Tai voit vielä kertoa raportoivasi asiasta yhteiselle tutullenne jos ei lopeta.

Vierailija
2/10 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhiljaa kääntyisin poliisin puoleen. kuulostaa sekopäältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut, että prostituoidun ammatti on sellainen, jossa saa riesakseen sinnikkäitä häiriköitä helposti. Mutta joo, häiriköinnistä pitää tietty tehdä ilmoitusta eteenpäin. Ei kenenkään tarvitse sellaista sietää. Jotkut ihmiset voivat olla päästään niin ding ja dong, etteivät ymmärrä häiriköivänsä toiminnallaan. Esim. jotain aivovammaa tms.

Vierailija
4/10 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin puoleen alkaisin minäkin pikkuhiljaa kääntyä. Ei kuulosta miehellä olevan kaikki inkkarit kanootissa.

Vierailija
5/10 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat vielä viimeisen kerran, että ilmoitat poliisille jos häiriköinti ei lopu, sen jälkeen et vastaa YHTEENKÄÄN viestiin. Jos ei tosiaan lopeta, niin ilmoitat poliisille.

Vierailija
6/10 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin fb:eehen yleisen ilmoituksen seinälleni, missä paljastaisin tämän miehen toiminnan ja kertoisin muutenkin eteenpäin tätä juttua kaikille joita tunnen ja tapaan. 

Vierailija
7/10 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun harrastin nettideittailua, sain kyllä todellisen riesan sieltä perään. Mies vaikutti aluksi ihan selväjärkiseltä, joten viestittelimme ja juttelimme mukavia. Emme voineet tavata, koska mies asui liian kaukana, mutta hän jatkuvasti puhui kuinka voisi tulla käymään milloin vain, käytäisiin vaikka kahvilla yms. Ei siinä mitään, mutta pian viestit alkoivat mennä kuitenkin yhä häiritsevämpään suuntaan ja lopulta kerroin, että ehkä on parempi ettemme näe ollenkaan. Lopetin viestittelyn siihen paikkaan, mutta olimme kuitenkin jo ehtineet vaihtaa sähköpostiosoitteet ja whatsapp numerot, joten jouduin blokkamaan miekkosen molemmista. Sain hetken olla rauhassa. Puolen vuoden päästä hän kuitenkin laittoi viestiä uudesta sähköpostiosoitteesta enkä vastannut mitään. Peloissani odottelen, että pystyykö se kaivamaan mun etu- ja sukunimen sekä puhelinnumeron avulla mun osoitteen vaikka mun puh. numero on salainen??

Vierailija
8/10 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saattaisin maksaa jollekin mukavalle kaverille siitä, että kävisi vähän "jututtamassa" tätä häirikköä puolestani.

Vierailija
9/10 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun yritin päästä sinnikkäästä ihailijasta eroon, niin ei siinä auttanut edes yhteydenotto poliisiin. Sitä ennen pari lähipiiriini kuuluvaa miestä kehotti tyyppiä jättämään mut rauhaan, turhaan. Pari vuotta vastaanotin niitä tekstareita, sähköposteja ja puheluita. Päätin, että pakko sen joskus on loppua, jos en reagoi _millään tavalla_ mihinkään yhteydenottoon ja estän tyypin kaikkialla missä voin (Facebook, Instagram, meilit suoraan roskikseen jne). Livenä jos hänet näen, käyttäydyn kuin... noh, en olisi nähnyt, ignooraan täysin. Tämä taktiikka lienee vihdoin tuottanut tulosta, miehestä ei ole nyt muutamaan kuukauteen kuulunut mitään. Ps. Sen vastaamattomuuden kanssa on tosiaan oltava ehdottoman johdonmukainen, ei kannata vastata yhtään mitään yhteenkään viestiin. Vaikka sieltä tulisi mitä alastonkuvia tai anteeksipyyntöjä, you name it :D