Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustien leskien uusi kausi alkaa pian! Kuka odottaa innolla?

Vierailija
10.02.2016 |

Minä ainakin! Uusi kausi alkaa 14.3. Nelosella. Olen katsonut juuri ekan kauden jaksoja kerratakseni tapahtumia. Kuka muu odottaa innolla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Veikkauksia mitä tuleman pitää?

Vierailija
2/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista yhtään mitä viime kaudella kävi, vaikea veikata ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen odottanut todella paljon. Muistan kun katsoin ekan kauden jaksot ruutuplussalta kolmessa illassa. Samanlainen maratooni tulossa jos kaikki jaksot tulee plussalle :) Niin koukuttava sarja, että katsonut uusintana monta kertaa ekan kauden. Jännäksi menee mitä toisella kaudella tapahtuu, ennakkotiedot toisesta kaudesta hyvin mielenkiintoiset sekä Jenni Vartiasen musavideo sarjasta todella mielenkiintoinen missä vähän osviittaa tulevasta kaudesta. Odotan odotan :)

Vierailija
4/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen odottanut todella paljon. Muistan kun katsoin ekan kauden jaksot ruutuplussalta kolmessa illassa. Samanlainen maratooni tulossa jos kaikki jaksot tulee plussalle :) Niin koukuttava sarja, että katsonut uusintana monta kertaa ekan kauden. Jännäksi menee mitä toisella kaudella tapahtuu, ennakkotiedot toisesta kaudesta hyvin mielenkiintoiset sekä Jenni Vartiasen musavideo sarjasta todella mielenkiintoinen missä vähän osviittaa tulevasta kaudesta. Odotan odotan :)

Mikä video?

Vierailija
5/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä video?

Unohda koko juttu. Jenni meinasi pilata koko uuden tuotantokauden mutta onneksi kukaan ei katsele tai kuuntele sitä rumilusta. Eikä sarjassa toivottavasti tuon kääkän huohotusta kuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi