Onko tuttu sinulle pettäjä: vaimo tekee aloitteen sen ainoan kerran....
Vaimo tekee aloitteen seksiin vuoden ainoan kerran silloin kun olet juuri menossa salarakastajan luokse. Pakkohan se on silloin naiselle antaa mitä haluaa. Sitten ei ole kivaa kun pussit tyhjät ja ei pysty laukeamaan salasuhteen luona.
Kommentit (14)
Tottakai ärsyttää että eri päivinä olisi sopinut paremmin.
Paras tapa varmistaa että mies ei käy lutkan luona on naida riittävästi.
Puhu salarakastajalle kuin mies miehelle ja kerro tilanne, homot on ymmärtäväistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhu salarakastajalle kuin mies miehelle ja kerro tilanne, homot on ymmärtäväistä porukkaa.
Homot voivat olla tosi mustasukkaisia ja mennä draamailun puolelle.
Eikö äijältä onnistu kahdesti päivässä?
Enpä osaa sanoa kun ei ole mitään salarakasta , mutta saattaisi se varmasti niin olla.
Luultavasti silti alle 45v terve mies jaksaa pari kertaa peräkkäin teepussinsa tyhjentää vaikka se toinen kerta ei ole mikään kovin nautinnollinen elämys enää olekaan
Vierailija kirjoitti:
Enpä osaa sanoa kun ei ole mitään salarakasta , mutta saattaisi se varmasti niin olla.
Luultavasti silti alle 45v terve mies jaksaa pari kertaa peräkkäin teepussinsa tyhjentää vaikka se toinen kerta ei ole mikään kovin nautinnollinen elämys enää olekaan
Tämä se ongelma. Ei pysty nauttimaan salarakkaan tapaamisesta. Sivusuhde kuihtuu jos vaimo tekee aloitteita usein.
Vierailija kirjoitti:
Se on se vaimon vaisto;D
En tiedä mikä vaisto on mutta kun käy nuorta kaunista tyttöä tyydyttämässä niin ihmeesti alkaa vaimoa ja naispuolisia työkavereita kiinnostamaan sutinat.
Ei ei ole tuttua että niin kävisi joka kerta, mä käyn salarakkaan luona paljon useammin kuin kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä se ongelma. Ei pysty nauttimaan salarakkaan tapaamisesta. Sivusuhde kuihtuu jos vaimo tekee aloitteita usein.
>D Vittu ku on liian himokas vaimo niin sivusuhde kärsii! Voi saatana teidän kanssanne... :D Pellet.
Mun mies kyllä alko panemaan mua pakkomielteisesti, kun aloitti salasuhteen. Ihan järjetöntä, sillä johti seisokkiongelmiin ja riitoihin salarakkaan kanssa. Mutta ehkä mies kuvitteli mua panemalla pystyvän paremmin valehtelemaan "työmenoistaan".
Outo on pettäjän logiikka, eikä pipari taida olla sivusuhteessa se pääasia miehelle.
Eiköhän se salasuhde sen kestä. Vai oletko hänelle jotenkin tilivelvollinen? Et kai ole mennyt lupaamaan hänelle, ettet pane omaa vaimoasi? Pelkäätkö, että hän jättäisi sinut? Voi reppanaa..