Paljastan salaisen aseeni miesten hurmaamiseksi
Joka aamu ennen töihin lähtöä pyörytän sormea alapäässä ja sipaisen vähän eritettä kaulalle. Miksi? Koska siinä on miehiä houkuttelevia tuoksuja. Se ei tuoksu kekenkään nenään tietoisesti, mutta miehet haistaa sen tajuamattaan. ;)
Kommentit (23)
Mä luulin että olet suoran toiminnan naisia ja tosiaan paljastat sen salaisen aseesi...
Mulla on tapana aina aamupaskan jälkeen tuikata sormi perseeseen ja sivellä sillä sitten naamaani.
Pitäsköhän munkin ennen ulos lähtöä runkata ja sivellä vähän spermaa kaulaan...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin munkit runkkaa ja kulkee luostarissa mällit naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana aina aamupaskan jälkeen tuikata sormi perseeseen ja sivellä sillä sitten naamaani.
Pysy vaan siellä luolassasi.
Tää kyllä toimii, varsinkin ovis-päivinä on jono kolleja selän takana kiehnuttamassa!
Vierailija kirjoitti:
Ei, se näkyy. Nimim. Ystäväni huomautti kerran, että poskessani on jotakin ryönää joka näkyy tietyssä valossa.
Missä ap on töissä?
Eräässä paikassa on töissä nainen minkä lähellä alkaa aina panettamaan vaikka ei ole erityisen kaunis tai hyvä runkoinen?
M kirjoitti:
Missä ap on töissä?
Eräässä paikassa on töissä nainen minkä lähellä alkaa aina panettamaan vaikka ei ole erityisen kaunis tai hyvä runkoinen?
Se olen minä. Kovat konstit piti ottaa käyttöön, koska ulkoisia avuja ei ole! Ap
Eikä sitä tuoksua tietoisesti haista, koska pesen kyllä alapääni. Onhan meissä ihmisissä esim. ominaishaju jota ei niin haista mutta se on oleellinen pariutumisessa. Googlettajaa vaikka! Ap
Ainakin eläinmaailmassa kaikki nisäkäsurokset käy aina haistelemassa naaraiden peräpäätä todetakseen kannattaako kokeilla nousta selkään.. Miksei siis ihmisilläkin toimisi sama?
Toisaalta, voin kyllä kuvitella tilanteen siellä toimiston kopiokoneella, kun näpsäkkä sihteeri-narttu tulostaa ihan rauhassa palaverimuistiota ja samaan aikaan account manager-kolli kulkee ensin ohi, mut kääntyy sitten takaisin, menee sihteerin taakse ja kumartuu nuuhkimaan sihteerin hameen alta!! Vähänkö olis hauskaa! =D
Monet miehet ovat kehuneet, että ominaistuoksuni on koukuttava, tuoksuu eniten niskassa. Halunneet aina lusikassa nukkua nenä niskassa kiinni :)
Jaa-a, mina tykkään kyllä ruiskauttaa kaulalle ihan hajuvettä. Kuvottava ajatella, että liikenteessä on eritteiden levittäjiä, yök!
Et kertonut, että onko tämä salainen ase toiminut vai ei? Voisit tehdä jonkinlaista tilastoa asiasta. Onko miesten aloitteet lisääntynyt vaginaeritteen myötä vaiko ei?
Olen tältä palstalta oppinut että jotkut tekevät noin baariin lähtiessään. Mutta että töihinkin :D
Mites menkkojen aikaan?
Pitääpä kokeilla, heti menkkojen jälkeen. :D Oliskohan hajuvesi-pillumix hyvä...
Minulla ei toimi! Pidän alapääni puhtaana.