Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tissijärkytys!

Vierailija
10.02.2016 |

Olen aina ajatellut kokoni olevan 80C mutta eilen alusvaatekaupan myyjä mittasi minut ja olen kokoa 75E!!! Herranjestas en halua tällaisia lolloja...en uskalla kertoa edes poikaystävälle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokoset ne on kuin ennenkin mut nyt ne tuntuu vasta lolloilta?

Vierailija
2/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nää rintaliivikuppikoot muuttuneet jokunen vuosi sitten? Tyyliin et jos olit ennen D niin nyt on F tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen ajatellut että C on sopiva, ei liian pieni eikä liian iso. Mutta nyt pakko myöntää että lollothan ne on...

Vierailija
4/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syötin mitat johonkin rintisikkakaupan laskuriin ja tulos oli F-kuppi reilusti pienemmällä ympärysmitalla. C:tä minäkin käytän, mutta varmaan tuo koko F olisi ihan ok kyseisen kaupan liiveissä, mutta tuskin perusvaatekauppojen halppisrintsikoissa. Tuo C kuitenkin istuu napakasti, eikä mikään pursuile.

Vierailija
5/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niiden tissien koko ole muuttunut, höpsö 😁 sait vain oikean kokoiset liivit - ja jos kävit changessa, koot eivät ole vertailukelpoisia muiden liikkeiden kanssa.

Vierailija
6/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se sun poikakaveri sun liivikoon tulisi tietämään?

Mä en anna miehen edes pestä mun alusvaatteita, ei sen takia että jotenkin järkyttyisi siitä että alkkarini ovat kokoa L tai liivini 80D vaan siksi että sillä ei ole mitään ongelmaa tunkea konetta täyteen kaikkea sekaväristä (sekaväriin kuuluu myös mustat ja punaiset, puuvillat ja keinokuidut) ja surauttaa se jollain random-ohjelmalla läpi.

PS sun tissit on saman kokoiset kuin ne oli ennen tuota mittausta.

Vierailija
7/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sun pitäis kenellekkään kertoa? Ei ne rinnat ole mihinkään muuttuneet, ilmeisesti lollot on kelvannut tähänkin asti :D Ja liikkeiden mitoituksissa on eroja, jossain saatat vielä olla se "täydellinen" c-kuppi!

Vierailija
8/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin stokkalla. Ja povi on kyllä ennen pursuillut mutta ajattelin että malli olisi väärä. Harmittaa kun huomasin että kaikista malleista ei ole edes e-kuppiin asti kokoja

Vierailija
9/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko joku tietämään, mikä logiikka amerikkalaisilla on näiden kokojen numeroinnissa? Joskus vaikuttaa siltä, että "double D" on käytössä kaikelle D:tä isommille, ja joskus kuuluu puhuttavan HH- tai KK-koosta, joka on sitten rantapallon kokoisia silikoneja varten. Onhan noita selkeitä muuntotaulukoita olemassa, mutta silti ollaan kuin villissä lännessä.

Vierailija
10/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut kokoni olevan 80C mutta eilen alusvaatekaupan myyjä mittasi minut ja olen kokoa 75E!!! Herranjestas en halua tällaisia lolloja...en uskalla kertoa edes poikaystävälle.

Outo tapa ajatella. Samat tissithän ne on. Mitä väliä minkä kokoiset ne liiviton, kunhan istuu hyvin.

Vierailija
11/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle huuteli alusvaateliikkeessä myyjä että tarvitaan faaraot tai jopa gaabrielit! Kovaan ääneen. Kyllä hävetti silloin nuorena naisena. Nyt naurattaa...ne liivimitoitukset on eri malleissa/valmistajilla ihan mitä sattuu. Yleisesti ottaen mullakin aivan sopivat oli silloin ja edelleen C ja D-kupin liivit. Onhan muissakin vaatteissa mitoituksissa eroja. Mullakin vaihtelee kaikki S-L.

Vierailija
12/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa 8/10 valitsee vääränkokoiset liivit.

Vierailija
13/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatekaupassa on eri koot kuin "markettiliiveissä".Itsekin kävin viime viikolla ensimmäistä kertaa elämässäni ostamassa kunnon rintaliivit alusvaateliikkeestä.On koko ikäni ollut C-kuppi,mutta myyjän mittauksen mukaan kuppikokoni on F.Tulihan siitä uhkea olo,vaikka "lollot" on samankokoiset kuin ennen mittausta :D

Vierailija
14/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen ajatellut että C on sopiva, ei liian pieni eikä liian iso. Mutta nyt pakko myöntää että lollothan ne on...

Ne on "lollot" vain sen liiviliikkeen mittapuulla.Itsekin ostin Changesta F-kupin liivit,mutta edelleen minulle sopii myös Lindexin C-kuppi.Eivät tissisi ole kasvaneet siitä että ne mitattiin/ostit liivit muualta kuin ennen.

Vierailija
15/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa 8/10 valitsee vääränkokoiset liivit.

Amen. Ja sitten kun mittautetaan ne niin kokoa ei uskota edes itse. Mikä siinä on niin kamalaa ostaa sopivan kokoisia liivejä. Mieluummin kai kärsitään väärän kokoisten liivien aiheuttamasta vaivasta, esim. jatkuvasta olkainten putoamisesta ja/tai niiden pureutumisesta olkapäihin, tissin pursuilua kupista, ympärysnauhan karkaamisesta lapaluiden päälle, kaarituetkin tökkivät tai eivät edes istu kunnolla rintalastaa vasten koko matkaltaan tms, ja valitetaan kun nykyään ei tehdä kunnon liivejä.

Vierailija
16/16 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D =D tiedän tunteen!!!

Potin räjäytti kun tulin raskaaksi... rintaliivikaupasta lähti liivit jotka oli kokoa 80G. Luulin menneeni ostamaan rintaliivejä, mutta ostinkin sen sijasta laskuvarjot. Nyt on koon pienentyneet, lapsen sytymästä 2 vuotta