Gynekologinen leikkaus edessä ja kuukautiset samaan aikaan. Siirränkö menkkoja vai leikkausaikaa?
Mulla olisi Primolut N-tabletteja yhdelle menkkojen siirrolle jäljellä mutta uskaltaako noita käyttää omin päin?
Kommentit (9)
Jospa kysyisit sairaalasta asiasta.
Soita sinne polille. Katsos kun me ei tiedetä ja jos joku jotain väittää tietävänsä, valehtelee.
Mun menkkoja on siirretty kun menin munasarjakystan takia leikattavaksi.
Mä oon ollu yhdessä gynekologisessa leukkaukseesa ja menkat ei haitannut. Riippuu varmasti tietty leikkauksesta.
Kohtu siis poistetaan. Soitin kyllä poliklinikalle ja siellä sanottiin että lääkäri soittaa mulle takaisin. Eli puhelua odottelen. Odotellessa kyselen täältä suuntaa antavia mielipiteitä. Ap
Höh. Vielä odottelen lääkärin puhelinsoittoa. Epäilen että tänään enää edes soittaa. Ap
Yleensähän esim e-pillerien käyttö tulisi lopettaa ennen tiedossa olevia leikkauksia veritulppariskin varalta ja samasta veritulppariskistähän primolutin kohdalla varoitellaan. Ettei varmaan omin päin kannata alkaa syödä niitä.
Toi veritulppariski muakin mietityttää. Ajattelin, josko kierron voisi siirtää kuukausi ennen leikkausta, jos vain samalla siirtyy myös leikkausajankohtaankin sattuvat kuukautiset vastaavasti eteenpäin.
Eli siirtäisin nyt helmikuun kuukautisia Primoluteilla ja leikkaus olisi maaliskuussa. Ap
Tarkista leikkaavasta yksiköstä kuinka toimia.