Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gynekologinen leikkaus edessä ja kuukautiset samaan aikaan. Siirränkö menkkoja vai leikkausaikaa?

Vierailija
10.02.2016 |

Mulla olisi Primolut N-tabletteja yhdelle menkkojen siirrolle jäljellä mutta uskaltaako noita käyttää omin päin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista leikkaavasta yksiköstä kuinka toimia.

Vierailija
2/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kysyisit sairaalasta asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne polille. Katsos kun me ei tiedetä ja jos joku jotain väittää tietävänsä, valehtelee.

Vierailija
4/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun menkkoja on siirretty kun menin munasarjakystan takia leikattavaksi.

Vierailija
5/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu yhdessä gynekologisessa leukkaukseesa ja menkat ei haitannut. Riippuu varmasti tietty leikkauksesta.

Vierailija
6/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu siis poistetaan. Soitin kyllä poliklinikalle ja siellä sanottiin että lääkäri soittaa mulle takaisin. Eli puhelua odottelen. Odotellessa kyselen täältä suuntaa antavia mielipiteitä. Ap

Vierailija
7/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Vielä odottelen lääkärin puhelinsoittoa. Epäilen että tänään enää edes soittaa. Ap

Vierailija
8/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän esim e-pillerien käyttö tulisi lopettaa ennen tiedossa olevia leikkauksia veritulppariskin varalta ja samasta veritulppariskistähän primolutin kohdalla varoitellaan. Ettei varmaan omin päin kannata alkaa syödä niitä.  

Vierailija
9/9 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi veritulppariski muakin mietityttää. Ajattelin, josko kierron voisi siirtää kuukausi ennen leikkausta, jos vain samalla siirtyy myös leikkausajankohtaankin sattuvat kuukautiset vastaavasti eteenpäin.

Eli siirtäisin nyt helmikuun kuukautisia Primoluteilla ja leikkaus olisi maaliskuussa. Ap