Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

42v sinkku miettii ehkäisyvaihtoehtoja

Vierailija
10.02.2016 |

Erosin n 4kk sitten suhteesta, joka oli seksitön, jonka syystä en siis syönyt pillereitä tms. Kun ero tuli, päätin että seksitön elämä loppuu...

Mitä suosittelet?

Ja tarkoitus ei ole hyppiä kukasta kukkaan .

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi.

Vierailija
2/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomi.

Tämä tietty ensin, mutta jos löytyisi Pitempiaikainen tuttavuus niin sitten jokin muu? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka. Meille iäkkäämmille ei välttmättä suositella hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
4/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 42-v tarvitse enää ehkäisyä?

Vierailija
5/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, jos aikoo lisääntyä, mutta aika moni ei enää tuossa iässä halua lisää vauvoja.

Vierailija
6/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsia enää. Nyt nautitaan elämästä :)ap

Vierailija
7/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttiminen lähtee omasta päästä,ei jalkovälistä.

Vierailija
8/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steri. Kondomi alussa

Vierailija
9/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka ja muut keltarauhasvalmisteet ovat täysin turvallisia myös yli nelikymppisille, yhdistelmäehkäisykin sopii jos ei ole muita riskitekijöitä (tupakointi, veritulpat, aurallinen ja auraton migreeni, ylipaino, verenpainetauti jne.). 

Minä valitsisin varmaan tuossa kohtaa hormoni- tai kuparikierukan vaivattomuutensa vuoksi. Tai sitten minipillerit. Pelkällä kortongilla en uskaltaisi siltikään mennä, vaikka hedelmällisyys onkin jo selvästi alentunut. Uusien kumppanien kanssa tietysti muu ehkäisy + kondomi. 

Vierailija
10/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttiminen lähtee omasta päästä,ei jalkovälistä.

Kuules, olet oikeassa. Mutta kyllä mä oon sitä mieltä että se seksi on myös elämän suuri nautinto. Tai se, että joku koskettaa yms. Olen kyllä ihan onnellinen omassa elämässäni. Mutta jos tilaisuus tulee, miksi en antaudu sille - nyt kun voin? Ap

Vierailija
11/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän 42-vuotiaalla ole jo paikat niin kuivat, että turha lapsista enää on stressata.

Vierailija
12/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin sterilisaatiota ja otan sen puheeksi kun ens kuussa menen otattamaan papa-näytteen. Mut kortsun kans kunnes varmuus et tyyppi on ok, siis pitempiaikaisessa suhteessa.

Vierailija
13/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän 42-vuotiaalla ole jo paikat niin kuivat, että turha lapsista enää on stressata.

Onpas joku katkerana :D

Mä tein abortin 42-vuotiaana kun ei vuoden ajan käytetty ehkäisyä, vaan keskeytettyä yhdyntää ja välillä loppuun asti muka varmoilla päivillä. Että todellakin tulee raskaaksi..!

Aloittajalle suosittelen kuparikierukkaa, jos on kivuttomat ja niukahkot kuukautiset.

Eikä mulla ole koskaan ollut kuivuus ongelmana :)

Vierailija
14/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua kehoonsa vierasesineitä, niin vähissä on vaihtoehdot. Lue: niitä ei ole. Meillä on menty jo vuosia pelkällä kumilla, kyllä se oikein käytettynä on ihan toimiva ratkaisu. Tietysti jos löydät pitkäaikaisen suhteen mieheen joka suostuu itse sterilisaatioon, niin sehän olisi optimiratkaisu.

Vierailija
15/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa, pihtaa, pihtaa edelleen  ....  Älä anna kenellekään ..... :)

Vierailija
16/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein abortin 42-vuotiaana kun ei vuoden ajan käytetty ehkäisyä, vaan keskeytettyä yhdyntää ja välillä loppuun asti muka varmoilla päivillä. Että todellakin tulee raskaaksi..!

Ehkä kuitenkin vain pieni vähemmistö?

Vierailija
17/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha simppeli ratkaisu: yhden illan jutuissa tai vasta alkaneissa suhteissa kortsu. sitte ku suhde alkaa menee vakavampaa ja molemmat pystyy luottaa toisiinsa ettei oo tauteja (toki voi käydä testeissäki) nii sitte pillerit, ehkäsyrengas, kierukka tai joku muu mistä tykkäis

Vierailija
18/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuossa tilanteessa käyttäisin kondomia kunnes jompi kumpi katsoisi voivansa ottaa sterilisaation.

Vierailija
19/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin vain pieni vähemmistö?

Ei todellakaan kenenkään kannata 42-vuotiaana luottaa siihen, ettei vaan enää tule raskaaksi, jos ei missään nimessä lasta halua.

Vierailija
20/43 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos varaisit ajan gynelle ja pohtisitte tätä ehkäisyasiaa hänen kanssaan. Varmaan parempi vinkkejä saat sieltä kuin täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän