Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, voisitteko kuvitella parisuhdetta kaltaiseni naisen kanssa?

Vierailija
09.02.2016 |

Olen pohtinut, olenko ihan toivoton tapaus parisuhdemarkkinoilla. Miehisiä kannanottoja kaivataan!

Nainen, 32v.
* 40 kg ylipainoa, huono fyysinen kunto
* pitkäaikainen vaikea masennus, korkeakoulututkinto jäänyt kesken ja sen vuoksi ei myöskään tätä koulutusta vastaavaa työtä
* huono itsetunto

Kuitenkin:
-fiksu
-empaattinen
-maanläheinen
-rehellinen
-uskollinen
-kauniit kasvot, tyylikäs ja huoliteltu
-yrittää muuttaa asioita parempaan suuntaan (= tavoitteita ja tekee niiden eteen työtä)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minulla on vaimo

Vierailija
2/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi oikeasti kauniit kasvot asiaa ei tarvitsisi edes kysyä ja et sinkkuna olisi tälläkään hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tyylikäs ja huoliteltu ja 40 kg ylipainoa ei käy yhteen. Masennus on no no.

Vierailija
4/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysele täällä, jos et halua masentaa itseäsi. Oikeat ihmiset ovat muualla.

Vierailija
5/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen miehen haluaisit?

Vierailija
6/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin iso ylipaino millään kävisi. Varsinkin jos se on BMI:n ylärajalta siis laskettu. Fyysinen kunto pitää myös olla hyvä, koska urheilen paljon ja tietysti haluan tehdä sitä rakkaani kanssa. 

Muutkin asiat ovat liian negatiivisia miinuslistassasi, että positiiviset kompensoisivat. Pahoittelen, mutta toivot varmasti rehellisyyttä täällä. 

Vierailija
7/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kysele täällä, jos et halua masentaa itseäsi. Oikeat ihmiset ovat muualla.

Mitkä oikeat? Esimerkiksi on ihan suoraan faktaa, että ap on reilusti ylipainoinen ja miehillä on valita hoikista, koulutetuista ja työelämässä olevista sinkkunaisista isoimmilla paikkakunnilla.

Vierailija
8/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noista positiiviset puolet voittaa negatiiviset.

Vierailija
9/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla olisi oikeasti kauniit kasvot asiaa ei tarvitsisi edes kysyä ja et sinkkuna olisi tälläkään hetkellä.

Alapeukkua pukkaa. No, ei ole yllätys että ihmiset kaihtavat totuutta. En tiedä yhtäkään oikeasti kaunista sinkkunaista, joka ei pääsisi koska tahansa halutessaan suhteeseen.

Vierailija
10/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olethan testannut ettei sulla ole kilpirauhasen vajaatoiminta

Vierailija
11/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä löydät miehen, usein pariskunnat muistuttaa toisiaan ulkoisesti

Vierailija
12/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin iso ylipaino millään kävisi. Varsinkin jos se on BMI:n ylärajalta siis laskettu. Fyysinen kunto pitää myös olla hyvä, koska urheilen paljon ja tietysti haluan tehdä sitä rakkaani kanssa. 

Muutkin asiat ovat liian negatiivisia miinuslistassasi, että positiiviset kompensoisivat. Pahoittelen, mutta toivot varmasti rehellisyyttä täällä. 

Entä jos ylipainon jättäisi pois, kelpaisiko sitten? Itse tosin harrastan tanssia, joka ei yleensä miehiä kiinnosta niin että yhteistä liikuntaa ei välttämättä tulisi.

Vierailija
13/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli alkoholi maistuu ja olet avoin kannabiksen käytölle, mikä ettei. Sekin on suotavaa, ettei sua haittaa jos silloin tällöin laajentaa tajuntaa hapolla.

Vierailija
14/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti ja pahimmillaan ollut +40kg (vaihtelee 0-40kg, tällä hetkellä +30kg) ja ei ole ongelmia ollut saada miehiä. Tosin nyt olen naimisissa.

Masennus voi olla aika iso miinus jos se näkyy ulospäin, toisaalta tuo että sinulla on tavoitteita ja suunnitelmia kuulostaa siltä että olet paranemassa?

Vierailija
15/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Laihduta.

Vierailija
16/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että itselläni riittää vientiä jo vähän liikaakin vaikka olen:

*melkein 30kg ylipainoinen ja erittäin huonosti jakautunut kaiken päälle

*useamman lapsen äiti ja erityisesti vatsa ja isot rinnat on kaamean näköiset, yh...

*Korkeasti koulutettu, mutta töitä en ole tehnyt (alalta), olen kotiäiti

*naimisissa

*äärimmäisen homssuinen ja rähjäinen (kuitenkin aina puhdas)

Lisäksi olen iloinen, räväkkä, äärimmäisen lojaali, seksuaalisesti hyvin aktiivinen (miehet haistavat tämän) ja kohtelen kanssaihmisiä kunnioittavasti. Pystyn myös hyvin olemaan luontevasti lähen kaikkien ihmisten kanssa. Miehet ovat minulle ihmisiä, ei mikään mystinen ja ihmeellinen sukupuoli. Enkä tuomitse ihmisiä kollektiivina.

Vierailija
17/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mieheni (ja lasteni isä) on hoikka, häissä olin +40kg ja ainoastaan vuosi häiden jälkeen olen ollut hoikka. Muuten aina ylipainoinen, +10-40kg ylipainoa. -14

Vierailija
18/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oot melkeen ku minä! Paitsi et oon pari vuotta vanhempi. Ja on koulutus. Eikä ylipainoa. Eikä huono itsetunto.

Mutta vaikean masennuksen vuoksi olin saikulla, pian se onneksi loppuu ja etsin töitä. Tsemppiä sulle :)

Vierailija
19/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ehdoton nou-nou on huono itsetunto. Eli et kelpaisi minulle. Mistä huono itsetuntosi kumpuaa, jos kuvaat itseäsi niin monella positiivisella adjektiivilla?  

Vierailija
20/27 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ehdoton nou-nou on huono itsetunto. Eli et kelpaisi minulle. Mistä huono itsetuntosi kumpuaa, jos kuvaat itseäsi niin monella positiivisella adjektiivilla?  

En ole ap mutta miksi huono itsetunto on nou nou? Ihminen kuitenkin yleensä tiedostaa myös hyvät puolensa, vaikka olisikin huono itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän