Miehet, voisitteko kuvitella parisuhdetta kaltaiseni naisen kanssa?
Olen pohtinut, olenko ihan toivoton tapaus parisuhdemarkkinoilla. Miehisiä kannanottoja kaivataan!
Nainen, 32v.
* 40 kg ylipainoa, huono fyysinen kunto
* pitkäaikainen vaikea masennus, korkeakoulututkinto jäänyt kesken ja sen vuoksi ei myöskään tätä koulutusta vastaavaa työtä
* huono itsetunto
Kuitenkin:
-fiksu
-empaattinen
-maanläheinen
-rehellinen
-uskollinen
-kauniit kasvot, tyylikäs ja huoliteltu
-yrittää muuttaa asioita parempaan suuntaan (= tavoitteita ja tekee niiden eteen työtä)
Kommentit (27)
Mä olen niin onnellisesti varattu ettei muut naiset pahemmin kiinnosta. Tuo painosi voi liittyä masennukseen, tai masennus painoon? Jos nyt yhtään lohduttaa niin jotkut miehet tykkää lihavista. Masennus on suomessa kansan tauti. Helvetti 700 000 viidestä miljoonasta syö mielialalääkkeitä. '
En mä osaa muuta neuvoa kuin tee mitä parhaaksi koet. Kunhan ei ole ranteet auki fiilis niin elämä on aika hyvin.
Fyysinen olemus, ikä, luonne ok mutta tuo masennus pelottaa. En minä nyt pelkää että olet vaarallinen tai seinä hullu mutta miten normaali elämä. Itse kuitenkin haluaisin jo vakituisen suhteen ja jossakin vaiheessa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin iso ylipaino millään kävisi. Varsinkin jos se on BMI:n ylärajalta siis laskettu. Fyysinen kunto pitää myös olla hyvä, koska urheilen paljon ja tietysti haluan tehdä sitä rakkaani kanssa.
Muutkin asiat ovat liian negatiivisia miinuslistassasi, että positiiviset kompensoisivat. Pahoittelen, mutta toivot varmasti rehellisyyttä täällä.
Entä jos ylipainon jättäisi pois, kelpaisiko sitten? Itse tosin harrastan tanssia, joka ei yleensä miehiä kiinnosta niin että yhteistä liikuntaa ei välttämättä tulisi.
Ei kyllä sittenkään. Ikää jo sen verran, että kouluttautuminen uuteen ammattiin ja työnsaanti todella epävarmaa. Muutenkin olen epäileväinen sen suhteen, että masennuksesta koskaan täysin paranisi. On aina riski uusiin mielenterveysongelmiin. Osoittaa heikkoa psyykeä noin kokonaisuuteena pitkäaikainen masennus. Kuka tahansa voi väliaikaisesti tietysti olla.
Haluan perheen lapsineen. Ja olisit siihen täysin epäsopiva. Ei kasvojen kauneus minulle merkitse, vaan tasapainoinen luonne. Ei merkitse hoikkuuskaan, mutta tuollainen ylipaino on merkki epävakaasta psyykestä ja onhan se tietysti rumaa ja seksuaalisessa mielessä itselleni jopa vähän vastenmielistä.
Jos naista etsisin tuo ylipaino olisi liikaa, muu ei haittaa
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin iso ylipaino millään kävisi. Varsinkin jos se on BMI:n ylärajalta siis laskettu. Fyysinen kunto pitää myös olla hyvä, koska urheilen paljon ja tietysti haluan tehdä sitä rakkaani kanssa.
Muutkin asiat ovat liian negatiivisia miinuslistassasi, että positiiviset kompensoisivat. Pahoittelen, mutta toivot varmasti rehellisyyttä täällä.
Entä jos ylipainon jättäisi pois, kelpaisiko sitten? Itse tosin harrastan tanssia, joka ei yleensä miehiä kiinnosta niin että yhteistä liikuntaa ei välttämättä tulisi.
Ei kyllä sittenkään. Ikää jo sen verran, että kouluttautuminen uuteen ammattiin ja työnsaanti todella epävarmaa. Muutenkin olen epäileväinen sen suhteen, että masennuksesta koskaan täysin paranisi. On aina riski uusiin mielenterveysongelmiin. Osoittaa heikkoa psyykeä noin kokonaisuuteena pitkäaikainen masennus. Kuka tahansa voi väliaikaisesti tietysti olla.
Haluan perheen lapsineen. Ja olisit siihen täysin epäsopiva. Ei kasvojen kauneus minulle merkitse, vaan tasapainoinen luonne. Ei merkitse hoikkuuskaan, mutta tuollainen ylipaino on merkki epävakaasta psyykestä ja onhan se tietysti rumaa ja seksuaalisessa mielessä itselleni jopa vähän vastenmielistä.
En siis ollut ap. kysyin vain mielenkiinnosta, koska olen myös masentunut. Sopisin kyllä mielestäni muuten äidiksi, paitsi varakkuuteni puolesta. Eli päävastuu elatuksesta jäisi miehelle, mikä olisi epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut, olenko ihan toivoton tapaus parisuhdemarkkinoilla. Miehisiä kannanottoja kaivataan!
Nainen, 32v.
* 40 kg ylipainoa, huono fyysinen kunto
* pitkäaikainen vaikea masennus, korkeakoulututkinto jäänyt kesken ja sen vuoksi ei myöskään tätä koulutusta vastaavaa työtä
* huono itsetuntoKuitenkin:
-fiksu
-empaattinen
-maanläheinen
-rehellinen
-uskollinen
-kauniit kasvot, tyylikäs ja huoliteltu
-yrittää muuttaa asioita parempaan suuntaan (= tavoitteita ja tekee niiden eteen työtä)
Voiko ilmoittaa olevansa rehellinen jos valheellisuus paljastuu jo ensimmäisissä lauseissa.
Valheellisuus voi toki olla tiedostamatonta, mutta sen voi lisätä masentuneisuuden ja huonon itsetunnon piikkiin. Nekun ovat toisiaan korostavia piirteitä. Masentunut valheellinen ylipainoinen nainen tarkoittaa yleensä huonoa lopputulosta suhdetta ajatellen.
Jospa lopettaisit itsellesi valehtelemisen, laittaisit itsesi oikeasti kuntoon ja palaisit 28kg laihempana kysymään uudelleen samat kysymykset, niin vastauksetkin voivat olla huomattavan erilaisia.
Haha, vakiokommentti jokaiseen läskiketjuun :D