Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri näki minut alasti ja... - Pitääkö kertoa miehelle?

Vierailija
09.02.2016 |

Tämä tapahtui viikonloppuna ja kyseessä oli vahinko. Tällä miehen kaverilla alkoi seisoa tuon seurauksena. Oli muutoin kuitenkin ihan asiallinen. Olen miettinyt pääni puhki pitäisikö miehelle kertoa tapahtuneesta kun en haluaisi salailla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta ei pitäisi kertoa? En ymmärrä.

Vierailija
2/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en kertoisi. Jos menet tuollaista selittelemään, niin mies luulee varmasti, että jotain muutakin tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea seisokki, kun ehdit sen näkemään? Ja sekin oli alasti?

Tapahtuiko Porvoossa?

Vierailija
4/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet saavuttavasi sillä muuta kuin mahdollisia riitoja? Se erektio on ihan luonnollinen reaktio, mutta ei miehesi tarvitse siitä tietää.

Vierailija
5/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on käytännössä sama asia kuin pettäminen. Olet aiheuttanut vieraalle miehelle erektion keikistelemällä hänelle mutta sikamaisesti jätit silti coitusta vaille. Eli pettäminen plus puutteeseen jättäminen. Hyi sinua.

Vierailija
6/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näki,miksi näki,tarinassa on paljon aukkoja.

Vierailija
7/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys!!!

Ensiksi pitäisi nähdä valokuva, siis ei siitä seisokista, vaan toisesta osapuolesta.

Sitten leukaa raapien voisin antaa vastauksen;=>

Vierailija
8/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jos ei kerran muuta vahinkoa tapahtunut. Voihan se muuten jostakin kautta kiertäneenä mennäkin se juttu, että olet tahallaan esitellyt.

Vierailija
9/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin vaimon yks työkaveri näki mut kerran alasti. Mulla alkoi seisoa ja nainen vahingossa riisuitui ja kaatui päälleni niin että mun pippeli meni sen pimppiin. Sitten vahingossa sain orgasmin ja ammuin siemeneni syvälle hänen pimppiin. 

Vierailija
10/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa tuosta on, miehesiki varmaan tykkää, kun miellytät myös kaverin silmää?

Vierailija
11/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa sen kaveri luultavasti kertoo.

Vierailija
12/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin vaimon yks työkaveri näki mut kerran alasti. Mulla alkoi seisoa ja nainen vahingossa riisuitui ja kaatui päälleni niin että mun pippeli meni sen pimppiin. Sitten vahingossa sain orgasmin ja ammuin siemeneni syvälle hänen pimppiin. 

Vahinkoja sattuu :/

Vierailija
13/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhia vahinko.

Vierailija
14/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö mitata seisomiskulman?

Vierailija
15/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät parisuhteet perustuvat valheille. Eiku... Jos et pysty kertomaan tuota, niin entä sitten kun eteen tulee jokin aidosti hankala asia joka pitäisi kertoa?

Vierailija
16/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla punainen tukka?

kaverin muija kanssa keikisteli mulle alasti aiheuttaen seisokin,järjettömän panetuksen ja ihastumisen,enkä saa tuota muijaa mielestä millään.

Vierailija
17/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä kertoa että tuollainen kämmi sinulle tuli, mutta siitä seisokista kertominen on ihan turhaa. Et ilmeisesti itsekään pitänyt kiirettä siinä tilanteessa, kun noin hyvin ehdit havainnoimaan.

Vierailija
18/18 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun vaimo kertois tuollaisesta, niin nauraisin niin perkeleesti, lähinnä sitä että mahtoi miestä vituttaa turha seisokki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä