Mitä "salaisia" viestejä homoilla on toistensa tunnistamiseksi?
Haluaisin hienotunteisesti viestittää naisille, että minua voi lähestyä. En kuitenkaan ole valmis kertomaan koko maailmalle olevani bi, tuore ero takana. Vinkkejä? N28
Kommentit (17)
Onko jotain koruja tai muita tapoja?
Enää ei toimi korvakoru vain toisessa korvassa eikä lovettu kulmakarva. Homosti pukeutuvaakin pidetään jonain taiteijana tai trednsetterinä. Sori.
Teen sormilla v:n ja lirputtelet kun kiintoisa horo tulee vastaan.
Homo=mies pitää miehistä.
Lesbo=nainen pitää naisista.
Et oo homo oot lesbo. Mutta kaipa sää voisit vain suoraan sanoa, että piät naisista?
Vierailija kirjoitti:
Homo = mies joka pitää miehistä tai nainen joka pitää naisista
Vierailija kirjoitti:
Homo = lyhenne sanasta homoseksuaali. Lesbo on myös homoseksuaali
Itse lesbona en kyllä tiedä mitään tommosista merkeistä. Varmaan kannattaa pukeutua sateenkaareen
Vierailija kirjoitti:
Joo, lesboseksuaali 😁
Piereskely. Joskus hajulla ja jo joskus vaan äänellä. Tilanteesta ihan riippuu.
Jos huomaan kiinnostavan naisen, ehkä katson häntä intensiivisemmin silmiin jutellessa. Koetan tarkkailla, vastaako hän katseeseen. Mutta mä oon ihan aasi näissä geimeissä. Ei mulla ole mitään tutkaa. Ihastun aina heteroihin ja olen liian perinteisen heteron näköinen, että kukaan lesbo tajuaisi kyseenalaistaa mun seksuaalisuutta.
Naurattaa muuten, kun olin yhden tutun kanssa keikalla. Hän sanoi, että toi basisti (mies) on tosi söpö, eikö olekin. Itse sanoin pitäväni enemmän laulajasta (nainen). Hän heti oletti, että tarkoitin kitaristia (mies), joka myös välillä lauloi hieman, ja ihmetteli kun pidin niin vanhoista miehistä. En jaksanut korjata asiaa, kun ei muutenkaan kiinnosta huudella mailmalle mun seksualisuutta.
Suosittelen pientä viikonlopun irtiottoa Helsingin homobaareihin. Toivottavasti tärppää!
Niin joo, kyselisin ennemmin Ranneliikkeen keskustelupalstalta kuin täältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa munassa on?
Mitä vikaa p*llussa on?
No, mä olen lesbo ja oon oikeastaan päättänyt viestitellä pääosin tai kokonaan käsien välityksellä.
Mulla on tällainen sormus: https://www.etsy.com/listing/232417927/female-gender-symbols-ring-gay-pride?ref=hp_mod_rf
Sitten mulla on jotain lepakkosormuksia + lyhyet kynnet (lakatut, mutta silti). Lesboilla taitaa muutenkin olla aika paljon tota lepakkokrääsää, mutta en tiedä, olisiko se bisselle mitenkään toimiva juttu. Jos tykkäät kynsitaiteesta, voisit käyttää niihin jotain pride värejä, vaikka se pinkki/violetti/sininen. Tai voit hankkia tavaraa, missä on noi värit, esim. avaimenperä?
Lesbot myös usein pitää hopeasormusta peukalossa ja taisin jostain lukea, että jotkut bi naiset pitäisivät sormusta pikkusormessa? Monet heterotkin kuitenkin tekee molempia, joten se ei ole selvä viesti (mulla on kylläkin just lepakkosormus peukalossa, se varmaan helpottaa arvailua :D).
Tai miten olisi jotain orvokkeihin liittyvää: "Bisexual women and lesbians used to give violets to the woman they were wooing, symbolizing their "Sapphic" desire. In a poem, Sappho described herself and a lover wearing garlands of violets. The giving of violets was popular from the 1910s to the 1950s." (wikipediasta)
Sateenkaarikrääsä on tietenkin yksi vaihtoehto, mutta ei ainakaan sovi yhtään mun henk. koht. tyyliin ja se muutenkin tuntuu ainakin mulle vähän liian ilmiselvältä homojutulta, jonka kaikki tunnistaa. Vähän kuin olisi neon kyltti otsassa. Oon huomannut, että ihmisten ilmoilla saa tosi paljon vihamielisiä katseita, jos jotain sen tyylistä on vaikka vaatteissa kiinni eli sunkin kannattaa varmaan miettiä, kuinka selviä viestejä haluat lähetellä, millaisia reaktioita uskot kestäväsi. Kerran menin ulos noin ylpeänä ja en kyllä varmaan enää ikinä uskalla, oli niin rankkaa kun kaikki tuntui halveksuvan mua (yksi tyttö taisi hymyillä, mutta ei se ollut sen arvoista). Ja siis esim. toi sormus on kyllä aika ilmiselvä lesbon merkki, mutta sen saa helposti käännettyä ympäri tai otettua pois, joten se tuntuu ihan hyvältä.
Juu, meillä kaikilla on sateenkaarihuivit ja toiselta puolelta ajeltu tukka. Eiku..
Eikö virallinen merkki ole sitä että napsutellaan sormella leukaa korvan alapuolelta? Myös kevyt pyyhkäisy ajaa saman asian.