Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta prosenttia kavereistasi ei ole yhdessä laps(i)ensa isän kanssa?

Vierailija
09.02.2016 |

Eli on eronnut tai ei ole koskaan ko. ihmisen kanssa ollut edes yhdessä (ns. yhden illan juttu).
Itse laskin fb-kaverieni perusteella (joilla siis lapsia) ja tulos:

36%

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävistä, sukulaisista ja lähinaapureista 0 %. Työkavereista 10 %. Itse olen tosin keikkunut eron partaalla, mutta vielä on sinnitelty. Ehkä sitten muillakin samoin.

Vierailija
22/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla joukossa työkavereita, hyviä ystäviä ja sukulaisia. Ja olen itse 34v.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100%.

Laskin mukaan vain kaverit todellisesta elämästä, en fb-kavereita tai tuttuja.

Itsekin olen eronnut.

Kaikissa näissä erotapauksissa mies on ollut kusipää, valehtelija, pettäjä tai hyväksikäyttäjä.

Vierailija
24/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisella silmäyksellä voisin sanoa, että 20 % lapsellisista facebook-kavereista on varmuudella eronnut lastensa toisesta vanhemmasta. Ihan kaikkien tilannetta en tiedä, enkä sitä, onko lapsia useammalle kuin yhdelle. Kavereista löytyy ihan pienten lasten vanhempia kuin jo täysi-ikäisten lasten vanhempia ja lapsettomia. Ja teinejä ja vaareja. Uusiin naimisiin menneitä ja naimattomia. 

Vierailija
25/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia saaneista, itseni ikäisistä kavereistani jokainen on eronnut. Vain minä olen yhä avioliitossa mieheni kanssa, mutta meillä ei ole lapsia.

Vierailija
26/26 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolet, eli ihan tilastojen mukaan. Erojahan sattuu paremmissakin piireissä;-) Vinkiks sille joka mässäili laadukkaalla ystäväaineksella. Voi sattua jopa omalle kohdalle. :-D