Kuinka monta prosenttia kavereistasi ei ole yhdessä laps(i)ensa isän kanssa?
Eli on eronnut tai ei ole koskaan ko. ihmisen kanssa ollut edes yhdessä (ns. yhden illan juttu).
Itse laskin fb-kaverieni perusteella (joilla siis lapsia) ja tulos:
36%
Kommentit (26)
Minulla joukossa työkavereita, hyviä ystäviä ja sukulaisia. Ja olen itse 34v.
Ap
100%.
Laskin mukaan vain kaverit todellisesta elämästä, en fb-kavereita tai tuttuja.
Itsekin olen eronnut.
Kaikissa näissä erotapauksissa mies on ollut kusipää, valehtelija, pettäjä tai hyväksikäyttäjä.
Pikaisella silmäyksellä voisin sanoa, että 20 % lapsellisista facebook-kavereista on varmuudella eronnut lastensa toisesta vanhemmasta. Ihan kaikkien tilannetta en tiedä, enkä sitä, onko lapsia useammalle kuin yhdelle. Kavereista löytyy ihan pienten lasten vanhempia kuin jo täysi-ikäisten lasten vanhempia ja lapsettomia. Ja teinejä ja vaareja. Uusiin naimisiin menneitä ja naimattomia.
Lapsia saaneista, itseni ikäisistä kavereistani jokainen on eronnut. Vain minä olen yhä avioliitossa mieheni kanssa, mutta meillä ei ole lapsia.
Noin puolet, eli ihan tilastojen mukaan. Erojahan sattuu paremmissakin piireissä;-) Vinkiks sille joka mässäili laadukkaalla ystäväaineksella. Voi sattua jopa omalle kohdalle. :-D
Ystävistä, sukulaisista ja lähinaapureista 0 %. Työkavereista 10 %. Itse olen tosin keikkunut eron partaalla, mutta vielä on sinnitelty. Ehkä sitten muillakin samoin.