Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Precosa jauhe lapsille kammottavan makuista!

Vierailija
08.02.2016 |

Juupajuu - kysyin apteekin henkilökunnalta neuvoa maitohappobakteerivalmisteen valinnassa. 2 vuotiaalla lapsellani pn menossa antibioottikuuri, ja kyselin siis vaihtoehtoja mahan rauhoittamiseksi. Antoivat minulle precosa jauhepusseja. Kysyin miltä se maistuu, johon vastasivat jauheen olevan mautonta.
Kattia kanssa - olen koettanut ujuttaa tuota kuivahiivalle haisevaa ja maistuvaa öklötintä jälkkäriin, mehuun, maitoon, veteen, lihakeittoon ja leivälle juuston alle.. Lapsi vainuaa tuon hiivalemun jo olohuoneesta eikä suostu syömään- en söisi minäkään..
Eli varoituksen sana - ei ole mautonta!
Ei mulla muuta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sekoita sitä mehuun, niin ei maistu miltään ja meillä lapset ottavat, kun sanon, että muuten tulee vatsa tosi kipeäksi.

Vierailija
2/2 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vadelman makuinen purutabletti? :) meillä uppoaa ne. On kyllä tuo Precosakin mennyt hyvin veteen lisättynä. Ei ongelmia. Minä kun en ole koskaan antanut vaihtoehtoa, että lääkettä ei oteta. Se katsos otetaan ja sillä selvä. Olen aina sanonut, että lääkkeet EI maistu koskaan hyvälle ja ilman lääkettä pipi ei parane. Ei ole koskaan tarvinnut tapella asiasta.

sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla