Olen 45 ja lapset teinejä.
Kommentit (19)
hännän huippu, "vauva" on 3-vuotias. Siksi pyörin täällä vielä.
Kaks lasta on jo aikuisia, kolmas 4-vuotias. Eka lapsenlapsi kohta 4 kuukautta=)
Ja kuinka te kohta kuolette vanhuuteen raihnaisina ja loppuunpalaneina ja teidän lapset jää pahaan maailmaan ilman turvaa.
Mä olen saanut lapseni 34 ja 36 vuotiaana. Mutta en mene tältä palstalta mihinkään.
Elämä on ihanaa!
Olenkin odotellut mummotpoissivuilta-kommentteja ja sitä, miten me vanhukset pilaamme lastemme elämän!
mun lapset on aikuisia, teinejä, yläaste-ja ala-asteikäisiä.
Enkä tunne itseäni mitenkään mummoksi, päin vastoin. Kun on pieniä lapsia, pysyy itsekin nuorena :-)
Mulla 24 ja 22 vuotiaat aikuiset lapset, 16 ja 12 vuotiaat "teinit" ja miehen kanssa mietitään viittitäänkö alkaa vauva hommiin enää :) Ja tietty 4-vuotias lapsenlapsi
niin saa jatkettua tätä ihanaa pikkulapsiaikaa mahd. pitkään :-).
Vanhimmat lapset kun on jo joku 24-25 kun oon ite 45.
Ja sitten on 13-vuotias ja tuleva on silloin 11-v. ...
On se haikeeta aatella että joskus tulee lopulta se aika, että viimeinenkin lapsi on teini... Toivottavasti tuo eka sarja on jo tehnyt mulle lapsenlapsia siiheksi.
alle vuoden vanha lapsi. Voin kuittailla sille lapsiinsa takertuvista, yli nelikymppisistä neurootikkovanhemmista :-) Itse olen alle 30. Eli samaankin perheeseen mahtuu monenikäistä vanhempaa...
Olen täällä jo lähes kymmenen vuotta viettänyt aikaani enkä aio mihinkään häippäistä myöskään ;)
Mulla ei ole aikomustakaan häippäistä täältä. Itseasiassa ollaan harkittu jos kolmatta lasta yrittäisiin. Ikä ei mihinkään katoa, mutta sitten olis jo aikuisuuden kynnyksellä oleva lapsi, koululainen ja vauva :)
Siinä teille vähän pureksittavaa!
lapset väliltä 2-21. En vielä mummo. (ja jos tulisinkin mummoksi niin tuskin näkisin lasta kovinkaan usein, on sellainen miniä ehdokas..)
sitte ku mä oon 45, mun vanhin lapsi on 26... keskimmäinen 22 ja nuorin 20...
oon siis mummo sillon :)
Kaikki lapset aikuisia (iän puolesta) ja täällä hengaan.
t se 46-vuotias alle yksivuotiaan äiti.
mun muksut on aikuisa ja teinejä :) ja olen kohta 2 lapsen mummo, en mä mihkään täältä mee :)