Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä miehestä?

Vierailija
08.02.2016 |

Olin aivan korviani myöten ihastunut yhteen suhtkoht ikäiseeni mieheen, jonka tapasin tossa taannoin, ja nyt vihdoin kun juttu ottaa tulta alleen, niin taidan heti kalkkiviivoilla tullakin toisiin aatoksiin. Suurin palo on karissut eilisten treffien jälkeen ja tavallaan harmittaa että monta viikkoa meni kuumotteluihin aivan turhaan. Vai miltä kuullostaa seuraava: mies päätti, mihin kahvilaan menemme. Viihtyisä, hiljainen paikka, jossa sovimme näkevämme ensin, ja jossa pystyy keskustelemaan ei kelvannut hänelle vaan piti mennä paikasta toiseen etsimään mieluisampaa mestaa. Olin ihan silmiäni pyöritellen liikkeellä, ennen kuin lopulta löytyi miehellekin sopiva soppi jostain meluisasta kaljabaarista, jossa oli vetoisaa. Itse en kehtaisi moista marmatusta pitää ekoilla treffeillä yhdessä sovitusta kohtaamispaikasta ja haukkua kovaäänisesti treffipaikkaa huonoksi siten, että henkilökunta kuulee, varsinkaan jollei siihen ole oikeaa aihetta. Paikka on mulle itselle henkilökohtaisesti miellyttävä, mutta en odota toisilta vastaavaa suhtautumista, lähinnä odotan vain käytöstapoja.
Ensimmäiseksi mies jutteli tunnin verran miten hänen edesmennyt radiotoimittajaisä oli niin hieno mies. Mitä siihen yksinpuheluun voisi sanoa muuta kuin että "hienoa, että sulla oli loistava isä?" Kun tämä aihe oli käsitelty ja paikkaa oltiin miehen kovaäänisen säestyksen kera vaihtamassa, niin matkalla mies kertoi miten oli muutama vuosi sitten löytänyt naisen baarista, aloitti seurustelun ja meni uudelleen baariin. Sitten olikin kaksi naista kierroksessa joiden kanssa hän oli "suhteessa". Mies kuvaili miten meni ja päätti väärän suhteen, sillä tämä jäljelle jäänyt nainen ja lauma eläimiä muutti hänen luoksensa ja sen jälkeen nainen pettikin häntä oikein urakalla eikä hän olisi tiennyt asiasta ellei naisen kaverit olisivat kertoneet. Jotenkin siinä ohella kysyin tuskastuneena liiallisen informaation, liiallisen yksinpuhelun takia, että mitäs tällaisen häntäheidin jäljiltä noi sukupuolitaudit "Ei mulla ole, käytiin yhdessä testeissä suhteen alussa..." Jotenkin sellainen olo, etten uskalla kajota mieheen ennen kuin käy seuloissa, jos sinne asti päästään, koska toi juttu kuullosti pelottavalta ja mies pelottavan tyhmältä?
Seuraava paikassa jatkoin hämmentyneenä miehen juttujen kuuntelua, jotka jatkuivat samaa rataa. Mies ei kysellyt kuulumisiani, mitä teen työkseni tai opiskelenko mutta tuntui olevan hyvillään siitä että mulla on hyvät paperit (josta joku kaveri oli mennyt miehelle kertomaan). Mies samaten mainosti kuinka on aivan ihastunut munhun ja tuntui olevan pahoillaan siitä, että jouduin odottamaan näin kauan meidän yhteenpääsyä - ja seuraavassa hetkessä mies sanoi toisessa asiayhteydessä ettei voisi olla naisen kanssa, joka ei pidä häntä hyvännäköisenä.
Mies myös kertoili, miten on aivan luotu teatteriin hurmaavan persoonansa takia. Hän on menossa yksille synttäreille vetämään stand up komiikkakeikan, mutta ei voi pyytää sinne kutsunutta kaveriaan kuvaamaan tätä, koska se nauraisi kuitenkin niin paljon..
Miksi tuo kaikki kuullostaa niin surkuhupaisalta vai onko tuo aivan normaalia käytöstä ekoilla treffeillä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se mies ihan selvinpäin?

Vierailija
2/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, pakko jatkaa. Mies sanoi myös aivan pokkana pitkistä hiuksistani, joita hoidan hyvin ja laitan huolellisesti joka aamu, että pitäisi minua kauniimpana jos mulla olisi lyhyet hiukset. Hän pitää enemmän lyhythiuksisista naisista.. Sitten hän mainosti, ettei tykkää blondeista, mikä on ehdoton ei-ei- hänen kanssaan olemiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kasvamaan muutama vuosi(kymmen). Jokin luonnevika miehellä on. Ihmettelen kyllä, miten oli parisuhteen saanut tai edes halunnut, koska on niin erinomainen, että miten hänelle edes kelpaa kukaan.

Vierailija
4/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kääntäisin kelkkani hups vaan...omille teilleni...

Vierailija
5/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä oikein olette? Kuulostaa todella erikoiselta. Kuulostaa myös aika epätoivoiselta, että edes harkitset suhdetta tuollaisen miehen kanssa. Ellet sitten kuitenkin ole samanhenkinen ja salli esim. sivusuhteet?

Vierailija
6/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääk mikä ukkeli.

Vierailija
7/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka paljon tuosta puheen papatuksesta menee hieman eksentrisen luonteen piikkiin ja kuinka paljon jännitys vaikuttaa käytökseen. Ehkä jatkaisin tapailua ihan mielenkiinnosta, ei kai suhteen alkua tarvitse niin vakavasti ottaa vaan voi katsella ja kuulostella rauhassa.

Vierailija
8/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies jännitti ja antoi vain asioiden tulla suustaan sen enempää ajattelematta ja toisaalta historiaansakaan peittelemättä. Parempi kai niin kuin että kuulisit noista jotain muuta tietä. Suhteeseenhan ei tarvi alkaa heti eka tapaamisen jälkeen.

Vierailija
9/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesta tulee mieleen nelikymppinen, ikityötön,kaljaanmenevä, epäsiistin näköinen mies, mutta koska puhuitte papereistasi, kyseessä on varmaan sellainen parikymppinen versio.

Vierailija
10/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa juntilta ja muutenkin urpolta, mutta toki sä oot jo miettimässä seksiä sen kanssa. Tulee mieleen nämä "kauheimmat treffit" ketjut jossa täyden sian ja idiootin todettiin olleen huono myös sängyssä. 

Vierailija
11/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tyyppi suoraan sanoen tyhmä kuin saapas. Ei alkeellisimpia käytöstapoja. Kiitos ja hyvästi, tekstaa vaikka heti että soommoro!

Vierailija
12/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä oikein olette? Kuulostaa todella erikoiselta. Kuulostaa myös aika epätoivoiselta, että edes harkitset suhdetta tuollaisen miehen kanssa. Ellet sitten kuitenkin ole samanhenkinen ja salli esim. sivusuhteet?

Mies kuulostaa sellaiselta, että itselläkin on tuohon mieheen verrattuna hyvät mahdollisuudet parisuhteeseen.

Ikisinkkumies

Vierailija
13/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai anna tuollaiselle edes mahdollisuutta? Vastaavanlaisen olen joskus tiennyt. Naisten pitää olla häntä varten, tulee heti kättelyssä juurikin noita ehtoja. Loppujen lopuksi ovat itse vain huonoitsetuntoisia, kenenkään kanssa eivät kykene oikeaan suhteeseen. (tämäkin tietämäni ressukka on etsinyt kumppania varmaan 15v netistä ja maailmalta.)

Vierailija
14/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hiukan kiinnostus karisi, kun näin miehen ensimmäistä kertaa kahden kesken. Olemme tienneet toisemme jo pari vuotta yhteisen kaveripiirin kautta, ja sitä kautta pidin miestä ihan fiksuna koska aika suosittu. Tajusin eilen, että meillä ei ole mitään yhteistä ja mieshän on pelkkä tyhjä kuori! :o Tähän asti olemme siis nähneet siten, että ympärillä muitakin ihmisiä ja mies on osannut nauraa oikeissa paikoissa, kompata toisia ja olla mieliksi, mutta kun mietin niin pääsääntöisesti tyyppi on ollut aika hiljaa.. ap 

Vierailija
15/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkät päätelmät kun mentiin jo sivusuhteisiin.. Olemme parikymppisiä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme