Varattu ja ihastunut varattuun mieheen
Olen seurustellut avomieheni kanssa 10 vuotta ja ollaan tänä aikana oltu erossakin, mutta palattu yhteen muutama vuosi sitten. Nyt tuntuu, että olemme etääntyneet ja etääntyneet. Seksiä on meillä on ollut viimeksi viime keväänä ja en edes muista koska mies on sanonut rakastavansa minua. Hän saattaa sanoa pitävänsä minusta, mutta rakkaudesta hän on puhunut muistaakseni ennen eroamme..
Nyt olen mennyt kaiken lisäksi ihastumaan varattuun mieheen. Tunne on molemminpuolinen, mutta mitään suutelua suurempaa ei ole tapahtunut. Tuskin hän omaa seurustelukumppaniaan jättäisi ja en tiedä haluaisinko tästä edes mitään vakavaa vaikka olisinkin sinkku.
Olen viime aikoina pohtinut enemmän ja enemmän omaa parisuhdettani. Haluanko jatkaa tätä tai pystyykö tätä edes korjaamaan. Mies on tuntuu turvalliselta vaihtoehdolta, mutta en todellakaan tiedä haluanko jatkaa tätä loppuelämääni..
Kommentit (5)
Mies joku välttämätön asuste, joka jokaisella naisella oltava?
Vierailija kirjoitti:
Mies joku välttämätön asuste, joka jokaisella naisella oltava?
Siltä vaikuttaa kun tätä palstaa seuraa. Surullista.
Eroa, jos nyt tuntuu tuolta eikä ole vielä lapsia tai sormusta sormessa. Niin minä tekisin. Tunteettomassa vankilassa loppuelämä ei kuulosta hyvältä.