Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimapuku ja urheiluliivit isorintaiselle. Minkälaiset olis hyvät?

Vierailija
08.02.2016 |

Koko D 85 ja rinnat todella painavat.
Uikkari ja liivit hakusessa. Suosittele.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykästynyt lumingeriesta ostamaani panache- merkkiseen uimapukuun. Terv 70E.

Vierailija
2/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene suoraan erikoisliikkeeseen. Sieltä löydät molemmat.

Vaikka täällä kertoisinkin omista lempimerkeistäni, ei se tarkoita, että ne sopivat sinulle, kas kun myös rinnat ovat meillä naisilla kaikilla eri malliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikkakunnallasi on joku rintaliivien erikoisliike, esim Change, käy sieltä katsomassa!

Vierailija
4/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shock Absorberit ehdottomasti urheiluun. Prisma myy tarpeeksi isoja kokoja (näissä menee koot vähän eritavalla kuin tavallisissa), esim. Stockkan mallit loppuvat tuohon 85D:hen, mikä on sitten liian pieni, ne päällä ei pysty hengittämään. Toki nuo pitää olla napakat ja jopat tiukat, mutta olis hyvä saada ne päälle ja riisuttua myös. 

https://www.prisma.fi/fi/prisma/shock-absorber-multisport-urheiluliivit

Vierailija
5/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen etsimässä samoja tuotteita, huonolla menestyksellä.. 

Lumingerien sivujen kokolaskurin mukaan olen 80N (!!!!) ja Changen myyjän mukaan 85J, mutta ne ovat auttamattomasti liian pienet (samoin K) vaikka myyjä niitä yrittääkin tuputtaa. Urheiluliiveissä saattaa puoli rintaa puristua ulos alakautta tai sitten ne litistyvät rintakehää vasten niin, että sivusta katsoen näyttävät neliömäisiltä :D  

Ulkomailta en haluaisi tilata (pakon edessä vasta) todennäköisen palautusprosessin takia.. Vinkkejä? 

Vierailija
6/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on oikeasti isot rinnat, on niiden kuppikoko melko varmasti isompi kuin tuo D. Mittaapa itsesi tuon jo mainitun lumingerien sivuilla löytyvän kokolaskurin avulla, minkä tuloksen saat?

Vierailija
7/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumingerien sivujen kokolaskurin mukaan olen 80N (!!!!) ja Changen myyjän mukaan 85J, mutta ne ovat auttamattomasti liian pienet (samoin K) vaikka myyjä niitä yrittääkin tuputtaa. Urheiluliiveissä saattaa puoli rintaa puristua ulos alakautta tai sitten ne litistyvät rintakehää vasten niin, että sivusta katsoen näyttävät neliömäisiltä :D  

Ulkomailta en haluaisi tilata (pakon edessä vasta) todennäköisen palautusprosessin takia.. Vinkkejä? 

Ei se palautusprosessi ole mikään ihmeellinen, täytät palautuskaavakkeen ja viet postiin. Yleensä menee maksikirjeenä koon ja painon puolesta nuo liivit, postimaksut ovat n. 10-15€. Lumingeriessa ei ole sun kokoa?

Vierailija
8/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se palautusprosessi ole mikään ihmeellinen, täytät palautuskaavakkeen ja viet postiin. Yleensä menee maksikirjeenä koon ja painon puolesta nuo liivit, postimaksut ovat n. 10-15€. Lumingeriessa ei ole sun kokoa?

Olen opiskelija, eikä huvittaisi maksaa jo valmiiksi hintavista liiveistä vielä noin korkeita postimaksuja :( 

Löytyy kyllä välillä ihan kivan näköisiä liivejä tuoltakin, mutta ulkomailla käydessäni tuppaa löytymään liivejä samoilla hinnoilla kuin AA-E-kupeille, tiedän laadun olevan täysin samaa (heikkoa) myös kalleissa liiveissä ja siksi ostelen mieluummin halvempia, jotka välillä sattuvat olemaan myös hyvälaatuisia ja kestävät vuoden. 

Vierailija
9/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski. Kun tiputat painoa myös rinnoista lähtee rasvaa. Vai voiko kukaan väittää nähneensä 45kg naista DD tisseillä? Laihduta ap 25 kg pois niin jo luulisi normaalien liivin sopivan.

T: 65 C

Vierailija
10/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskelija, eikä huvittaisi maksaa jo valmiiksi hintavista liiveistä vielä noin korkeita postimaksuja :( 

Löytyy kyllä välillä ihan kivan näköisiä liivejä tuoltakin, mutta ulkomailla käydessäni tuppaa löytymään liivejä samoilla hinnoilla kuin AA-E-kupeille, tiedän laadun olevan täysin samaa (heikkoa) myös kalleissa liiveissä ja siksi ostelen mieluummin halvempia, jotka välillä sattuvat olemaan myös hyvälaatuisia ja kestävät vuoden. 

No esim bravissimossa, figleavesissä ja brastopissa on isokuppiset liivit edullisempia kuin tuolla lumingeriessa tai rintaliiviliikkeissä, ja jos tarjouksia käyttää hyväksi voi saada liivit todella halvalla vaikka laskisikin ne postikulut siihen hintaan. Ja kyllä esim. Freyan, cleon ja panachen liivien laatu on ihan toista kuin supermarkettiliiveissä. Ja kun on oikean kokoiset liivit ne eivät hajoa niin nopeasti, kaarituet eivät tunge ulos eikä materiaali venähdä.

Vierailija
11/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta läski. Kun tiputat painoa myös rinnoista lähtee rasvaa. Vai voiko kukaan väittää nähneensä 45kg naista DD tisseillä? Laihduta ap 25 kg pois niin jo luulisi normaalien liivin sopivan.

No esim tässä on hoikkia naisia DD tisseillä. Sulla ei taida olla ihan selvillä miten noi rintaliivien koot menee. Myös hoikalla voi olla helpostikin DD-kuppikoko ja vielä paljon isompikin.

http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=28&cup=DD&age=&brand=…

Vierailija
12/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumph Tri-Action Workout urheilurintaliivit on minulla jokapäiväisessä käytössä. Mukavat ja alareunan resori on leveä sekä myös olkaimet. Hinta prismassa n. 30 eur.  citymarketissa n. 35 eur. Sinulle 85 D pitäisi löytyä vielä kokoja. Itsellä ympärysmitta on 72/ DD joten useimmat 75 alkavat merkit eivät sovi, triumphin koot alkaa 75, mutta kun pidän sisemmässä hakasessa niin voin käyttää.

Ja laihdutusvinkkaajille, olen normaalipainoinen, olen aina ollut normaalipainoinen ja rintani ovat olleet aina D/DD. Hieman on koko pienentynyt kun olen kilo kaksi laihtunut, mutta ei ikinä kokonaista kuppikokoa.

Vierailija
13/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nää isotissiset tulee toitottamaan tisseistään tänne.

Jos miehillä ois oma av niin siellä varmaan miehet kyselisivät jatkuvasti toisiltaan mitkä uimahousut ja urheilubokserit sopii isomunaiselle.

Vierailija
14/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö. Minulla on ollut painoindeksillä 18,6 e- kupin rinnat. Paljonko suosittelisit läskille laihdutusta? Usko tai älä, joillakin on isot rinnat. Ja jos on, esim juoksu ei onnistu ilman kunnon liivejä. Turha siitä on kenenkään aukoa päätään. Shock absorberit ovat minusta ihan ykkösliivit. Ja niiden kuuluu olla tiukat, muuten rinnat juostessa hyllyy, ja se sattuu ja hiertää.

Vierailija
15/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nää isotissiset tulee toitottamaan tisseistään tänne.

Jos miehillä ois oma av niin siellä varmaan miehet kyselisivät jatkuvasti toisiltaan mitkä uimahousut ja urheilubokserit sopii isomunaiselle.

Ei näitä aloituksia ole pakko aukaista. Voi jopa pysyä pois koko AV:ltä jos pelkkä otsikon näkeminen noin ahdistaa.

Vierailija
16/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko D 85 ja rinnat todella painavat.

Uikkari ja liivit hakusessa. Suosittele.

Mitkä on sun mitat?Paino ja pituus ja ikäsi.

Vierailija
17/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun logiikalla siis mitään liikunta ei saa harrastaa ennenkuin on pelkällä dieetillä päässyt sun mittoihin? Sit vasta saa ostaa liikuntavarusteita?

Vierailija
18/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liikunnan viime syksynä aloittanut läski.. lähtökohta oli pahimmillaan joku 95E

No nyt se on 85E olen ostanut urheiluliivit niinkin edukkaasta paikasta kun Tokmanni hintaan 16.95e

Kannataa käydä kokeilemassa. Ainakin itselle nämä on olleen hyvät ja tukevat. Pystyn juoksemaan ilman että rintoihin sattuu tai niillä lyö itsensä tajuttomaksi.

Vierailija
19/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krhm.. Kaikilla ei ole minitissejä. Itellä 48kg painossakin 65E.

Vierailija
20/33 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun hyvin paljon - juoksen, hiihdän, jumppaan, pyöräilen, vaellan, uin jne. Olen normaalipainoinen, isorintainen, kokoa 75E. Rintaliivit liikkuessa aina Shock Absorberit, niiden päällä usein tukea lisäävä toppi. Sellainen jossa varsinaisen kankaan alla on ns tukiosa/kangas, esim Adidaksella on hyviä. Ei todellakaan mikään narutoppi, vaan ihan kunnollinen. Uimapukuna mulla on tällä hetkellä Lascana -merkkinen puku Zalandosta tilattuna. Puku on hintansa väärti ja rohkaistuinkin sen tilaamaan hyvien käyttäjäarvostelujen perusteella. Näistä puvuista oli myös omaa kokoani isompia saatavilla.

Monien tuhansien treeneissä hikoiltujen tuntien perusteella nämä kommentit. Ja kyllä, ottaisin pienemmät rinnat heti jos vain voisin.