Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Danske bank pyytää henkkareita eikä mulla ole

Vierailija
08.02.2016 |

Kirjeen mukaan rajoittavat tilin käyttöä, muunmuassa lainanmaksun osalta, jos ei todistusta heille toimita. Mulla ei ole muuta kuin opintolaina kyseisessä pankissa. Tarkoittaako tämä nyt sitä ettei mun tarvitse lainaa maksaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tarkoittaa sitä, että he eivät enää maksa opintolainaa tilillesi. Miksi et hanki itsellesi henkkareita? Ilman niitä elämä on muutenkin hankalaa.

Vierailija
2/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun sitä lainaa tarvi maksaa, tietenkään...hölmö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Saat sieltä ilmaiseksi rahaa -nyt bilettämään, tarjoa kavereillekin kun näin hyvin sattui.

Vierailija
4/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöllisyystodistus kuuluu aikuiselle ihmiselle kuin nenä päähän.

Vierailija
5/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rahaa uusia henkilöllisyystodistusta. Ja olen maksamassa lainaa kuukausittain pois, on noin 20 vuotta vanha laina. Muutoin en tuossa pankissa asioi. ap

Vierailija
6/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et ole nostamassa lainaa vaan maksamassa takaisin?

Kysypä piruuttaan siellä pankissa että eikö ne todella ota maksusuorituksia vastaan?

Mutta miten aikuinen ihiminen tulee missään toimeen ilman henkkareita?

Vierailija
7/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki voi irtisanoa sen sun lainan, siis maksat sitten kerralla pankille koko potin. Taitaa olla helpompaa nyt kuitenkin hankkia se henkkari!

Vierailija
8/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Sulla ei ole mitään kuvallista henkilötodistusta olemassakaan? Miten ihmeessä elämä on mahdollista? Et siis voi hakea postista paketteja; et matkusta koskaan minnekään tms?

Vierailija
9/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole rahaa uusia henkilöllisyystodistusta. Ja olen maksamassa lainaa kuukausittain pois, on noin 20 vuotta vanha laina. Muutoin en tuossa pankissa asioi. ap

Jos rahat on ihan oikeasti lopput, henkkarin (ei passia) saa toimeentulotuksena.

Vierailija
10/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisiko jonkun väliaikaisen henkkarin ilmaiseksi?

Et ole tainnut äänestääkään ollenkaan, kun ei ole henkkareita?

Vierailija
11/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ajokortti ja tähän asti se on kelvannut täysin henkkarina ja saa kelvata jatkossakin.

Vierailija
12/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta sama ongelma, kun passi on vanhentunut (Kyllä se voimassa oli viime vaalien aikaan). Kahdessa viikossa pitäisi passi uusia nyt pankkia varten. Henkkarin toimitusaika on muuten vielä hitaampi kuin passin. Väliaikaisen henkilöllisyystodistuksen saa nopeasti, mutta maksaa törkeästi. Danske huonontaa muitakin palveluetujaan huhtikuun alusta lähtien, esim korkoja ja maksuton pankkiautomaatin käyttö poistuu. Minulla on yksi tili myös toisessa pankissa, taidan siirtää säästöni ja palkanmaksun sinne. On hyvin lähellä nyt siis pankin vaihto, pitkään olen miettinyt, tämä taitaa nyt olla se ns. viimeinen pisara. Juu, voitte rajoittaa käyttöoikeuksiani teidän pankissanne oleviin rahoihini maaliskuun alusta lähtien, mutta eipä taida silloin olla siellä enää mitään. Onneksi onnistuu netissä rahojen siirto ilman henkkaria, kunhan teen sen parin viikon kuluessa.

Vierailija
13/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väliaikaisen ilmaisen henkkarin saa vain ja ainoastaan äänestämistä varten.

Vierailija
14/14 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä pankissa odottamassa vuoroani, kun sisään porhalsi juoppolalli, joka virkailijan ilmeestä päätellen oli jokapäiväinen vakiokasvo. Rahaa oli kovasti nostamassa, mutta ilman henkkareitahan se ei onnistunut. Pankkivirkailija siinä selitti, että viimeksihän sinulle annettiin rahaa juuri henkkareihin, missäs ne nyt on? Ei kuulema ollut riittävästi :D Siinä ne aikansa väänsi, lalli uhkasi hakata nuoren ja treenatun virkailijamiehen ja dialogi päättyi lallin lyhyeen ja ytimekkääseen "älä tule kadulla vastaan"-lauseeseen. Virkailijaa meinasi vähän naurattaa.