Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä jumppaohjeita kotitreeniin?

Vierailija
08.02.2016 |

Onko netissä tulostettavia ohjeita?
Kiitos

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä?

Vierailija
2/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehtisin jotain hyviä jumppia esim youtubesta oisko vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ehtisin jotain hyviä jumppia esim youtubesta oisko vinkkejä?

Youtubesta on helppo löytää.

Tulostettavia olen yrittänyt etsiä. En kyselisi jos olisin löytänyt sopivia jumppia.

Vierailija
4/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naisten sivuilla oli tehokas perusjumppa, tais olla otsikolla 7min. riittää tms, mutta eihän kukaan kiellä tekemästä sitä pidempään:)

Vierailija
5/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia jumppaohjeita etsit? Lihaskuntoa, aerobista, joogaa vai esim. pilatesta? 

Lukisin eri blogeja ja yhdistelisin niiden vinkeistä kivan kotijumpan. Ida Jemina -blogissa on ainakin välillä mielestäni kivoja juttuja kotijumppaan. 

Vierailija
6/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskuntoa ja kunnon kohotusta.

Vierailija
7/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tulostellut liudan kahvakuulan kanssa tehtäviä jumppaohjeita. Niitä ainakin piisaa niin mikseipä toisenkinlaisia. Pitää vaan viitsiä etsiä.

Vierailija
8/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treenaan reisilihaksia ja pakaralihaksia vuoropäivin 30x2. Käytän isoa maapähkinäpussia (1 kg) ja riisilaatikkoa (1kg), joita kannattelen käsien varassa keskellä, kun kyykkään.

Täytyisi ostaa jostain edullisesti 2 kg käsipaino, jota roikottaa keskellä kyykätessä, olisi helpompaa!

En ole koskaan ollut kiinnostunut lihastreenistä, vaan olen aina ollut aerobisen liikunnan ystävä. Vasta nyt olen kokenut, että lihaksiakin olisi hyvä vähän kasvattaa.

Olen niin ummikko, etten edes ymmärrä, miksi sama liike, kyykkääminen, on välillä reisiä treenaava, välillä pakaralihaksia treenaava. Siis ihan oikeasti! En tajua. Esim. tänään on reisipäivä, ja jotenkin onnistun tekemään saman liikkeen siten, että se tehoaa reisiin, mutta huomenna pakarapäivä, ja silloin se tehoaa pakaroihin. Riittää, että ajattelen sitä lihasryhmää, johon haluan treeniä. Huomaamattani muutan jotain painopistettä?

Vierailija
9/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Lihaskuntoa ja kunnon kohotusta.

Lihaskuntoon löytyy ohjeita paljon juuri niistä blogeista. Kannattaa ostaa kahvakuula ja muutamat käsipainot ainakin alun jälkeen, että saat enemmän irti. Kunnon kohotukseen löytyy esim. tanssivideoita ja zumbaa youtubesta.

Vierailija
10/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse treenaan reisilihaksia ja pakaralihaksia vuoropäivin 30x2. Käytän isoa maapähkinäpussia (1 kg) ja riisilaatikkoa (1kg), joita kannattelen käsien varassa keskellä, kun kyykkään.

Täytyisi ostaa jostain edullisesti 2 kg käsipaino, jota roikottaa keskellä kyykätessä, olisi helpompaa!

En ole koskaan ollut kiinnostunut lihastreenistä, vaan olen aina ollut aerobisen liikunnan ystävä. Vasta nyt olen kokenut, että lihaksiakin olisi hyvä vähän kasvattaa.

Olen niin ummikko, etten edes ymmärrä, miksi sama liike, kyykkääminen, on välillä reisiä treenaava, välillä pakaralihaksia treenaava. Siis ihan oikeasti! En tajua. Esim. tänään on reisipäivä, ja jotenkin onnistun tekemään saman liikkeen siten, että se tehoaa reisiin, mutta huomenna pakarapäivä, ja silloin se tehoaa pakaroihin. Riittää, että ajattelen sitä lihasryhmää, johon haluan treeniä. Huomaamattani muutan jotain painopistettä?

Kun haara-asento on kapeampi, käy liike enemmän pakaraan ja takareiteen. Kun haara-asento on leveämpi (ns. sumokyykky) käy liike enemmän etureiteen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän