Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien mykkäkoulu

Vierailija
07.02.2016 |

Eli tossa pari päivää sitten äitini suuttui minulle pahemman kerran aiheesta X ja nyt 2 päivää myöhemmin hän ei ole sabonut minulle sanaakaan. Ei ole kutsunut syömään tai välttämättä jättänytkään ruokaa. Eilen olin menossa hakemaan itselleni ruokaa, sillä en ollu syönyt noin 25h:n aikana kuin kaksi leipää. Kun avaan jääkaapin niin hän on ayönyt kaiken eikä jättänyt aineksia minkään valmistukseen.
Mitä voin tehdä? Oon vaan itkeny kokoajan ja yrittänyt puhua mutta ei näytä kiinnostavan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä riitelitte? Oleellinen tieto tämän asian selvittelyyn.

Vierailija
2/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikee sanoo ku ei tiietä mistä se suuttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä sie olet loukannu häntä jotenki. jos et itekkää tiä et mite nii alota keskustelu jotenki 'anteeks jos oon sanonu sulle pahasti ja mie en nyt kyllä tiä et mitä. voiks kertoa nii saadaa asia selvitettyä ja voin suoraa pyytää sitä anteeks?'

Vierailija
4/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sosiaalipäivystykseen. Ei täysipäinen aikuinen jätä (alaikäistä) lastaan ruokkimatta missään tilanteessa.

Vierailija
5/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Onko isä tai joku muu aikuinen kotona kuin äiti?

Vierailija
6/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu on kyllä pahimmanlainen vallankäytön väline, se on ihan hirveää. Ja törkeää tuo ruoatta jättäminen. Onko sinulla ketään, jolle voisit puhua tilanteesta? Tätiä, isoäitiä, äitisi ystävää tms.

Tai lukisiko äitisi, jos kirjoittaisit hänelle kirjeen? Tai näytät tämän ketjun, olettaen tietysti että tästä tulee järkevä.

Vierailija
7/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen aloittaja on? Tämä nyt jotenkin tuoksahtaa joltakin kotityöt/laiskottelu/marttyyriäiti -tyyppiseltä ongelmalta.

Vierailija
8/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadonneet lihapiirakat

Vierailija
9/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No loukkaantuiko äitisi aiheesta? Oletko kokeillut pyytää anteeksi ja käyttäytyä kunnolla??

Vierailija
10/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista nyt on että minkä ikäinen olet? Asutko täysi-ikäisenä äitisi luona vai oletko lapsi?

Vierailija
11/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Nuorten turvatalo on tällaisia tapauksia varten alaikäisillw. Siellä saat yöpyä ja saat ruokaa sekä aikuisen apua asian selvittämiseen. Googlaa ja katso, olisiko sun lähettyvillä.

Itse elin lapsuuden ja nuoruuden äidin kanssa, joka oli koko ajan mykkäkoulua jonkun perheemme jäsenen kanssa. Kotona asumisen loppuaikoina olimme puhumatta kuukausia. Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa eikä sitä saa sallia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi