Teinipoika istui äsken metrossa edessäni ja kuunteli musiikkia kuulokkeillaan...
Ei varmaan tiennyt että musiikki kuului kuulokkeiden läpi myös minun korviini ja musiikki kuulosti tyyliin joltain Juha Tapiolta tai muulta rauhalliselta rakkauslaulajalta.
Jotenkin niin hassua kun oletin, että hän olisi kuunnellut vähän rankempaa musiikkia. Kantoi lätkämailaa mukanaan ja oli muutenkin sellainen tyypillisen teinipojan näköinen kolmiraitaverkkareissaan ja syvälle vedetyssä pipossaan.
Aika sympaattista.
Kommentit (9)
Ikäkriisi 30v:n tuotoksia? Ainakin kirjoitustyyli ja ylianalysointi on samanlaista.
Taas uusia shokkeja ihmisten elämään: ihmisillä voi iästä ja ulkonäöstä riippumatta olla hyvin eriäviä musiikkimakuja. Itsekin olen kuullut teinityttöjen esim. fiilistelevän Beatlesiä (siis tyyliin pari kuukautta sitten) yms. Yleensä oikeastaan pelkästään hevareista ja hoppareista voi olla aika varma mitä musaa ne kuuntelee, koska ne pukeutuu sen mukaisesti (hevarit vielä usein bändipaitoihin).
Vierailija kirjoitti:
Taas uusia shokkeja ihmisten elämään: ihmisillä voi iästä ja ulkonäöstä riippumatta olla hyvin eriäviä musiikkimakuja. Itsekin olen kuullut teinityttöjen esim. fiilistelevän Beatlesiä (siis tyyliin pari kuukautta sitten) yms. Yleensä oikeastaan pelkästään hevareista ja hoppareista voi olla aika varma mitä musaa ne kuuntelee, koska ne pukeutuu sen mukaisesti (hevarit vielä usein bändipaitoihin).
Iiiiiik eikä varmaan oo erilaisia musiikkimakuja, siksi minä järkytyinkin. En tiedä kenestä puhut mutta minä kyllä täytin juuri 29 ja olen tänne useammankin aloituksen tehnyt. Ja tapanani on analysoida ihmisten käyttäytymistä.
Ap
Oon ite hevari ja välillä kuuntelen cheekkiäkin joskus. Joskus klassista. Musaa voi kuunnella välillä muutakin ku yhtä ja samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiiiiik eikä varmaan oo erilaisia musiikkimakuja, siksi minä järkytyinkin. En tiedä kenestä puhut mutta minä kyllä täytin juuri 29 ja olen tänne useammankin aloituksen tehnyt. Ja tapanani on analysoida ihmisten käyttäytymistä.
Ap
Etkö täyttänyt 30v? Eikun 29+1v kun se kuulosti mielestäsi nuoremmalta...
Itse olen 14-vuotias ja omaan tavattoman laajan musiikkimaun Simple Planista One Directioniin ja Juha Tapiosta Vivaldiin. Kuuntelen NRJ-massapoppia, vanhoja rock-klassikoita, 90-luvun tyttöbändejä, suomiräppiä, iskelmää, metallimusiikkia ja klassista pianonpimputusta sekä sinfonioita. Luulen että suuri osa muista teini-ikäisistä on samanlaisia. Uskon, että hyvin harvassa on sellaisia tyyppejä, jotka kuuntelisivat pelkkää JVG:tä tai Bieberiä. On mielenkiintoista havaita, miten ihmisissä on valtavasti sellaisia piirteitä ja mieltymyksiä, joita ei päällepäin uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEtkö täyttänyt 30v? Eikun 29+1v kun se kuulosti mielestäsi nuoremmalta...
Olen nainen.
Ap
Ok.