Miten Hs kuuluu lukea?
Siis pitääkö lehti erotella A,B jne osui vai lukea alusta loppuun- miehen kanssa mukava keskustelu- hän toista ja minä toista mieltä- mites te muut?
Kommentit (5)
Hs kuuluu lukea analysoiden kirjoituksissa takana olevaa poliittista ja ideologista painotusta eli soveltaen n.s. medialukutaitoa. Jos et vielä ole tätä kokeillut niin se kannattaa, sillä siitä silmät aukeavat. Huomaat, että lehti ei olekaan puolueeton uutisoinnissaan ja saatat päätyä peruuttamaan hesarin tilauksen säästäen senkin rahan johonkin hyödyllisempään.
Itse luin lehden takaperin ennen kuin lehti muuttui pieneksi. Nykyisen osittain missä järjestyksessä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Hs kuuluu lukea analysoiden kirjoituksissa takana olevaa poliittista ja ideologista painotusta eli soveltaen n.s. medialukutaitoa. Jos et vielä ole tätä kokeillut niin se kannattaa, sillä siitä silmät aukeavat. Huomaat, että lehti ei olekaan puolueeton uutisoinnissaan ja saatat päätyä peruuttamaan hesarin tilauksen säästäen senkin rahan johonkin hyödyllisempään.
Toivottavasti 2000-luvulla kukaan ei enää luule että mikään tiedonvälitys on täysin objektiivista ja puolueetonta.
Itse otan aina kaikki osat erilleen ja luen yhden osan kerrallaan, niin muut saavat toiset osat. Ja sitten vaihdellaan. On kiva, kun voi lukea yhteen teemaan sijoittuvat jutut aina kerrallaan. Olen tavannut vain yhden ihmisen joka lukee lehdet erottelematta osioita.
Sunnuntai-, Lauantai- ja Torstai-osiot luen aina ensin, sitten A ja lopuksi B.