Ovatko punastelevat, herkät jännittäjätyypit usein seksuaalisempia kuin muut?
Kommentit (27)
Herkkä on yleensä paremmin yhteydessä tunteisiinsa, kykenee kunnioittamaan niitä ja näin myös partnerinsa tunteita ja kehoa. Aistikasta vuorovaikutusta... Ei se määrä vaan se laatu...
Oon hieman ujo jännittäjä, mutta silti saanut paljon kehuja sängyssä. Monet on sanoneet, että musta huokuu semmonen seksikkyys ihan jo perusolemuksesta. En itse sitä ihan ymmärrä, mutta voi tuossa ap:n ajatuksessa tietenkin olla perää. Epävarmuus ei niin näy sitten varmaan niin pahasti kun uskaltaa olla oma itsensä. Mun tekee muutenkin mieli melkein koko ajan. Tuntuu, että just tämmöset jännittäjätyypit voi olla hyvinkin seksuaalisia, mutta eihän sitä välttämättä arvais enneko osuu kohdalle. :D
Tutkimusten mukaan herkät miehet ovat seksuaalisempia kuin miehet keskimäärin, naisilla toisinpäin. Itse olen herkkä mies ja minun kohdallani pitää paikkansa. Mutta olen myös ns. rakastelija, eli pidän kaikenlaisesta kiehnäämisestä (joka tietysti yleensä johtaa johonkin muuhun). Olen tarkkaavainen ja yleensä luonnostaan tiedän miten naisten kanssa pitää olla. Jotkut tosin ovat niin kovakouraisia ja hätäisiä, että itse en nauti siitä. Sopivan kumppanin kanssa sitä on melkein transsissa :) Tosin nyt yli vuosi selibaatissa... Alkoi tehdä mieli kun tässä kirjoittelee!
Kyllä ainakin itse olen. Tosin näin keski-ikäistyvänä enää harvoin punastelemalla punastelen, mutta herkkä, hyvin voimakastunteinen ja aito olen edelleenkin.
Ei. En nauti seksistä, koko akti on epämukavaa ja en osaa heittäytyä. Pelkkää tylsää suorittamista ja virheiden välttelyä. Harmillisesti miehet kuvittelevat aina, että naisen ujous häviäisi sängyssä. Juu ei.
Nyt te, joilla on paljon kokemusta vastatkaa! ujot vs ekstrovertit, kummat kuumempia?