Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin suhde, joka sinulla on ollut?

Vierailija
07.02.2016 |

Saa mainita seurustelusuhteen lisäksi vaikka kaveri- tai sukulaissuhteita.

Itse kerron tässä ex-poikaystävästä jonka kanssa olin 18-vuotiaana puoli vuotta. Se oli ensimmäinen suhteeni.
Seksilelujen käyttö oli kiellettyä, minä en pysty saamaan orgasmia ilman vibraattoria. Käytin sitä sitten salaa.
En saanut käyttää näkyvää meikkiä, hameita tai koruja, koska hänen mukaansa yritin kiinnittää muiden miesten huomion. En saanut käyttää push-up-rintaliivejä enkä bikineitä.

Luojan kiitos tajusin jättää tyypin ennenkuin tapahtui mitään pahempaa. Kertokaa omianne?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs "ystävyyssuhde" meni niin sairaaksi että minun oli pakko katkaista välit kokonaan.

Tämä nainen, vaikka Niina, määräsi etten saanut olla muiden ystävieni kanssa. Jos hän sai tietää että olin ollut, hän nipisteli ja raapi minua (ihan aikuisiällä 19-20-vuotiaana) Hän jätti humalassa ulko-oven auki ja kissani karkasi, sitä etsittiin sitten pitkään ja hartaasti. Löytyi onneksi. Niina ei osallistunut etsintään "koska sehän on vaan elukka" ja naureskeli. Söi luvatta ruokani kaapista ja lainaili vaatteita. 

Kun aloin seurustella niin hän teki kaikkensa estääkseensä tämän. Väitti että oli nähnyt miehen toisen naisen kanssa ja kun oli tarkoitus viettää iltaa kolmestaan, Niina laittoi miehen ruokaan laksatiivia ja näin ollen mies joutui istumaan vessassa/lepäämään loppuillan ja Niina sai minut "kokonaan itselleen"

Onneksi hän muutti toiselle puolen Suomea. Vaihdoin numeroni ja poistuin somesta.

Vierailija
2/2 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoni narsistin kanssa josta juuri eroamassa... ja tää tyyppi on oikeasti narsisti ei vain kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi