Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tehdä lapsi uuden miehen kanssa?

Vierailija
07.02.2016 |

Tilanne siis se, että minulla on jo yksi lapsi edellisestä suhteesta. Entä jos eroan tästä nykyisestä miehestä ja meillä on yhteinen lapsi. Sitten minulla on kaksi lasta kahden eri miehen kanssa. Eikö tälläinen ole turn off miehille? Entä jos saankin miehen ja teen lapsen kolmannenkin miehen kanssa. Mitä minusta sitten ajatellaan? Vaikka luulisi kyllä, että kaksi lasta riittää hyvin ja on enemmän kuin tarpeeksi. Haluan kuitenkin ainakin yhden lapsen nykyisen miehen kanssa. Toivottavasti onnistuu. Aika harvinaisia koko elämän pituiset suhteet, joten siksi mietin tälläisiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee.

Vierailija
2/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole sen uuden miehen kanssa edes muutama vuosi ennen kuin alatte lasta vääntää. Ei jaksa kuunnella enää yhtäkään "miehestä paljastui täysi paska ku lapsi tuli! Olin sen kaa yhessä sentään kaks viikkoa ennen ku jätettiin ehkäisy pois!".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ole sen uuden miehen kanssa edes muutama vuosi ennen kuin alatte lasta vääntää. Ei jaksa kuunnella enää yhtäkään "miehestä paljastui täysi paska ku lapsi tuli! Olin sen kaa yhessä sentään kaks viikkoa ennen ku jätettiin ehkäisy pois!".

En voi kyllä kolmea vuotta odottaa. Kun en ole parikymppinen enää. Ollaan oltu yhdessä pian vuosi. Ei tässä nyt ihan vielä raskautta yritetä, mutta puolen vuoden päästä ehkäpä. Mies jos paljastuu paskaksi, niin sitten olen kyllä ollut helvetin tyhmä ja jopa ansainnut sen. Ap

Vierailija
4/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kyllä kolmea vuotta odottaa. Kun en ole parikymppinen enää. Ollaan oltu yhdessä pian vuosi. Ei tässä nyt ihan vielä raskautta yritetä, mutta puolen vuoden päästä ehkäpä. Mies jos paljastuu paskaksi, niin sitten olen kyllä ollut helvetin tyhmä ja jopa ansainnut sen. Ap

Alkuhuuma alkaa kunnolla laskea vasta kahden vuoden jälkeen, että sen yli ainakin kannattaisi odotella.. 

Mitä hittoa te edes teette lapsia käytännössä tuntemattomien ihmisten kanssa? Jos aika loppuu niin sitten loppuu, sinullakin jos on jo kerta lapsi ennestään niin sitten vaan jäät yksilapsiseksi. 

Vierailija
5/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi ennen avioliittoa. Sen virheen olet jo tehnyt kerran, miksi hakata päätä seinään?

Vierailija
6/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekisi ennen avioliittoa. Sen virheen olet jo tehnyt kerran, miksi hakata päätä seinään?

Ei se avioliitto suojaa miltään. Kokemusta on.

Vierailija
7/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarvitseeko joka miehelle tehdä lapsi? Missä kohtaa se tarve sitten loppuu, kolmannen, neljännen, viidennen vai kuudennen miehen ja lapsen kohdalla?

Kannattaisi keskittyä niihin olemassaoleviin lapsiin sen sijaan että koko ajan on tekemässä uusia. 

Vierailija
8/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuuma alkaa kunnolla laskea vasta kahden vuoden jälkeen, että sen yli ainakin kannattaisi odotella.. 

Mitä hittoa te edes teette lapsia käytännössä tuntemattomien ihmisten kanssa? Jos aika loppuu niin sitten loppuu, sinullakin jos on jo kerta lapsi ennestään niin sitten vaan jäät yksilapsiseksi. 

Vai kaksilapsiseksi, aloituksesta ei nyt saanut selvää oliko se toinen lapsi tehtynä vai puhuttiinko vaan ajatustasolla..

Vierailija
9/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se avioliitto suojaa miltään. Kokemusta on.

Niin, no jos arvomaailma on jo valmiiksi viturallaan että se on vain tapa kahlita toinen niin siinä tilanteessa ei kyllä pelasta mikään.

Minulle avioliitto oli arvo- ja sitoutumiskysymys. Ollaan tiimi, toistemme lähimmät sukulaiset. Ja kun suhde on vakaa, voidaan antaa hyvä pohja perheelle.

Ei niin että lapsi pitäisi saada, niin mennääpä eka naimisiin.

Vierailija
10/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kaksilapsiseksi, aloituksesta ei nyt saanut selvää oliko se toinen lapsi tehtynä vai puhuttiinko vaan ajatustasolla..

Yksi lapsi on edellisestä suhteesta ja tässä nykyisessä suhteessa vasta keskusteltu lapsista. Selvää on, että molemmat niitä haluaa ja mielummin lähiaikoina. En Sitäpaitsi ole tehnyt lapsia jokaisen miehen kanssa. Minulla on ollut suhde myös kahden muun miehen kanssa ja ei lapsia näistä suhteista. Ihan siitä syystä, etten katsonut heidän olevan sopivia lasteni isiksi. Mitään muuta halua niin paljon kun olla onnellisesti yhdessä lapseni isän kanssa. En tosin exäni kanssa,mutta se on jo toinen tarina. Ja ei se alkuhuuma aina sitä kahta vuotta kestä. Suhteen ensimmäiset kuukaudet olin kyllä vähän pöhkö ihastumisesta, mutta nykyään on tasaisempaa ja rakkaus vain syvenee. Ap

Vierailija
11/11 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaskasin joskus pari ajatusta tälle. Et voi kuitenkaan elää elämääsi entäjos-asenteella.

Meidän perheeseen kuuluu 16v ja 14v pojat ja 11v ja 3v tytöt.

Tapasin nykyisen mieheni melkein yhdeksän vuotta sitten, hän oli ollut sinkkuna puolisen vuotta, minä muutaman kuukauden enemmän. Molemmat eronneet pitkistä suhteista. Aloimme seurustelemaan vasta vuotta myöhemmin.

Molemmilla kun oli lapsia, meni yhteenmuuttoon ja sen yhteisen arjen muodostumiseen aikaa.

Yhteinen lapsi oli kumminkin molempien toiveissa.

Nyt jos joskus ero tulisi, niin uusia lapsia ei enää tulisi. Ikäkin kyllä alkaa tulemaan vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän