Valkoinen vai kermanvärinen (luonnonvalkoinen) Kitchen aid
Nyt mielipiteitä kehiin! Kannattaisiko ostaa valkoinen vai kerman- eli luonnonvalkoinen Kitchen aid? Kermanvärinen on mielestäni kivempi siinä mielessä, että sen on retro. Meillä kuitenkin on kirkkaanvalkoinen Moccamaster, joten näyttääkö tyhmältä, että keittiön pienkoneissa on kahta eri valkoista? Kumman ottaisitte? Isot kodinkoneet on joko rosterisia tai integroituja.
Kommentit (10)
Kermanvärinen ehdottomasti. Meillä ei ole, eikä tule, mutta valkoinen on vaan niin mielikuvitukseton "väri".
Minustakin kermanvärinen noin noista vaihtoehdoista nätimpi. Minulla on kirkkaanpunainen, mutta kermanvärinen olisi ollut toisena mahdollisena värinä, jos silloin olisi voinut sen valita.
Minäkin olin ostaa kermanvalkoisen ihan sen nostalgisuuden vuoksi, mutta meillä on valkoiset keittiönkaapit, valkoinen kävi niihin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin ostaa kermanvalkoisen ihan sen nostalgisuuden vuoksi, mutta meillä on valkoiset keittiönkaapit, valkoinen kävi niihin paremmin.
Meillä on harmahtavan beiget kaapit ja niihin kyllä luonnonvalkoinen sopisi kivasti. Mutta pitäisikö pienkoneiden olla samaa sävyä?
ap
Itse otin aikoinaan punaisen ja nyt kaduttaa
Vierailija kirjoitti:
Itse otin aikoinaan punaisen ja nyt kaduttaa
Komppaan
Osta keltainen tai munakoisonvärinen tai vihreä tai oranssi. Säväytä nyt edes kerran!
Mutta jos nuo ei käy, niin kerma.
Itse kallistun kyllä valkoiseen, jos mokkamasterikin on valkoinen ja ovat molemmat esillä.
Tosin toisin esiin toisenkin pointin: jos sisustuksesi on maalaisromanttinen tai sisältää retroa, kermanvalkoinen sopii paremmin. Jos taas on moderni ja sisältää puhdasta valkoista, valkoinen on paras.
Valkoinen ehdottomasti. Meillä on myös.