Huvittavin kirjoitusvirhe jonkun toisen tekstiviestissä?
Kaveri lähetti minulle kerran viestin, jossa kysyi minulta erästä asiaa, kun oli pohtinut sitä erään Hannan kanssa. Viestin piti loppua "kun mietittiin Hannan kanssa", mutta hän kirjoitti ennustavalla tekstinsyötöllä, niin siitä tulikin "kun mietittiin hännän kanssa". :D
Kommentit (7)
Kaksplussalla eräs vakiohahmo kyseli otsikossaan, että millaista paskakastiketta teette yleisimmin. Siitä tuli tosi hauska ketju, toki ap:n kustannuksella, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri lähetti minulle kerran viestin, jossa kysyi minulta erästä asiaa, kun oli pohtinut sitä erään Hannan kanssa. Viestin piti loppua "kun mietittiin Hannan kanssa", mutta hän kirjoitti ennustavalla tekstinsyötöllä, niin siitä tulikin "kun mietittiin hännän kanssa". :D
AAHAHAHAHAA!!! Huutonauran täällä. Kiitos aamun nauruista ap, oli näppäimistö lähellä saada kahvinsekaisen aamupuurokastikkeen :D :D :D :D :D :D
Näitä lisää :D:D:D:D:D
Ex lähetti kauniin viestin, että on lähdössä salille ja kutsui minua kukkaseksi: meen nyt hikoileen päivän kakkarani.
Luulin että kertoo menevänsä paskalle ja jotenkin loukkaannuin kun oltiin vasta tavattu. Näin paljoa ei olisi mielestäni aivan vielä tarvinnut jakaa.
Meseaikaan viestiteltiin miehen kanssa (etäsuhde) ja tämä harmitteli, kuinka sohvalle roiskahti maitia. Nopeasti tuli korjausviesti "MAITOA! MAITOA! Syön muroja täällä."
Kerran kaveri lähetti kerran viestin mulle jossa oli aluks kaikkea normaalia ja sitten loppuun vaan lisäs et "Ainiin muuten nain sun miestäs äsken ohimennen, käski sanoa terveisiä"
Olin ensin et wtf mut sitten kyllä nauratti ku kaveri soitti hädissään perään ja korjasi koko jutun, olivat siis törmänneet kaupassa ja vaihtaneet pari sanaa. Olimme poikaystäväni kanssa vasta tapailleet noin kuukauden verran.
Mä lähetin ystävälle viestin "taidan vetää nännit". Alkoholia oli kuitenkin tarkotus nauttia eikä itsetyydytystä.
Kaveri laittoi txt kun koitin soittaa: "Oon töissä en pysty panee" Vaikka piti kirjoittaa puhuu. Sitä ennen olimme tekstailleet erästä hänen yhden illan jutusta :D