Olen saanut hankalan vaimon maineen kun mieheni ei halua lähteä viihteelle kavereidensa kanssa
tai esim. työpaikkansa tilaisuuksiin. En estele enkä vaadi jäämään kotiin mutta mies itse haluaa olla mieluummin kotona kuin bilettämässä. Nyt sitten olen joku mustasukkainen pirttihirmu, joka on alistanut ja kiristänyt miehen olemaan kotona. Olipa kiva kuulla tällaista soopaa itsestä. 😕
Kommentit (10)
Inhottavaa :( Eikö mies osaa sanoa suoraan, ettei hän halua?
Minuakin pidetään pirttihirmuna mutta se ei minua haittaa. Kun mieheni ei halua tai jaksa lähteä illanveittoihin niin hän sanoo että vaimo ei tykkää tai päästä.
Meillä kans mies käyttää mua tekosyynä jos ei halua jonnekin mennä. On varmaan hyvä maine mullakin joissain piireissä :D
Sama täällä, miehen kaverit luulee etten päästä vaikka omasta tahdostaan ei halua mennä kuin joskus harvoin. Vaativa työ, tarvitsee viikonloput lepäämiseen. Nähdään kuitenkin paljon tuttuja perheitä syömisen ja kahvittelun merkeissä, joten ei ole homehtunut vaan kotiin. Vanhat kaverit vähemmän raskaassa työssä tai perheettöminä ei ymmärrä miksi joku ei halua lähteä baariin joten pitävät minua esteenä. Ihan sama :)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti osaa sanoa ja on sanonutkin suoraan ettei halua lähteä, mutta nää miehen kaverit ovat vain naureskelleet tyyliin että "joopa joo, vaimo ei kuitenkaan päästä." Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti osaa sanoa ja on sanonutkin suoraan ettei halua lähteä, mutta nää miehen kaverit ovat vain naureskelleet tyyliin että "joopa joo, vaimo ei kuitenkaan päästä." Ap
Tässä on kavereilla vahva puolustus. :D Eivät voi uskoa kaverinsa haluavan tehdä jotain muuta.
Mulla vähän sama homma. Mies ei juurikaan enää käy illanvietoissa, ei enää sen jälkeen kun aloimme seurustelemaan. Hänellä ei kuulemma ole tarvetta eikä halua. Itse taas kyllä tykkään käydä silloin tällöin ulkona. Toivottavasti minua ei luulla pirttihirmuksi, mutta mies kyllä sanoo suoraan jos ei halua lähteä.
Minun mieheni ei ole koskaan käynyt baareissa tai missään juhlimassa kavereiden kanssa, ja en usko, että tuttavapiirissä sitä kukaan ihmettelee tai panee minun syyksi. Hän ei vaan halua, ei ole koskaan halunnut, vaan oma perhe on aina etusijalla. Työtapahtumissa on käynyt, kun ne tapahtuvat työaikana, mutta iltamenoissa ei ole käynyt. Minäkään en harrasta tyttöjeniltoja, enkä käy viihteellä, mutta yhdessä käydään ystäväpariskuntien ja sukulaisten kanssa illallisilla tai kylässä toisillamme, tai jossakin tapahtumissa.
Jos mies ei kavereilleen niin väitä, mitä sitten? Itsepä tiedätte totuuden.