Keijukaisnaiset
Tunnetteko te tälläisiä "keijukaisnaisia", jotka ovat hiukan hipihtäviä ehkä. Tyylinä on naisellisia, luonnonvärisistä kankaista tehtyjä mekkoja, pitkät vapaat hiukset, luonnonkivisiä koruja, vähän meikkiä...
He ovat niin jotenkin mystisiä, tykkäävät luonnosta ja vegaaniruuasta.
Haluaisin olla yksi heistä.
Kommentit (54)
Mun talossa on tällainen kaunis nuori nainen. Hän on yksi kauneimmista ihmisistä mitä olen nähnyt, hän ei käytä paljon meikkiä kuten muut naiset, hän on luonnollisesti kaunis ja erittäin feminiininen. Aina kun näen hänet minulle tulee luonnollinen hymy huulille ja jännittynyt olo, muille ihmisille tarjoan vain tekohymyni.
Rakenna oma keijukaistyylisi, älä kopioi toisilta...
Tunnen muutamia tuollaisia naisia ja minäkin aina ihailen heidän tyyliään. Itse en ole yhtään tuollainen luonnonlapsi-tyyppi ja näytän pöljältä, jos laitan tuon tyylisiä vaatteita päälleni. Varsinkin nyt kun ikää alkaa olla yli 30. Mutta toisilla tuo tyyli näyttää ihanalta. Mikä estää ostamasta muutamaa liehuvaa mekkoa ja kasvattamasta tukkaa :) Olet niin nuori, että tyylikokeiluja voi huoletta tehdä ja etsiä sitä omaa juttua!
Niin.. eihän siihen tarvitse muuta, kuin pelkistää omaa tyyliä. Kasvata hiukset pitkäksi, laita lainemaiset kiharat ja valitset vaatteet tuon värimaailman mukaan. Pehmeitä materiaaleja, talvella pörröisiä euleita, myssyjä ja huiveja. Yks olennainen juttu on aina matalapohjaiset kengät, antaa vaikutelman avojaloin kävelystä. Turhat korut pois, meikki hehkeä nude-sävyinen. Se vaan, että vähäinenkin ylipaino pilaa tyylin kokonaan, kuin myös liian "matamimainen" kävelytyyli ja kehonkieli.
Mä tunnen kaks tuollaista naista, ovat siskoksia. Molemmat kuin jostain keijusadusta, ovat vielä lämminsydämisiä ja taiteellisesti ja musiikillisesti lahjakkaita, toinen ammattitanssija.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutamia tuollaisia naisia ja minäkin aina ihailen heidän tyyliään. Itse en ole yhtään tuollainen luonnonlapsi-tyyppi ja näytän pöljältä, jos laitan tuon tyylisiä vaatteita päälleni. Varsinkin nyt kun ikää alkaa olla yli 30. Mutta toisilla tuo tyyli näyttää ihanalta. Mikä estää ostamasta muutamaa liehuvaa mekkoa ja kasvattamasta tukkaa :) Olet niin nuori, että tyylikokeiluja voi huoletta tehdä ja etsiä sitä omaa juttua!
Ei se kyllä ikää katso, oikeasti. Näkee niitä vanhojakin ihania keijumummoja :)
Kiitos mukavista kommenteista :) Varmaan pitää alkaa kesää varten ostamaan vähän erilaisia mekkoja ja vaatteita, viime kesänä jo ostin jokusen ihanan pitkän vaalean mekon. Pitkät ja laineikkaat hiukset minulla on jo omasta takaa, ja pitää jättää kesälläkin meikki aika minimiin. Ei mitään punaisia huulia varmaan tämän tyylin kanssa. Ylipainoa ei ole yhtään, ja olen samaa mieltä että se ei kyllä oikein sopisi tällaisten vaatteiden kanssa. Kuulostaa ihanilta nuo keijukaissiskokset, itselläkin on ollut tanssi ja musiikki jo pienestä lähtien harrastuksena :)
ap
https://www.google.es/search?q=moonalia&client=ms-android-orange-es&prm…
Tää on aivan ihana! 😍
https://www.google.es/search?q=moonalia&client=ms-android-orange-es&prm…
Ja tämä! Saiskohan tälläsiä vaatteita tehtyä ite ilman ompelukonetta?
Ei kiinnosta, paitsi jos ne osaa lentää
Mutta mitä ihmettä sitä laittaa talvella päällensä kun on kylmä eikä voi enää pukeutua noin kauniisti?
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä ihmettä sitä laittaa talvella päällensä kun on kylmä eikä voi enää pukeutua noin kauniisti?
Varmaan saappaita ja pitkiä hameita ym. neuleita.
Mäkin haluaisin olla semmonen, mutta vaatteita on aika vaikea löytää. Lisäksi talven kylmyys rajoittaa.
Ihana tyyli! Ainakaan ei mitään vahvaa meikkiä ja kynsilakkoja.
AI vegaaniruokako tekee naisesta keijukaismaisen? *tirsk* kas kun en tiennyt että vegaanius näkyy päällepäin paitsi ehkä greenpeace-tyyppisenä ulkoasuna. Se on jonkun mielestä keijumaista, jaa...
Vierailija kirjoitti:
AI vegaaniruokako tekee naisesta keijukaismaisen? *tirsk* kas kun en tiennyt että vegaanius näkyy päällepäin paitsi ehkä greenpeace-tyyppisenä ulkoasuna. Se on jonkun mielestä keijumaista, jaa...
Jos olisit lukenut ajatuksella aloituksen ja kommentit ehkä ymmärtäisit että niin ei missään kohtaa sanottu. Tuollaiseen luonnonläheisyyteen ja hippimäisyyteen ehkä vain liitetään vegaanius/kasvisruokavalio.
Hei Barcelonassa näin viime vuonna kaupan jonka nimi oli Florencia ja muitakin yksittäisiä pikkukauppoja joissa oli ton tyylisiä vaatteita. Barcelonassa oli muutenkin aika paljon hippejä haha
Tuo tyyli sopii, jos on nuori, hoikka ja hyväihoinen. Piristävän näköistä kaikkien pakkelipissisten keskellä
Mutta tuollaiseen tyyliin tarviikin siron vartalon eikä mitään matamityylistä kroppaa.
Ystäväni oli tuollainen <3. Oli hippihenkinen, kaunis sielu. Valitettavasti sairaus ei katso, kuinka hyvään iskee. Jäin kaipaamaan.