kauluspaita muodokkaalle.
Ongelmani on koko. Rinnanympäryksen mukaan koko pitäisi olla 44, mutta vyötäröltä 30 ja lantiolta 38. Tykkään istuvista vaatteista, koska näytän niin paljon isommalta jos ylä-osa ei istu vyötäröltä. Onko muilla samaa ongelmaa? En kuitenkaan halua, että nappien välit "irvistelee".
Kommentit (13)
Olen ratkaissut ongelman niin, etten pidä kauluspaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen ratkaissut ongelman niin, etten pidä kauluspaitoja.
Eiko ongelmaan pitäisi olla jokin muukin ratkaisu?
Vierailija kirjoitti:
http://www.bravissimo.com/pepperberry/products/tops/
Löytyykö täältä mieluisia?
Kiitos, mutta tuolla näköjään alkaa vyötärönympärykset 65cm ja mun ympärys on 55-57cm. :(
Muodokas nainen ei näemmä pärjää ilman ompelukonetta? Rintaliivit on toinen missä en löydä omaa kokoa. Pitäisikö perustaa oma vaatekauppa missä kokoja olisi paljon erilaisia?
Korjausompelija. Korjauta paidat sopiviksi ompelijalla.
Mä en myöskään voi käyttää kauluspaitoja saman ongelman takia.
Vierailija kirjoitti:
Korjausompelija. Korjauta paidat sopiviksi ompelijalla.
Paljonkohan sellainen maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään voi käyttää kauluspaitoja saman ongelman takia.
Taitaa olla aika yleistä?
Yleensä käytän kauluspaitojen kanssa korkeavyötäröistä hametta = ongelma ratkaistu.
Toisaalta ymmärrän, että tälläinen yhdistelmä ei varmasti sovi kaikille tai kaikkiin tilaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä käytän kauluspaitojen kanssa korkeavyötäröistä hametta = ongelma ratkaistu.
Toisaalta ymmärrän, että tälläinen yhdistelmä ei varmasti sovi kaikille tai kaikkiin tilaisuuksiin.
Lisäänpäs vielä: Otan kauluspaidan sitä "isompaa" kokoa joka mahtuu hyvin rintojen päälle. Hame puolestaan painaa paidan vyötörän kohdalle jäävän osuuden kasaan (itselläni paidat eivät huomattavasti rypisty/laskostu vaikka näin tekisikin), jolloin vyötärö pääsee esille.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuotakin miettinyt, mutta veikkaan että mulla jäisi kuitenkin paita löysäksi pussiksi rintojen alle ja en aina halua pitää korkea vyötäröisiä ala osia.
?