Luetellaan rumia/vähemmän kauniita Hollywood-julkkiksia!
Minusta miehistä ainakin Ryan Reynolds ja muut pitkänaamaiset miehet.
Naisista Amanda Bynes, Ashley Tisdale, Kelly Clarkson, Zooey Deschanel, Katy Perry ja kirsikkana kakun päällä rumin ihminen jonka olen K O S K A A N nähnyt: Shauna Sand.
Ketkä ovat teidän mielestänne vähemmän kauniita tai jopa järkyttävän rumia?
Ja ennen kuin joku tekopyhä AV:n moraalipoliisi ehtii tulla sanomaan minua ulkoisesti/sisäisesti rumaksi sanon että Minä olen ihan helvetim ruma ja luonteeltani kusipää.
Kommentit (162)
Angelina Jolie olisi hot miehenä Brad Pitt naisena, olen aina ollut tätä mieltä. Omalla tavallaan hyvännäköisiä kuitenkin nyt myös. Muttei niin hyvännäköisiä kuin yleisesti ajatellaan.
Steve Buscemi. Tim Curry. Willem Dafoe. Jack Nicholson. Danny Trejo.
Jep, Katy Perry on rumilus tuolla tasolla.
Suomen Sanni on ihan mun näköinen, en tajua miten joku voi sanoa kauniiksi, ei taviksempaa voi ollakaan!
Vierailija kirjoitti:
Jep, Katy Perry on rumilus tuolla tasolla.
Suomen Sanni on ihan mun näköinen, en tajua miten joku voi sanoa kauniiksi, ei taviksempaa voi ollakaan!
Onhan se Sanni sentään ihan jees. Ei mikään tavis. Silti jotenkin kaverini hehkuttavat ihan liikaa, että miten siistiä olisikaan päästä panemaan Sannin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Clind eastwood
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/68/ClintEastwoodSept10…
No onhan se nykyään vähän vanha komeaksi. Clint junior ei ole kyllä yhtään paha. http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1458692!/img/httpImage/imag…
Mackenzie Crook, se joka näytteli silmäpuolta laihaa merirosvoa Pirates of the Caribbean leffoissa.
Marilyn Monroe! Siinä vasta ärsyttävän näköinen ihminen.
Amy Schumer on todella RUMA. Ihan millä tahansa mittapuulla, ei vain Hollywoodissa. Muita vähemmän viehättäviä ovat Juliette Lewis, Kirsten Dunst, Tori Spelling, Maggie Gyllenhaal, Mary Steenburgen, Sofia Coppola...
Miehissä näitä erikoisen näköisiä on enemmän. Pahin tän hetken iso nimi ehkä Benedict Cumberbatch.
Oih! Ryan Reynolds on ihan törkeen komee! Panisin heti jos vaan saisin!!
Olen näköjään vähemmistö, mutta olen aina pitänyt Dunstia jollain tavalla viehättävänä. En mitenkään erityisen upeana, mutta sellaisena söpönä.
snooki ja steve-o tulee äkkiseltään mieleen ja oprah
Vierailija kirjoitti:
Amy Schumer on todella RUMA. Ihan millä tahansa mittapuulla, ei vain Hollywoodissa. Muita vähemmän viehättäviä ovat Juliette Lewis, Kirsten Dunst, Tori Spelling, Maggie Gyllenhaal, Mary Steenburgen, Sofia Coppola...
Miehissä näitä erikoisen näköisiä on enemmän. Pahin tän hetken iso nimi ehkä Benedict Cumberbatch.
Ei missään nimessä ole Amy Schumer ruma. Aika normaali. Hyvin kelpaisi tälle miehelle ja ei vähiten hulvattomien juttujensa vuoksi.
Marilyn oli muuten sisältä oikein erityisen ruma.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Benedict on tosiaan ihan hirveän näköinen, kuin joku kehitysvammainen, hyi.
Aivan taatusti olen kauniimpi kuin Sandra Bullock tai Kirsten Dunst, siihen ei paljon vaadita. Enkä varmasti ole ainoa tässä ketjussa.