Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa esiintymisjännitykseen?

Vierailija
05.02.2016 |

Kaikki vinkit tänne kiitos :) Ja kertokaa että miten teillä esiintymisjännitys ilmenee? Ja ne jotka ei jännitä esiintymisiä, niin eikö ne todella saa mitään oireita? Eikö ole edes pienintäkään perhosta vatsanpohjassa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiintyminen englanniksi on sellanen asia, mitä kammoan yli kaiken, mutta sen jälkeen kun sitä oon joutunut tekemään niin suomenkielinen esiintyminen ei ole enää ahdistanut. Kunhan ei vaan tarvitse puhua englantia mistään aiheesta minkään yleisön edessä.

Vierailija
22/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin joku tuossa jo mainitsi:kokemus, ehdottomasti. Ei mitään lääkkeitä. Lääkkeiden kanssa olet vaarallisella tiellä. Esiinny niin paljon kuin mahdollista.

Terv. Entinen jännittäjä

Propral ei aiheuta riippuvuutta,koska ei ole keskushermostoon vaikuttava lääke. Huomaa ettet ole jännittänyt kuitenkaan niin paljon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkasuryyppy ennen. Mä otin koulussa aina välillä vessassa pienestä vodkaputelista vähän rohkasua ja sit harjasin hampaat. Paremmin meni.

Vierailija
24/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propral minullakin. Sain kerran kamalan paniikkikohtauksen esiintyessäni ilman sitä ja jouduin keskeyttämään koko homman. Sen jälkeen olen ottanut propralin puolisen tuntia ennen esitystä ja edes kädet eivät tärise (saatika sitten ääni).

Vierailija
25/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propral on pelastanut myös minut! Ei lamaannuta tai puurouta päätä, ajatus kulkee koko ajan kirkkaasti ja voi keskittyä pelkästään esiintymiseen ja asiaan jota esittää. Minustakin kuoriutui kunnon esiintyjä tämän lääkkeen kanssa. Parasta on ettei tähän lääkkeeseen tule toleranssia tai teho ei heikkene käyttökertojen välissä. Paras lääke jännitykseen!

Vierailija
26/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propralia saa lääkäriltä, itse sain reseptin siihen koska kärsin toistuvista paniikkikohtauksista. Sain reseptin myös rauhoittaviin, mutta itse koen Propralin jopa auttavan enemmän jännitykseen, vaikka se on huomattavasti miedompi ja ihan erilainen lääke kuin keskushermostoon vaikuttava rauhoittava.

Propral on pelastaja! :D

Vierailija
27/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hakemalla yleisöstä ystävällisen oloiset kasvot auttaa myös aika paljon. Toki katsoo välillä muihinkin, mutta ei välttämättä kannata katsella esm auditorion takaseinälle koko puheen ajan. Itseäni ainakin auttoi kovasti tieto siitä, että muitakin puheiden jne pitäminen jännittää :) Välillä saa pitää hengähdystaukoja puhumisen lomassa (ettei mene monotoniseksi) ja liikkuminenkaan ei ole kiellettyä. Teen itse noita molempia. Saankin usein puheistani palautetta siitä, että olen kovin eläväinen :D Propralin ansiota, kun ei sydän hakkaa, eikä ainakaan itselläni ole ollut perhosiakaan mahassa. Ja sitten kun ei näitä fyysisiä tuntemuksia ole, niin ei ahdista muutenkaan.

-9

Vierailija
28/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viina.

Kunnon perinnelääkintää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi