Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumuus pilaa elämäni

Vierailija
05.02.2016 |

Kasvoni ovat järkyttävän näköiset, olen varmaan maailman rumin ihminen. Meikki ei auta yhtään ja kauneusleikkaukset ei auta, kun suurin osa naaman vioista on sellaisia mitä ei voi korjata. Olen jo lapsesta saakka ajatellut että en ole normaalin näköinen, ja kadehdin niitä jotka ovat. Itkin aina lapsena ja nuorena kun näin kuvia itsestäni, ja en vieläkään voi katsella muiden ottamia kuvia saati ottaa niitä itse. Ulkonäköni on pilannut urahaaveeni ja sosiaalisen elämäni. Olen ihan varma että minulla on joku kasvojen luustoon vaikuttava sairaus, ei tämä muulla selity.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunnut tuota "käy kampaajalla" kommenttia. Ei hiukset nyt niin paljon ulkonäköä muuta...

Kampaajalla käyminen pahentaa. Minua pilkattiin pahemmin kampaajalla käynnin jälkeen. Nauroivat päin näköä. Tuo "käy kampaajalla" kommentti on vittuilua. Naiset kehuvat itseään epäsuorasti siten.  Kiusaamista siis.

Vierailija
22/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä huolimatta sinulla varmasti on mies ja lapsia. Vastaavasti jopa komealla miehellä ei ole ketään ja häntä ei kukaan nainen huoli.

Kukaan muu kuin sukua olevat tai koulussa samaan ryhmätyöhön pakotetut pojat/miehet eivät ole ikinä puhuneet minulle vapaaehtoisesti. Ja lapsia en halua, pelkään että he perivät minun geenini ja heillä olisi sama vittumainen kohtalo kuin minulla.

-ap

No mukava kuulla että naisillakin joskus on yhtä vähän suosiota kuin kymmenillä tuhansilla normaaleilla miehillä Suomessa.

Eikö miehillä liiku pääkopassa mitään muuta kuin naisten suosio? "Yhyy, yhyy, olen niin kiva ihminen, en ole tappanut ketään ja kerran vaan vähän huitaissut yhtä tai kahta naisystävää, yhyy miksei ole tunkua jo... *raapii viime vuonna pestyä tukkaa ja paskaisia farkkuja*"

Eikö naisilla ole mielessä mitään muuta kuin oma ulkonäkö?? "yhyy yhyy olen niin ruma, byhyy minua kiusataan, valivali"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää aina muistaa yksi kultainen sääntö.Ei mälli runkutta lennä!Myös sinulle on käyttöä!

Minusta rumana naisena vasta näkee sen totuuden millaisia miehet ovat. Joo, olen minä kerran seksiin kelvannut - miehelle, joka katsoi asiakseen kertoa heti saatuaan miten kamalannäköinen nainen olen ja että ainoa syy miksi edes harrasti seksiä kanssani oli sääli. Tiesi toki, että en ollut aiemmin mitään tehnyt.

Sanomattakin selvää, että siinä oli minun seksikokemukset tässä elämässä tällä naamalla. Ei ap.

Vierailija
24/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, paljon voimia sinulle.

Olen myös ruma nainen. Köyhä, pitkäaikaistyötön ja en ole koskaan ollut parisuhteessa. Takana rankkaa kiusaamista kouluaikoina, nykyisin tulen syrjityksi "vain" työmarkkinoilla ulkonäköni vuoksi.

Minä olen samanlainen.

Vierailija
25/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä huolimatta sinulla varmasti on mies ja lapsia. Vastaavasti jopa komealla miehellä ei ole ketään ja häntä ei kukaan nainen huoli.

Kukaan muu kuin sukua olevat tai koulussa samaan ryhmätyöhön pakotetut pojat/miehet eivät ole ikinä puhuneet minulle vapaaehtoisesti. Ja lapsia en halua, pelkään että he perivät minun geenini ja heillä olisi sama vittumainen kohtalo kuin minulla.

-ap

No mukava kuulla että naisillakin joskus on yhtä vähän suosiota kuin kymmenillä tuhansilla normaaleilla miehillä Suomessa.

Eikö miehillä liiku pääkopassa mitään muuta kuin naisten suosio? "Yhyy, yhyy, olen niin kiva ihminen, en ole tappanut ketään ja kerran vaan vähän huitaissut yhtä tai kahta naisystävää, yhyy miksei ole tunkua jo... *raapii viime vuonna pestyä tukkaa ja paskaisia farkkuja*"

Eikö naisilla ole mielessä mitään muuta kuin oma ulkonäkö?? "yhyy yhyy olen niin ruma, byhyy minua kiusataan, valivali"

Miltä sinusta tuntuisi, jos liki kaikki naiset elämässäsi olisivat kertoneet sinulle kysymättä sen miten ruma, vastenmielinen ja arvoton yksilö olet vain sen takia, että et satu miellyttämään näiden naisten esteettistä makua?

Miehet pilkkaavat naisia julkisesti, mutta on näitä kommentteja saatu paljon ihan kahdenkin kesken.

Vierailija
26/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää aina muistaa yksi kultainen sääntö.Ei mälli runkutta lennä!Myös sinulle on käyttöä!

Minusta rumana naisena vasta näkee sen totuuden millaisia miehet ovat. Joo, olen minä kerran seksiin kelvannut - miehelle, joka katsoi asiakseen kertoa heti saatuaan miten kamalannäköinen nainen olen ja että ainoa syy miksi edes harrasti seksiä kanssani oli sääli. Tiesi toki, että en ollut aiemmin mitään tehnyt.

Sanomattakin selvää, että siinä oli minun seksikokemukset tässä elämässä tällä naamalla. Ei ap.

Totta. Totuus miehistä on todellakin paljastunut. Paskoja ovat. Ruma nainen minäkin.

Vierailija
27/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Rumana naisena ei pysty elämään arkielämää normaalisti, naisettomana miehenä pystyy.

Vierailija
28/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Itselläni sairaus pilasi jo lapsena kasvoni ja olen kärsinyt poikkeavasta ulkonäöstä koko elämäni ajan. Minusta ei ole yhtään valokuvaa viimeisen 10 vuoden ajalta, koska en kestä katsoa niitä. Voimia! Et ole ainoa.

Vierailija
29/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miltä sinusta tuntuisi, jos liki kaikki naiset elämässäsi olisivat kertoneet sinulle kysymättä sen miten ruma, vastenmielinen ja arvoton yksilö olet vain sen takia, että et satu miellyttämään näiden naisten esteettistä makua?

Miehet pilkkaavat naisia julkisesti, mutta on näitä kommentteja saatu paljon ihan kahdenkin kesken.

Ihan samalta se tuntuu miltä tuntuu esim edellisen naisen haukkumiset:

""Yhyy, yhyy, olen niin kiva ihminen, en ole tappanut ketään ja kerran vaan vähän huitaissut yhtä tai kahta naisystävää, yhyy miksei ole tunkua jo... *raapii viime vuonna pestyä tukkaa ja paskaisia farkkuja*"

Ihan yhtä paskalta se tuntuu minusta kuunnella tuollaista kusipäistä vittuilua naisilta ja sitä nykyään aion vastailla teille ihan samalla tavalla miten tekin kohtelette syrjäytyneitä miehiä.

Vierailija
30/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin ruma nainen, että jotkut jopa luulevat minua mieheksi. Jos olisin mies niin olisin komea näillä piirteillä. Taidan olla maailman rumimmasta päästä. Naiset flirttailevat minulle kun luulevat komeaksi mieheksi.

Vierailija
31/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää aina, että miksi juuri miehet suhtautuvat rumiin naisiin niin sanoinkuvaamattoman pahasti?

Samanikäisiltä naisilta on aina saanut hyvää kohtelua (ja näitä peruskliseitä kuten "kaunotar" pönkittämään syystäkin olematonta itsetuntoa...), mutta oli sitten kyseessä yläasteaika tai baareissa/kaduilla tuntemattomat miehet - ruma nainen saa kysymättä solvauksia, huutelua ja huonoa kohtelua.

Vierailija
32/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat siunaukseni ottaa silarit, tekoripset ja hiustenpidennykset!

Ehkä vähän myös täytettä huuliin.

En tuomitse!

Vierailija
33/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mikähän tää jotain sairastava "maailman rumimmaksi naiseksi" tituleerattu nainen oli, jota haukutaan, solvataan, vaikka mitä mutta on päättänyt että hän perkele taistelee! Hänellä on oikeus onnelliseen elämään ja oikeus olla mikä on, ja hän on saanut asenteestaan ja julkisesta taistelustaan hyvin paljon kiitosta ja ihailua, se tekee hänestä kauniimman kuin moni muu idiootti tässä maailmassa. Eli asenne. Mäkin olen oikeasti myös vitun ruma naamasta, mua on haukuttu koko kouluaika ja nuoruus, mutta mitä sitten? Mulla on hiton hyvä elämä, mulla on upea perhe minua ja saan tehdä harrastaa juuri niitä asioita mitkä on mun intohimoja, saan ja annan loistavaa ja monipuolista seksiä, oon kaikinpuolin onnellinen ihminen jonka elämästä ei rakkauttakaan puutu. Koska päätin niin. Ainoa mihin tämä rumuus vaikuttaa elämässä on se etten mihinkään missikisoihin ja kauneuskilpailuihin jne. Pääsis kyllä koskaan, ei mihinkään muuhun. Sisältä ruma ja onneton ei kannata olla vaikka ulkoa ruma olisikin.

Vierailija
34/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman naisen suurin ongelma on ettei saa sitä kaikista komeinta ja rikkainta miestä.

Vierailija
35/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin ruma nainen, että jotkut jopa luulevat minua mieheksi. Jos olisin mies niin olisin komea näillä piirteillä. Taidan olla maailman rumimmasta päästä. Naiset flirttailevat minulle kun luulevat komeaksi mieheksi.

Lisään vielä että jotkut ovat jopa kehottaneet minua vaihtamaan sukupuolta mieheksi. Miehet usein sanovat että minua ei lasketa edes naiseksi, se on mielestäni pahin kommentti jonka olen saanut.

Olen tosin vahvistunut kaiken tämän kiusaamisen takia. En salli miesten kiusaavan minua enää. (vaikka ne kiusaavat silti, ei voi mitään)  Sanon vatsaan ja pidän puoleni. Elän todellakin elämääni normaalisti ja niin hyvin kuin pystyn, Miesten mielipiteet ei kiinnosta. Eikä naistenkaan. En välitä enää. Ihan sama mitä haukkuvat. Ikä on auttanut. 30 täytettyäni olen vasta uskaltanut sanoa vastaan ja olla alistumatta. Lapsena ja nuorena olin todella peloissani, järkyttävän julmia aikuiset ihmiset. 

Paljon pahaa saavat "ihmiset" aikaan elämässäni. Pahinta on kun ei voi itse vaikuttaa omiin asioihinsa, vaan kiusaajat tuhoavat elämän.

Vierailija
36/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruman naisen suurin ongelma on ettei saa sitä kaikista komeinta ja rikkainta miestä.

Tässä ketjussa on naisia, jotka eivät ole kelvanneet kellekään miehelle.

Vierailija
37/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on naisia, jotka eivät ole kelvanneet kellekään miehelle.

Näiden naisten pitäisi kelvata. Miehet ovat väärässä. Miehet ovat yhtä rumia itsekin. Eivät vain tajua, tyhmiä kun ovat. Siis rumat miehet: olette rumien naisten tasoisia ulkonäöltänne (ja muutenkin), ymmärtäkää jo.

Menkää itseenne. Ruma nainen minäkin.

Vierailija
38/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä!

Ja toisekseen, jos on niin ruma naama ja kroppa ettei sitä viitti mies kattella ja siitä kiihottua... sulta varmaan saa koko kaupungin parhaat suihinotot AP kun saat kullin kovaksi ja laukeamaan pelkästään kielitaidoillasi kun et voi ulkonäön voimin avittaa. Must be nice to be in ur mouth!

Vierailija
39/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat siunaukseni ottaa silarit, tekoripset ja hiustenpidennykset!

Ehkä vähän myös täytettä huuliin.

En tuomitse!

Ja blondatut kultakutrit kanssa.

Kunnon fuckybuddy tissikoneeksi sinusta on vielä ihan hyvin ainesta. Tissiä naamaan ja munaa suuhun saatana kyllä säkin miehen vielä saat!

Vierailija
40/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät saa kaikkia. Ensinnäkin muista että onnellisuus ei ole kiinni siitä mitä joku mies ajattelee. Mites se kliseinen sisäinen kauneus? Oletko onneton, koska sinulla ei ole ollut poikaystävää? Ja joskus joku pieni keinotekoinen ulkonäön muokkaus voi helpottaa, mutta se on vain ulkoista muutosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi