Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vanhempi viettää aikaa päiväkodissa

Vierailija
05.02.2016 |

Jos on lapsi päiväkodissa hoidossa, saako äiti viettää aikaa päiväkodissa? Ei tietenkään komenna lapsia tai syö lasten ruokia, vaan on ihan sivussa katselemassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä lapsesi on päivähoidossa jos sinulla on aikaa istua siellä kyttäämässä?

Vierailija
2/12 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset olis sen lapsen kaa ihan kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itselläni tulisi ainakin inhottava olo, jos asiakas pyörisi toimistolla muuten vaan ja kurkkisi olan yli, mitä teen koneella. Voit rinnastaa suoraan vaikka tuohon.

Vierailija
4/12 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä miksi haluaisit tehdä niin?

Vierailija
5/12 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja vapaalla lapsi on kanssani kotona. Mutta olisi kiva välillä käydä päiväkodissa mukana, se on iso osa lapsen elämää :) Näkisi vähän meininkejä ja pääsisi mukaan sitäkin maailmaa.

Ap

Vierailija
6/12 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on esimerkiksi muutamasta tunnista tai yhdestä päivästä, ja osaat perustella henkilökunnalle miksi haluat olla siellä, niin uskon sen onnistuvan. Tiedän, että joskus vanhemmat haluavat nähdä esimerkiksi miten lapsi toimii ryhmässä, mutta pitää myös muistaa, että lapsen käytös usein muuttuu kun vanhempi on läsnä.

Vierailija
7/12 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me oltiin vaimon kanssa molemmat viikon ajan tutustumassa päiväkodin toimintaan ns. pehmeä lasku. Oltiin aamukasista iltaneljään viikon päiväkodissa tytön kaa.

Vierailija
8/12 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin just lapsen mukana parina päivänä tutustumassa pkotiin, mutta vähän eri asia kai

Vierailija
9/12 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esität asian noin (haluat päästä näkemään), niin eiköhän onnistu pari kertaa/ silloin tällöin ainakin. Minun ryhmääni ainakin pääsisi, ja ymmärrän syyt. Samalla tavalla kuin ollaan lapsen mukana tutustumispäivinä, kun hän aloittaa hoidossa. Ota kuitenkin huomioon, että lapsen ryhmässä toimimista ja päiväkotiin jäämistä saattaa vaikeuttaa, jos pyörisit siellä usein.

t. "Täti"

Vierailija
10/12 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan käy. Mut kutsuttiin päiväkodin puolesta lapsen mukana koko ekaksi viikoksi ja se oli hyvin avartavaa.

Ei minusta perusteesi ole yhtään hullumpi.

Vierailija
11/12 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkäisin jos vanhemmat joskus tulisivat katsomaan toimintaa, ehkä heillä olisi hyviä kommentteja ja voisivat olla apukäsinä pukemisessa? Siitä en tykkäisi jos vain tuijottaisivat vieressä, mutta leikkeihin ja touhuihin saa tulla mukaan. Kuinka se käytännössä toimisi jos useampi vanhempi tätä haluaisi, en tiedä,mutta eikö sen saisi toimimaan. T.Lto

Vierailija
12/12 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on päiväkodissa satunnaisesti ollut avoimia päiviä, jolloin vanhemmat saavat tulla päiväkotiin aamupäiväksi. Lounaan jälkeen lasten rauhoittuessa päivälevolle pitää sitten häipätä menemään. On ollut ainakin mulle tosi ihana kokemus nähdä millaista päiväkodin arki on ja miten lapseni toimii ryhmässä. Lisäksi lapsi itse on ollut todella tohkeissaan ja innostunut päivästä. Aloite näille on aina tullut päiväkodin puolelta - ovat ehdottaneet sopivia päiviä, joista on sitten voinut varata itselleen sopivan. Yleensä on ollut tarkoitus, että samana päivänä tulisi useampia vanhempia, ettei siellä kuitenkaan koko ajan notku jotain ylimääräisiä. Kaikki työssäkäyvät vanhemmat eivät tietenkään myös pysty järjestämään itselleen vapaata arkiaamupäivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän