Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELP! jos ottaa imodiumin, saako sen jälkeen juoda alkoholia?

Vierailija
05.02.2016 |

vastausta kaivataan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on paskatauti mutta haluat juoda alkoholia? Joooooo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei varmaan ole parasta hoitoa ripuliin.

Vierailija
4/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään nimessä!!!! Muuten heräät seuraavan kerran ripulit housuissa pusikosta.

Vierailija
5/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saako, mutta minä olen tehnyt niin useasti eikä ole ollut mitään haittaa.

Vierailija
6/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei taida olla ripuli vaan b-rappuseksiä tulossa urakalla. Haluaa estää paskomisen niin vetää imodiumia kun se hidastaa suolen toimintaa mutta silti tekis mieli juoda kun se mies on niiiiiiin ihana. Vai olisko miehet kuitenkin? Muutama rohkaisuryyppy eiks vaan niin kimppa on kivempaa.

Vierailija
7/10 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa yleistystä. Joillain ihmisillä on suolistosairauksia, joiden hoitoon imodiumia käytetään. Tällöin vatsa voi mennä yllättäen sekaisin vaikka juhlissa nautitun ruoan jälkeen. Pari tablettia voi rauhoittaa tilanteen niin että juhlissa voi olla loppuun asti. Pitäisikö tässä tilanteessa jättää juhlajuoma kumoamatta, jos tietää että lääke ratkaisi ripulin? 

Vierailija
8/10 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli stressivatsa, otin kerran imodiumin ja menin firman juhliin. En juonut kaatokänniin, mutta kuitenkin useamman lasin mietoa ja viiniä.

Seuraavana aamuna heräsin elämäni kauheimpaan krapulaan. Laatta lensi koko aamupäivän 10 min välein.

Eli ota varovasti.

Vierailija
9/10 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kun mulla oli stressivatsa, otin kerran imodiumin ja menin firman juhliin. En juonut kaatokänniin, mutta kuitenkin useamman lasin mietoa ja viiniä.

Seuraavana aamuna heräsin elämäni kauheimpaan krapulaan. Laatta lensi koko aamupäivän 10 min välein.

Eli ota varovasti.

Ei pidä juoda viiniä ja maitoa sekaisin.

Vierailija
10/10 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla otan imodiumin ennaltaehkäisyyn ja alkoholia normaalisti päivän mittaan 10-15 annosta. Ei mitään harmia ole ollut.