Mitähän tämmöinen käyttäytyminen teidän mielestä tarkoittaa?
Elikkä nykyinen seurustelukumppanini (ikäeroa meillä 15v.) peruu kokoajan sovittuja matkoja yms. tai ei ota yhteyttä vaikka sanoo niin tekevänsä...
Muutamia esimerkkejä: aamulla hän lähtee töihin luotani ja sanoo että soitellaan sitten töiden jälkeen ja että hän tulee sitten yökylään.
Tulos: Mies ei soita tai laita viestejä kokopäivänä. Minä soitan ja yleensä hän vastaa noin kolmannella soitto kerralla ja sitten tulee jos on tullakseen...
Esimerkki 2: hän itse ehdottaa vaikka viikonlopuksi mökkireissua. No pienen lämmittelyn jälkeen innostun asiasta ja Kaikki sovitaan valmiiksi, suunnitelmat tehdään ja aikataulut lyödään lukkoon.
Tulos: miehestä ei joko kuulu mitään tai hän ilmoittaa illalla että ei pääsekkään lähtemään reissuun...
Miksi jotkut ihmiset tekevät näin? Todella ikävää ensinnäkin kun joskus sitten olen jättänyt vaikka ystävien tapaamisia väliin kun olen hänen kanssa tehnyt suunnitelmia ja sitten hän ei vaivaudu edes kertomaan ettei haluakkaan lähteä mihinkään tai ei aio tulla kylään yms.
Kyllä alkaa hermot menemään jo niin kovasti tälläiseen hommaan että parempi varmaan jättää tuo mies omaan arvoonsa.
Tekisi mieli kuitenkin jotenkin ennen sitä näpäyttää häntä takaisin...
Kommentit (4)
Toinen nainen tai kokonainen perhe jossain. Voi olla useitakin naisia. Sinähän olet käytökselläsi antanut jo ymmärtää että tuo on ok jos kerran toistuvaa.
Lopeta kaikki yhteydenpito laakista jos aiot näpäyttää.
No en kestäis tuollaista alkuunkaan. Unohda koko mies. Tai sano hänen ehdottaessa tapaamista perjantaille, että katotaan sit perjantaina etkä lupaa mitään. Jos sulla ei ole mitään muuta ja tapaaminen toteutuu, se toteutuu. jos kaverit järkkää jotain, et jätä mitään väliin, kun et koskaan tiedä, onko mies oikeasti tapaamassa sua vai ei. Ja sano se hänelle suoraan.
Kuulostaa hirveältä manipuloinnilta...
Et pysty näpäyttämään, ellei miestä lainkaan kiinnosta.