Ootteko ikinä käynny Kotkassa?
Kommentit (28)
Mielestäni ankea paikka. Kotkan saarella eli keskustassa oli vähäinen elämä. Muualla kuten Sunilassa ja tavastilassa on kuin landeilla asuis. Peltoa ja metsää.
Mikäs siinä jos tykkää asua idässä ja korvessa. Mutta en ikinä muuttaisi tuonne korpeen pk seudulta.
Tosiaan sielä on vain karhula joka on täysin kuollut, kotkan saari, jumalniemi ja prisma.
Muualla on vain syrjäistä korpea.
Kesällä oli ainakin kauniita puistoja ja Merikeskus Vellamo teki myös vaikutuksen.
Olen. Asun naapurikaupungissa. En tykkää Kotkasta yhtään, on jotenkin niin kolkko. Hirssaari kiva, mutta en asuisi kuitenkaan kun sijaitsee Kotkassa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ankea paikka. Kotkan saarella eli keskustassa oli vähäinen elämä. Muualla kuten Sunilassa ja tavastilassa on kuin landeilla asuis. Peltoa ja metsää.
Mikäs siinä jos tykkää asua idässä ja korvessa. Mutta en ikinä muuttaisi tuonne korpeen pk seudulta.
Tosiaan sielä on vain karhula joka on täysin kuollut, kotkan saari, jumalniemi ja prisma.
Muualla on vain syrjäistä korpea.
Kotkansaari kirjoitetaan yhteen, Sunila on arkkitehtuurinen helmi, Jumalniemi alati laajeneva business-center ja Karhulassa on Lidlissä Alko.
Omasta mielestäni Kotka on todella kaunis ja ehkä Suomen kaupungeista merellisin kaikista. Kotkassa myös vanhan satamakaupungin historia on vahvasti läsnä. Tykkään kovasti ja voisin asua.
t. tamperelainen
Olen kerran, paikallinen mäkkäri oli joulupäivänä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Millainen paikka oli?
Aivan ihan paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen paikka oli?
Aivan ihan paikka.
Kyllä. Ihan on paikka ja kovasti.
Olen käynyt, ihan samanlainen kuin kaikki muutkin kaupungit, on hyvää ja on huonoa. Muutama kiva nähtävyys ja merellisyys on olennainen osa kaupunkia.
Katariinan meripuisto (Kotkan kansallinen kaupunkipuisto) on kesällä kaunis. :)
Vierailija kirjoitti:
Kesällä oli ainakin kauniita puistoja ja Merikeskus Vellamo teki myös vaikutuksen.
Juu, puistoja on keskustassa joka kulman takana.
Kotkansaari on hieno paikka. Hyvin voisin asua, jos löytyisi sopiva työpaikka lähistöltä (50km) ja jos vaimolle kelpaisi pk-seudun ulkopuoli.
Olen asunut. Ei mulla siitä mitään pahaa sanottavaa ole, mutta en ole jäänyt kaipaamaan.
Merimuseo Vellamo edustaa parasta suomalaista arkkitehtuuria.
Ihan ok pikkukaupunki.
Käytiin ohi kulkiessa merimuseossa. Kiva paikka.
Puistotus Kotkansaarella on onnistunut ja keskusta on ihan ok. Hirssaari (asuntomessualue 2001 muistaakseni) on hieno, muu Kotka on aika perähikiää. Täällä olen asunut 5 vuotta ja muuttanut aikanaan lähikunnasta. Kotka on paikoin melko kolkko paikka, mutta niin taitaa olla moni muukin kaupunki.
Ps. Jos vierailet Kotkassa, VARO SUOJATEILLÄ. Täällä jalankulkija suojatiellä on lainsuojaton :D
Ei ihan yhtä tyly paikka kuin Molvanîa ja ihmisillä oli vähän paremmin hoidetut hampaat. Ihan ok.