Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka tilaa Seiska-lehteä?

Vierailija
05.02.2016 |

Kerro.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

öioubj

Vierailija
22/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan sen tilaaminen vähän noloa. Mutta toisaalta ketkä niistä jotka tässä herjaa Seiskan tilaajia ovat ahmineet tältä palstalta juoruja seonneesta bloggaajasta Thaimaassa, mopopojalta turpiin ottaneesta missistä, masentuneesta kovan onnen bloggaajasta, luxusbloggaajan luxusimurista, Hanna Gn tuplaodotuksesta tai vaikka Lampela-Kärpäsen sekoiluista? Ja mitä eroa näillä on siihen että lukee Seiskaa? (paitsi ehkä että Seiska maksaa, tosin ei kovin paljoa..)

En minä ainakaan. En lue tuollaisia blogeja, joten ne bloggaajatkaan eivät kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

öioubj

Tää.

Vierailija
25/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen ihminen joka haluaa nähdä meneekö jollakin yhtä huonosti elämä kuin itellä vai meniskö vaikka vieläkin huonommin. Asiat on niin suhteellisia. Niillä seiskan jutuilla voi joskus kohottaa omaa elämänlaatuaan, kun huomaa, että eihän mulla menekään niin huonosti.

Vierailija
26/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan -tilaaminen on kyllä tabu. Eli jos joku paljastaisi minulle, että tilaa Seiskaa, niin täytyisi varmaan varjella tätä tietoa erityisen tarkasti...   

Vierailija
27/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan Seiskaa.

Analysoikaapa nyt elämämme perinpohjin. Luen illemmalla ja nauran.

Vierailija
28/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubain-matkailijoita, jos on varaa.

Vierailija
29/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että ei voi olla kovin järjen jättiläinen vaikka perustelisikin lehden tilausta hyvillä tv-sivuilla.

Vierailija
30/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan Seiskaa.

Analysoikaapa nyt elämämme perinpohjin. Luen illemmalla ja nauran.

Sulle nauretaan jo nyt.

Vierailija
31/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes kampaajalla. MInusta lehti on yksistään jo rumannäköinen, räikeä. Monet kuvat suttuisia. Suurin osa juttujen ihmisistä minulle ihan outoja. Enkä minä saa kyllä minkäänlaista hyvää oloa jutuista, joissa joku pettää jotain, joku on nähty ympärikännissä tai joku sai turpaan. Jos hömppää haluan luen me naisia tai annaa, niitäkin tosin vain harvoin kaupasta ostettuna matkalle tai raskaan päivään kevennykseksi viinilasin sijaan.

Vierailija
32/32 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummi 85v tilaa. Ja moni muukin samassa palvelutalossa. Näin ne puhelinmyyjät tyrkyttää ikäihmisille niin kauan kunnes ne väsyy sanomaan ei.

Alkaa mulla olemaan mitta täysi ja seuraavan kerran kun meen mummia moikkaamaan niin aion ottaa asiakasnumeron ja katsasta tilauksen ite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi